• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback hoofdstuk 18 - Teamgeest!

Ik kom er ook niet uit. Heb alles geprobeerd maar niets werkt. Alternatieve opdracht neemt voor mij meer dan een dag want dat werkt niet in het toernooi of de toren. Kan nog niet verder.
Ik weet het onder tussen wat het is, alleen hebben ze het al weer veranderd waardoor het nog moeilijker word om, het te begrijpen. Maar je hebt in je Inventaris de Directe effecten staan, en op de laatste pagina er van staan van die leger plaatjes en daar moet je er 3 van inleveren. Maar heb je ze niet dan zal je toch je anderen opdracht moeten doen, dit is dus een misser van de makers om die plaatjes niet meer in de Inventaris de Directe effecten te zetten jammer genoeg.
 
Ja ach... Elke speler loopt hier of daar tegen een iets grotere uitdaging op. Zo moet ik in een van mijn steden tot dinsdagavond wachten (sinds gisteren dus) om de volgende opdracht te doen. Keuze tussen confrontatie en toernooiconfrontatie. Confrontatie kan niet wegens orcwalled (oftewel kan geen provincie scouten omdat ring 10 om orks vraagt en die heb ik niet) dus is het wachten tot dinsdagavond en dan gaan we gewoon weer verder. Is wel lekker rustig zo :)
Aeva....mogelijk mis ik iets, maar je kan toch een provincie vrij spelen door te vechten ?
 

Aeva

Chef
De tegenstanders zijn meer dan twee keer zo groot als mijn legers en ik heb een heel goed leger in dat stadje. Alles is knal en dan ook knalrood. Ongeveer alsof je provincie 40 ster 3 wilt vechten in het toernooi.
 

Aeva

Chef
Ja ach. Ik had op 9 mei al geconstateerd dat er hier off topic gezellig wordt gekletst... en ik neig ernaar om dan toch maar antwoord te geven op vragen, omdat het niemand iets lijkt te kunnen schelen :eek:
 
Ik heb het net eens lekker uit gepuzzeld en het is te doen met maar 17 speciale stoeptegels.
voor opdracht 24 moet je al 3 welkomstpleinen hebben, daar hou je er 1 van actief en de andere 2 plaats je maar ergens zonder een weg er naar toe.
Voor opdracht 33 moet je even 3 extra huizen maken en die kun je per stuk maken en gelijk aan de kanten zetten zodra ze klaar zijn en dus kun je die ene actieve plein telkens vervangen voor nieuwbouw tot dat je er 6 van hebt en je nooit meer dan die 17 tegels nodig hebt.
Voor grotere portalen heb je niet perse meer tegels nodig.
Ziet er goed uit. Maar denk je dat niet verbonden welkomstpleinen inderdaad meetellen voor die opdrachten 24 en 33?
ik moet nog 2 weken wachten tot dat mijn wensputten uit gewenst zijn.
Pas daarna kan ik voorbij opdracht 16 komen.
Je zult dus op iemand anders moeten wachten voor het antwoord.
Ik ben nu bij opdracht 33 en heb nu de 3 pleinen uit opdracht 24, waarvan nu slechts 1 actief. De teller staat nu op 3, dus de niet actieve pleinen tellen mee voor opdracht 33. Nu op naar de 1 actieve + 5 niet actieve = 6 :)
Bedankt voor het idee Bor.
 

Dank voor de kooplieden Innogames :) Shaun, Shawn, Sean, Jean & John doen goed hun werk, eindelijk 1:1 handel

Bekijk bijlage 6166Bekijk bijlage 6166Bekijk bijlage 6166Bekijk bijlage 6166Bekijk bijlage 6166

Ennuh wat mij betreft mogen ze ook de standaard en spirituele goederen zo gaan verhandelen !

