• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback "Het mysterie van het mistige bos"

DeletedUser2037

Guest
Hoe moet je hier in hemelsnaam weer genoeg upgrades halen.
Tis weer eens onmogelijk om lvl 10 te halen.
 

DeletedUser2037

Guest
Ik zit bij opdracht 29 en heb 1 verdiend in het doolhof.
Je kan 2 met de opdrachten verdienen en je begint met lvl 1.
Ik kom nu dus uit op lvl 4 en moet nog 6 upgrades tot 10.
Waar oh waar haal ik die 6 weg?
 

DeletedUser2037

Guest
Je hebt de lijst waarschijnlijk al klaar.
Dan klopt het dat je ongeveer 6 upgrades zal halen, plus het begin-gebouw is lvl 7
Met mazzel haal je de 8
 

DeletedUser2037

Guest
Is gewoon een kwestie van simpel rekenen wat je krijgt en wat je uitgeeft.
Hangt er allemaal vanaf hoeveel katten ze je geven in het doolhof.
 

DeletedUser2037

Guest
Ik heb nog niet een enkel gebouw tot lvl 10 gehaald.
Je moet de laatste upgrades altijd uit de BSA halen en dat vindt ik een beetje jammer.
Je mag het wel moeilijk maken om het te halen, maar niet onmogelijk.
 
Je hebt de lijst waarschijnlijk al klaar.
ik ben op beide werelden bij opdracht 28... ik heb in allebei een stapel buitenpost staan en als je de hele dag door de magische objecten rond je stad kunt ophalen én zo tactisch mogelijk speelt in het doolhof kun je heel ver komen. Het enige wat mij tegenvalt is de hoeveelheid beschikbare dagprijzen, kans daar op is inderdaad erg klein!
 
Ik vind dit het meest waardeloze event in al die jaren dat ik meespeel! waardeloos omdat je bijna een proffesor moet zijn om te snappen hoe het werkt, (Of ik ben gewoon dom) maar dat ben ik dus niet, tactisch spelen?? hoe dan? ik ben geen econoom, speel voor de ontspanning.. kan net aan 10 kaarsjes kopen. tenzij ik er een hoop dia,s in stop, en op zich heb ik daar ook geen moeite mee, ik spandeer genoeg in het spel, maar in dit event zie ik dat niet zitten. speel alleen voor de katjes om een artefact te bemachtigen, scoor net 1 of 2 katjes per dag! zo dat ben ik kwijt!

het leukste event vond ik tot nu aan toe het woodstock festival! leuk muziekje er bij,helemaal mijn stijl.:cool:
Ik kijk vol goeie moed uit naar het volgende event!!
 
leuk muziekje er bij,helemaal mijn stijl.
LOL... muziek was het 1ste wat ik heb uitgezet toen ik net begonnen was met spelen… en heb het ook nooit meer aangezet! Heb wel de hele dag digitale radio of mijn 'eigen' muziek aan staan Zo zie je maar weer hoeveel verschil er zit tussen de diverse spelers… :) :cool: ;)
 

DeletedUser2037

Guest
Hoe kom je in hemelsnaam aan 5 upgrades en nog maar bij lvl 28 bent?
Dat is gewoon onmogelijk als je er geen geld tegenaan gooit.
 

DeletedUser2037

Guest
Ik heb serieus meer dan 20 mensen gevraagd en er is nog niemand voorbij 4 upgrades.
Behalve jij natuurlijk
 
Dat is gewoon onmogelijk als je er geen geld tegenaan gooit.
Is dat verboden dan? Ik heb al gezegd dat ik in beide werelden de stapel buitenpost heb neergezet… en heb van smorgens 8 tot savonds 12 mijn PC aan staan, dus scoor een hoop spul rond mijn stad...
 

DeletedUser2037

Guest
Het is voor gewone mensen ( zonder geld te spenderen) dus gewoon onmogelijk.
Wat ik dus eerder ook al zei.
 
LOL... muziek was het 1ste wat ik heb uitgezet toen ik net begonnen was met spelen… en heb het ook nooit meer aangezet! Heb wel de hele dag digitale radio of mijn 'eigen' muziek aan staan Zo zie je maar weer hoeveel verschil er zit tussen de diverse spelers… :) :cool: ;)
Ik heb het muziekje ook altijd uit staan tijdens het spelen, heb mijn eigen muziek aan staan, maar het muziekje tijdens het woodstock festival vond ik leuk, maar niet dat ik dat al die tijd aan had staan hoor, te storend vind ik.
 
Hoe kom je in hemelsnaam aan 5 upgrades en nog maar bij lvl 28 bent?
Dat is gewoon onmogelijk als je er geen geld tegenaan gooit.
Manny, ik heb even teruggelezen en dit is de 1e keer dat je geld noemt... en over gewone mensen heb je nog helemaal niet gesproken.. verder begrijp ik niet waarom je er zo'n issue van maakt.. dankzij mensen die wel geld uitgeven aan het spel, kunnen mensen die dat niet willen blijven spelen… dus graag gedaan! ;)
 
Het is voor gewone mensen ( zonder geld te spenderen) dus gewoon onmogelijk.
Wat ik dus eerder ook al zei.

De afgelopen events heb ik steeds tijdens het event lvl 10 gehaald, zonder geld uit te geven. Wel veel geluk gehad denk ik, maar lvl 8 zou ook met weinig geluk haalbaar moeten zijn geweest (weet nog niet hoe dit event uitpakt)
 
Bovenaan