• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback "Het mysterie van het mistige bos"

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Banner01.png

Beste mensen en elfen,

Op een donkere maanloze nacht overspoelen nevels de stad en de bossen eromheen. Bewoners zijn angstig en blijven meestal thuis, terwijl ze de stad bewonderen en ervoor zorgen dat alles in orde is, je ziet wat een kaarslicht lijkt dat uit het bos komt. Wie zou er in deze tijd van de nacht het bos in gaan? Als je dichterbij komt, begin je de stem van een vrouw te horen, en ze lijkt bezorgd. Als ze je opmerkt, krijgt ze een enorme schrik en slaakt ze een gil.

"AAAAAAHHH! Oh heer, je maakte me bang. Ik dacht dat het een soort geest was of zoiets, zoals een boze, niet de aardige types die je kent?" Zegt ze terwijl ze op adem komt.

'Heb je Bruno onderweg hierheen gezien? Hij is enorm lang, heldergroen en hij is een kattengeest die je niet kunt missen, hij zweeft altijd rond.' vraagt ze.

'Weet je, ik was deze toverdrank aan het brouwen toen Bruno er een van mijn ingrediënten in klopte en het allemaal de lucht in ging. Ik zeg je, als je me helpt mijn spullen te vinden en mijn huis weer op te bouwen, zal ik je belonen.'


Van 22 oktober tot en met 11 november kun je mevrouw Sniffle helpen bij haar zoektocht naar magische ingrediënten en haar helpen haar heksenhut in jouw stad te herbouwen!
Los opdreachten op en doorzoek de randen van je stad om magische ingrediënten te krijgen, die je kunt ruilen voor magische lichten die je helpen je weg te vinden door het mistige bos.

Tabs_event_progressHallo2020.png

Je doel is om door het bos te kammen op zoek naar vriendelijke geesten en verloren voorwerpen. Om dit te doen, ga je van links naar rechts en ruim je de dikke mist op die je zicht verhult. Elke keer dat minstens één misttegel wordt gewist door een magisch licht, wordt een nieuwe rij mistige tegels aan de rechterkant ontgrendeld, waardoor je verder naar rechts wordt verplaatst. Gebruik magische lichten strategisch om zoveel mogelijk tegels op te ruimen en alle beloningen te verzamelen die je kunt vinden. Scrolt een ontgrendelde beloning uit het zicht? Geen zorgen, het wordt automatisch voor je opgehaald!

Er zijn drie soorten magische lichten die je helpen vooruit te komen in het mistige bos:
  • Kaarsen onthullen één mistvlek tegelijk en kunnen alleen worden gebruikt op tegels die nog steeds bedekt zijn met mist.
  • Lantaarns maken een hele kolom vrij van boven naar beneden, tenzij hun lichtstraal wordt onderbroken door een obstakel. Ze moeten op een tegel worden geplaatst die eerder onbedekt was.
  • Flitsflessen verwijderen de mist op alle vlakken direct grenzend aan waar deze is geplaatst. Ze moeten ook op een tegel worden geplaatst die eerder onbedekt was.
Gebruik je magische lichten verstandig om alle mysteries te ontdekken die het mistige bos verbergt. In de mist om je heen zie je al wat verborgen beloningen en de gloed van een aantal vriendelijke geesten, maar hoe verder je kijkt, hoe dikker de mist wordt. Je weet nooit wat je te wachten staat...

MF02.png

Mevrouw Sniffle zal enkele van de magische ingrediënten delen die ze heeft gevonden om je te ondersteunen tijdens je reis. Log gewoon dagelijks in om ze te verzamelen in het opdrachtenscherm.

Met elke nieuwe dag vind je nieuwe dagelijkse exclusieve beloningen in het mistige bos, inclusief gloednieuwe gebouwen, gebouwen die teruggekeerd zijn van oudere evenementen met Halloween-thema en andere geweldige beloningen. Je zult ook vriendelijke geesten tegenkomen die door het misitge bos zwerven. Vind er 20, en je ontgrendelt een van de vele hoofdprijzen van het evenement, inclusief heksenhut-artefacten om het heksenhut-gebouw te evolueren dat je ontgrendelt na het voltooien van 5 opdrachten van het evenement:

Hut01res.png

(4x4 bevolking + cultuur en meer, afhankelijk van je hoofdstuk en stadium)

En alsof die beloningen nog niet genoeg waren, word je ook beloond met mijlpaalbeloningen naarmate je verder komt in de opdrachten van het evenement. Houd er rekening mee dat de opdrachtenreeks op elke nieuwe dag van het evenement één nieuwe opdracht heeft toegevoegd. Als je de laatste beschikbare opdracht op een bepaalde dag hebt bereikt, keer dan gewoon terug op de volgende en je kunt doorgaan. De laatste opdracht van het evenement wordt ontgrendeld op de laatste volledige dag van het evenement.

Op zoek naar meer informatie over het evenement? Zorg ervoor dat je onze speciale wikipagina bezoekt of bekijk de evenementvideo zodra deze gedeeld is in het spel!

We wensen je alle moed tijdens je reis door het mistige bos en horen graag je feedback in ons discussietopic!

Fijne halloween,
Jullie Elvenar Team

Disclaimer: houd er rekening mee dat de laatste dag van het evenement langer dan 24 uur duurt, zodat het evenement niet 's nachts eindigt. Dat betekent dat de dagelijkse exclusieve prijs op 11 november de laatste dagelijkse exclusieve prijs is die ook 's ochtends op 12 november nog een paar uur beschikbaar is. Er wordt op 12 november geen nieuwe evenementopdracht aan de opdrachtenreeks toegevoegd, de laatste opdrachtenmijlpaal kan op 11 november worden ontgrendeld.
We horen graag jullie feedback over het komende Halloween-evenement!
 
Nieuwe manier van kistjes zoeken en schatten winnen. Ben benieuwd wat het oordeel van onze vaste commentatoren zal zijn. ;)
 

Aeva

Chef
Ik speel het op beta (we zijn bijna klaar) en ik vind het geweldig leuk. Het is anders dan anders, je moet meer nadenken over een strategie en natuurlijk is het artwork geweldig. Ik werd er blij van.
 

DeletedUser2037

Guest
Alle manieren al geprobeerd.
Eerst de kaars,
2 keer op de kaars klikken
Eerst de tegel aan klikken
2 keer op de tegel klikken
Slepen van links naar rechts.

Niks werkt.
 

DeletedUser2037

Guest
Dit is precies het zelfde systeem wat ze ook bij FoE gebruiken.
Ik weet dus hoe het moet werken.
 
Er was op beta belooft dat er een filmpje online zou staan bij live release met een uitgebreide uitleg.

Weet niet waarom er geen filmpje in de aankondiging staat.
btw, je moet de kaars "slepen" kaarsen passen op "blinde tegels" de andere items moeten op een "open tegel" geplaatst worden.
 
Hoi, ik ben nog niet zo lang geleden met het spelletje begonnen. Moet ik nu een andere spelletje beginnen, om dit minispelletje te kunnen begrijpen?? Spel geen FoE. En ja ik snap niets van dit minispelletje. Lantaarn, kaarsen ezv. gaan alle kanten op of beter gezegd zweven alle kanten op.
 

DeletedUser2037

Guest
Je moet die verlichting richting het doolhof brengen.
Een kaars doet alleen het vakje waar je m opzet
Die daaronder doet een rij van boven naar beneden ( obstakels blokken de lichtstraal wel)
En de onderste maakt een cirkel van 3x3 vrij van mist.
 
Bovenaan