• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback hoofdstuk 18 - Teamgeest!

Forumbaas, kan dit svp meegenomen worden??
Sandelf, je kunt er een officieel idee van maken, zie de topic 'Suggesties en ideeen', als er voldoende medestanders zijn, wordt er een poll over gehouden... en bij voldoende steun, komt het op de INNO todo-lijst. NB: lees de gebruiksaanwijzing!
 
Vraagje...wanneer kan je echt iets met je dimensiepoort gaan doen? ik heb hem wel geplaatst maar kan nog niets gaan produceren of uppen,volgens mij moet ik eerst de teampark tegels 12 stuks hebben (opdracht) en dan de hubs geplaatst hebben....klopt dat?
 
Yup, bouwen van de portaal heeft weinig haast :)
Ik kon hem wel uppen naar level 2 voor ik medailles kreeg, extra leveltje is altijd meegenomen :)
 
Yup, bouwen van de portaal heeft weinig haast :)
Ik kon hem wel uppen naar level 2 voor ik medailles kreeg, extra leveltje is altijd meegenomen :)
okè,dat dacht ik dus al. uhhh mag ik vragen hoe jij hem wel een leveltje kon uppen? aangezien ik de middelen die je daar voor nodig hebt nog niet heb,eerst de tegeltjes en dan uranium nodig voor het onderzoek,:)oerminaralen heb ik ook nog niet kunnen maken omdat je daar weer uranium voor nodig heb......:rolleyes:
 
Als je verheven goederen hebt (handelsgebouw uppen + verheven produktie bonus), dan kun je met portaal spreuken simpel veel mensjes maken, en je portaal uppen voor je de hubs hebt vrijgespeeld.

EDIT: Je bent al vrij lang bezig voor je iets kunt produceren, maar opbouwen van de produktie vond ik meevallen, was zomaar klaar.
Ik heb wel een bultje tijdboosters gebruikt om de handelaren te versnellen.
 
Als je verheven goederen hebt (handelsgebouw uppen + verheven produktie bonus), dan kun je met portaal spreuken simpel veel mensjes maken, en je portaal uppen voor je de hubs hebt vrijgespeeld.

EDIT: Je bent al vrij lang bezig voor je iets kunt produceren, maar opbouwen van de produktie vond ik meevallen, was zomaar klaar.
Ik heb wel een bultje tijdboosters gebruikt om de handelaren te versnellen.
Die heb ik niet zo veel,nog geen duizend mineralen, ik had ook al mensjes gemaakt met de spreuken,dus nu nog verheven produktie,misschien kan ik iets verhandelen, die boosters zijn geweldig,probeer er altijd zo veel mogelijk te maken of te scoren!

EDIT: klopt het dat je minimaal 1800 produktie moet hebben voor dat je kunt handelen? mijn handelaar doet iig geval nog niets dus ik denk van wel, :)
 
Laatst bewerkt:
Ja, er is 1 vast getal wat de handelaren aannemen.
Stadhuis level heeft er invloed op, en 1 level extra stadhuis vergroot het aantal met jawel, 200 goederen :)

EDIT: Je kunt inderdaad ook verheven goederen maken zonder produktie bonus, maar dat vond ik wat zonde van het unurium.
 
Ik moet nu 2000 elvenar verwelkomen maar......ik zit al op het hoogste 5500 in de poort,kan ik die elvenar,mensen ook nog ergens anders voor gebruiken,of eerst mijn poort uppen? :)
 
Hubs hebben bij produktie soms mensjes nodig, maar dat gaat niet zo heel snel.
Misschien heb je ze ook nodig voor uppen van de poort of uppen van de hub (maar dat laatste zal nog wel niet kunnen).
Uppen van de poort helpt natuurlijk ook met meer ruimte maken.
 
Hubs heb ik nog niet, en de poort uppen daar heb ik nog veel mineralen voor nodig.dus ben daar nu mee bezig,alhoewel die mensjes vraagt, dus dan zit ik nog met die 5500 elvenar, hahaha leuk spel! het is een kwestie van geduld, ik heb ook tè snel mijn boosters op het portaal gezet! beetje dom. maar gewoon doorgaan!
bedankt voor je reactie,;)
 
Vraagje....als je de 6 welkomstpleinen hebt geplaatst, heb je ze daarna dan nog nodig, (ik gebruik de portaalspreuken) of kan je ze verkopen?
 
Als je voldoende portaal spreuken hebt, in principe niet nodig (na de opdracht heb 6 welkomstpleinen).
Aan de andere kant, ze kosten weinig ruimte, dus als je ze er ergens kwijt kunt, waarom zou je ze niet laten staan?

Van de portaal spreuken kom je toch
 
Als je voldoende portaal spreuken hebt, in principe niet nodig (na de opdracht heb 6 welkomstpleinen).
Aan de andere kant, ze kosten weinig ruimte, dus als je ze er ergens kwijt kunt, waarom zou je ze niet laten staan?

Van de portaal spreuken kom je toch
Dat is waar,ze staan niet echt in de weg,maar wilde het gewoon ff voor alle zekerheid weten, bedankt!;)
 
ik zit helemaal klem op unurium, niet aan te slepen. Iemand een suggestie?

De hoeveelheid unurium is afhankelijk van werkende bevolking en benodigde cultuur.
Plaats zoveel mogelijk fabrieken en werkplaatsen die je eventueel in je inventaris hebt staan (hoeft niet aangesloten aan een weg, alleen even om te bouwen) in je stad. Dat krikt je productie omhoog.
 
ah! goeie tip! dank andante
Alleen merk ik nu dat het per uur niet omhoog gaat. Das nou weer jammer....
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan