• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback - Hoofdstuk 19: De wraak van de banneling

Tip, als je al weet dat je een toren van licht of duisternis gaat verkopen, dan kun je dat doen in de bouw fase.
Je krijgt dan meteen de licht of duister materie voor terug.
Scheelt je een hoop wachttijd.

Dat was de manier van velen die al ver in H19 zijn om zo snel mogelijk door de 144 lichte en 72 duistere torens heen te komen.
Kost je wel een bult mana en andere goederen maar dat raak je uiteindelijk toch wel kwijt aan die torens.
 
Tip, als je al weet dat je een toren van licht of duisternis gaat verkopen, dan kun je dat doen in de bouw fase.
Je krijgt dan meteen de licht of duister materie voor terug.
Scheelt je een hoop wachttijd.

Dat was de manier van velen die al ver in H19 zijn om zo snel mogelijk door de 144 lichte en 72 duistere torens heen te komen.
Kost je wel een bult mana en andere goederen maar dat raak je uiteindelijk toch wel kwijt aan die torens.
Ik lees dit net tè laat, helaas net twee licht torens gebouwd was voor de opdracht, twee bouwen en twee verkopen, eerst maar weer ff gloeiblokken verzamelen om te kunnen uitbreiden
 
De laatste 24 van die 72 heb je pas helemaal op het eind nodig, daar kun je het hele hoofdstuk over doen.
Er komen onderweg ook nog enige "verzamel materie" quests voorbij die je daarvoor kunt gebruiken.
 
Je hebt gelijk @AlbertDeWijze, Maar opdracht 42: bezit 10 torens EN 10 broedgebouwen gaat de boel al redelijk beperken voor de meesten onder ons.
Vooral omdat opdracht 52: Bezit 8 broedgebouwen op niveau 2 of hoger behoorlijk wat ruimte voor de torens weg snoept.
Als je nu denkt dat je dus met minder broedgebouwen uiteindelijk toe kunt, JAMMER
Opdracht 70: Upgrade het fort naar niveau 3 EN bezit 10 broedgebouwen op niveau 4
Tegen die tijd hoop je toch echt klaar te zijn met die torens omdat het gast volk gedeelte nu een ruimte van 4x5 stads uitbreidingen in beslag neemt ZONDER die torens.
 
Niet helemaal mee eens Bor... De hoofdpijn zit qua grond eerder in missie 42 dan in 70.
Onderaan een mooi plaatje gedeeltelijk van beta met setups voor de 10+10 en de 10 broed op 4/ Laatste inc 2 torens op minder dan 4x5...
Beide kunnen in nagenoeg dezelfde ruimte worden gezet mits je je bij de 10+10 op de missie focust en niet zozeer de regel dat torens het portaal moeten raken. Iedere andere setup voor de 10+10 neemt al meer ruimte in beslag waardoor je uiteindelijk de ruimte voor de broedplekken met minimaal 2 torens vanaf die 10+10 toch wel vrij hebt.

 
Tip, als je al weet dat je een toren van licht of duisternis gaat verkopen, dan kun je dat doen in de bouw fase.
Je krijgt dan meteen de licht of duister materie voor terug.
Scheelt je een hoop wachttijd.

Dat was de manier van velen die al ver in H19 zijn om zo snel mogelijk door de 144 lichte en 72 duistere torens heen te komen.
Kost je wel een bult mana en andere goederen maar dat raak je uiteindelijk toch wel kwijt aan die torens.
Bor, bedoel jij met "de bouwfase" van een toren van licht? (Sorry ik ben niet zo snel van begrip) L.O.L. :cool:
 
Met bouw fase bedoel ik het moment dat jij de het gebouw net neerzet of het moment dat hij weer in de stijgers gaat voor de upgrade maar je hem nog niet kunt gebruiken.
Letterlijk, de tijd dat jou arbeiders (bouwvakkers) bezig zijn met dat gebouw.

@Topsecret kijk even terug in deze berichtenlijst naar pagina 2.
Daar vind je een bericht van mij met 2 elvenarchitect links.
De gene van 10 torens EN 4 broedplaatsen laat duidelijk genoeg ruimte over om de 4 broedplaatsen die er staan te verplaatsen zodat je onder 5 niet actieve broedplaatsen hebt en je kunt dan de 4 weer terug bouwen plus de extra om de 10e broedplaats te bezitten.
Je torens moeten tegen het portaal aan staan anders kun je ze niet bouwen, de broedplaatsen kun je dan weer tegen de weg aan bouwen en verplaatsen zodat ze er wel zijn maar niet actief.
 
Laatst bewerkt:
Mjah met die post waar je heen verwijst snap ik je vorige reactie dan niet goed Bor. Dat zal bij mij liggen ;)
Verder weet ik dat om torens te bouwen ze tegen t portaal aan moeten staan. Zijn ze eenmaal gebouwd dan kan je ze gewoon verplaatsen. De missie gaat om bezit, niet om werkende hoeveelheden. Scheelt je wel weer ruimte en een bak aan dure mana weggetjes voor andere setups. ;) Enfin zijn keuzes die men zelf verder moet maken.
 
Met bouw fase bedoel ik het moment dat jij de het gebouw net neerzet of het moment dat hij weer in de stijgers gaat voor de upgrade maar je hem nog niet kunt gebruiken.
Letterlijk, de tijd dat jou arbeiders (bouwvakkers) bezig zijn met dat gebouw.

@Topsecret kijk even terug in deze berichtenlijst naar pagina 2.
Daar vind je een bericht van mij met 2 elvenarchitect links.
De gene van 10 torens EN 4 broedplaatsen laat duidelijk genoeg ruimte over om de 4 broedplaatsen die er staan te verplaatsen zodat je onder 5 niet actieve broedplaatsen hebt en je kunt dan de 4 weer terug bouwen plus de extra om de 10e broedplaats te bezitten.
Je torens moeten tegen het portaal aan staan anders kun je ze niet bouwen, de broedplaatsen kun je dan weer tegen de weg aan bouwen en verplaatsen zodat ze er wel zijn maar niet actief.
Bor, ik heb net 1toren van licht neergezet en direct weer verkocht, maar kreeg een witte materie ipv een zwarte waar ik er 24 van moet hebben om het fort te uppen, wat heb ik niet goed gedaan? moet ik wachten tot de bouw klaar is en dan uppen (Toren) en tijdens het uppen verkopen om een zwarte materie te krijgen? :eek:
 
Zwarte materie krijg je van het verkopen van toren van duisternis.
Witte materie van het verkopen van toren van licht
En witte materie heb je nodig om die toren van duisternis te bouwen
Simpel toch ;)
Helemaal niet :rolleyes::eek:
 
Toren van het licht moet je uppen naar level 2 en zodra je de bouwfase start naar level 2 kan je die gelijk verkopen en heb je de zwarte materie.
 
Bor, ik heb net 1toren van licht neergezet en direct weer verkocht, maar kreeg een witte materie ipv een zwarte waar ik er 24 van moet hebben om het fort te uppen, wat heb ik niet goed gedaan? moet ik wachten tot de bouw klaar is en dan uppen (Toren) en tijdens het uppen verkopen om een zwarte materie te krijgen? :eek:
inderdaad, dus 48 witte torens bouwen, de helft direkt weer verkopen om 24 witte materie te krijgen, en die materie gebruiken om de andere 24 torens naar zwarte toren te uppen, en dan de zwarte torens weer te verkopen.

Het houdt je van de straat zullen we maar zeggen :D
 
inderdaad, dus 48 witte torens bouwen, de helft direkt weer verkopen om 24 witte materie te krijgen, en die materie gebruiken om de andere 24 torens naar zwarte toren te uppen, en dan de zwarte torens weer te verkopen.

Het houdt je van de straat zullen we maar zeggen :D
Dank je!! idd houd je bezig, maar daar heb(ben) we voor gekozen.
 
Klaar met hoofdstuk.
Mooi tijd nu om tempel, boom en zegeltoren naar hoog level te gaan uppen en alvast toekomstig T9 te gaan bouwen.
Als ik het ga vergelijken met toen de spirituele goederen kwamen zal 20 wel eens een zeer pittig hoofdstuk kunnen gaan worden met veel unurium en verheven spul.
 
Bovenaan