Bekijk bijlage 6167

Ik ben het eens. Vandaag loopt de handel goed. Ik heb al verschillende keren mijn handelaars sneller op pad kunnen sturen. :cool:

Het hangt natuurlijk af hoeveel mensen al ver genoeg in hoofdstuk 18 zitten. Maar blijkbaar komt het op gang;)
 
Het hangt natuurlijk af hoeveel mensen al ver genoeg in hoofdstuk 18 zitten. Maar blijkbaar komt het op gang
Als je op de markt kijkt naar wat er aangeboden wordt: 100 bladzijden alruin (waarvan 54 bladzijden gloeiblokken en 56 bladzijden oermineralen vraag), 54 bladzijden gloeiblokken (waarvan 54 bladzijden vraag naar oermineralen, 0 vraag naar alruin), en 0 aanbiedingen oermineralen.

Ik zie geen enkele balans whatsoever.

(en Inno vraagt nu goederen aan de hand van je bonus, dus daar ligt het niet aan.)
 
Laatst bewerkt:
Om te beginnen zou Inno de handel die er al 3 dagen of langer staat kunnen laten verdwijnen.
Dan zou van de Alruin aanbod, blz 59 t/m 101 verdwijnen
 
Daardoor heb ik al weinig zin om met de handelaar aan de gang te gaan. Ik heb het gevoel dat je heel slecht aan oermineralen kunt komen.
 
het lukt wel maar Alruin makers zitten nu eenmaal in de vragers kant van de markt en mineralen zijn zekers de nemers van de handel.
Alleen de gloeiblokken makers nemen war ze nodig hebben van de Alruin makers en moeten zelf ook vragen voor de mineralen.
En juist omdat je minimaal 6x handel moet drijven als Alruin maker vervuilt je notificatie blok gigantisch met berichtjes van handelaren met wie jij al handel hebt gewisseld dat zij ook handel hebben gewisseld.
20 van deze nutteloze meldingen in mijn lijst zijn vrij normaal en soms loopt het op tot bijna 40.
Maar daar loopt al een andere topic over.
 
Daardoor heb ik al weinig zin om met de handelaar aan de gang te gaan. Ik heb het gevoel dat je heel slecht aan oermineralen kunt komen
Nee hoor, zonder handelaar is het pas echt kansloos. Nu heb je het onmiddellijk en moet je max 6 uur wachten voor de volgende handel, anders wordt het dagen tot nooit en en heb je nog steeds niets.
 
Een vraag, een overzicht van hoeveel handel je al hebt aan Gloeiblokken, alruin en oermineralen is die er niet?:confused:
Je kan dat alleen zien als je handelaren vrij hebben klopt dat of kan ik het nog ergens anders vinden?
 
@xeses ;)
1622045999637.png


Je eigen handelaren kan je niet zien bij je aanbiedingen.
Als een handelaar terug is kan je hem weer op pad sturen.
 
Waar heb je dat voor nodig?

Op het moment dat je het op de markt zet ruil je al van goederen. Wat er op de markt staat is al betaald voor de aanbieder door de handelaar.
Je krijgt geen goederen als andere spelers verheven goederen handel pakken. Het enige wat nog kan is dat ze handelaren eerder vrijspelen door zoveel mogelijk handel met hoedjes te pakken.

Handel zonder hoedje is voor de handelaar (aka Inno). De speler die erbij staat kan er verder niets mee, en krijgt er ook niets meer van.

EDIT: De 'handelaar' tab is compleet, je hebt maar 1 tier (namelijk T7) die via de handelaar loopt, en dat is maar 3 knopjes. Kijk maar op "aanbieding plaatsen" tab naar aantal knopjes voor bijv T4.
 
Er is iets wat ik me afvraag,
Als spirituele goederen vervallen dan krijg je gelijke aantallen basis goed terug van wat er vervalt.
Wat gebeurd er met verheven goederen?
Vervalt dit ook naar basis goederen of naar spirituele goederen of gaat het gewoon in rook op?
 
Bovenaan