• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Herfststerrenbeelden 2020

ik haal het net wel of net niet
Eigenlijk klaag je dus al voordat je weet of je het wel of niet haalt.. daarnaast zijn er straks in het BSA ook nog 2 artefacten te winnen. En speelwijze heeft wel degelijk invloed… je kunt bijvoorbeeld vooruit kijken naar welke opdrachten je te wachten staan en die alvast voorbereiden, waardoor je in elk geval alle opdrachten kunt afwerken. :cool:
 
Eigenlijk klaag je dus al voordat je weet of je het wel of niet haalt.. daarnaast zijn er straks in het BSA ook nog 2 artefacten te winnen. En speelwijze heeft wel degelijk invloed… je kunt bijvoorbeeld vooruit kijken naar welke opdrachten je te wachten staan en die alvast voorbereiden, waardoor je in elk geval alle opdrachten kunt afwerken. :cool:
Op A en W heb ik dezelfde speelstijl en bij beide ben ik bezig met opdracht 71.
Op W heb ik nu ongeveer nog 1500 sleutels in voorraad en heb ik de maanbeer al staan op level 10
Op A heb ik nu ongeveer nog 1500 sleutels in voorraad en heb ik slechts 6 artefacten, bijna 7. Op A heb ik ook nog eens een buitenpost staan zodat ik meer sleutels sprokkel dan op W. En toch veel minder resultaat.
Op W heb ik een aantal keren extra sleutels gewonnen uit de kistjes, op A niet.
Mijns insziens speelt geluk dus een heel grote rol in dit evenement.
De maanbeer is geen probleem wat mij betreft. Ik ben het er overigens niet mee eens dat het BSA wordt misbruikt door INNO om artefacten, die je eigenlijk tijdens het evenement zou moeten winnen, alsnog te laten winnen. Tijdens het BSA zou je andere prijzen moeten kunnen winnen. Maar goed.
Wat ik met mijn bericht wilde aantonen is dat speelstijl misschien een heel kleine rol speelt bij het aantal artefacten dat je tijdens het evenement wint, maar dat de geluksfactor een veel en veel grotere rol speelt.
 
Eigenlijk klaag je dus al voordat je weet of je het wel of niet haalt.. daarnaast zijn er straks in het BSA ook nog 2 artefacten te winnen. En speelwijze heeft wel degelijk invloed… je kunt bijvoorbeeld vooruit kijken naar welke opdrachten je te wachten staan en die alvast voorbereiden, waardoor je in elk geval alle opdrachten kunt afwerken. :cool:

Haha, zelfs als ik het net zou halen.. mag het toch iets makkelijker gemaakt worden ;) en tja ik gaf al aan betreft bsa, daar zit ik niet op te wachten :) maar willen we allemaal niet een soort van garantie waarbij vast ligt dat het 100% behaald kan worden :) al dan met enige inzet en zonder kosten. Zolang het kansen element in dit soort evenementen zit.. strijven we allemaal voor iets wat ons aantrekt :) ik zie graag dat het hoofdgebouw in dit soort evenementen 100% geheel behaald kan worden zonder kosten of dat je als speler afhankelijk bent van andere spelers zoals de bsa :) misschien dat de bsa juist bs perks moet geven, waarbij een bs kan groeien met voordelen.. maar dat is voor bsa topic..
 

Aeva

Chef
dat speelstijl misschien een heel kleine rol speelt bij het aantal artefacten dat je tijdens het evenement wint, maar dat de geluksfactor een veel en veel grotere rol speelt

Ik ben het wel met je eens dat geluk een factor is, maar dat hoort in dit event ook zo. Omdat de beloningen een kanspercentage hebben, kun je pech hebben en je kunt geluk hebben.

Aan de andere kant doen al mijn steden het goed.
Op beta heb ik met een dwerg toch mooi een bruine beer van scratch neer kunnen zetten op level 5 en nu met het BSA (is net afgelopen) een extra level door nog een keer ruilen. Dus van niets naar bruine beer op 6. Vind ik een mooi resultaat.
Hier zit ik met mijn fee op het randje: ga ik hetzelfde doen als met de dwerg of net niet?
Maar de elvenar is blij. Bruine beer level 7 is naar 10 en de rest zal me worst zijn.

En, niet onbelangrijk: er zijn genoeg andere leuke prijzen en prijsjes die je uit de kisten wint en die als dagprijzen voorbij komen.

De kern waar het om draait in dit draadje is, naar mijn mening: heb je ergens recht op of ben je blij met wat je krijgt. Verschil in instelling dus.

elvenar handtekening DEF.jpg
 
Ik vind het jammer dat het bijna onmogelijk is om de maanbeer op level 10 te krijgen... :(
Alle opdrachten tm nu gedaan en veel verzameld rond mijn stad. Daarnaast voorzichtig sleutels ingezet, dus steeds gekeken naar de beste verhouding om zoveel mogelijk evoluties te kunnen verzamelen maar nu pas op level 8 en kan in deze resterende tijd echt niet genoeg verzamelen.... zo zonde. Ook geen extra sleutels uit de bollen en nauwelijk dagprijzen gewonnen.
En ja misschien bij het bsa nog 2 evoluties mits je het einde van kaart 3 haalt wat niet altijd het geval is.
 
En ja misschien bij het bsa nog 2 evoluties mits je het einde van kaart 3 haalt wat niet altijd het geval is.
Misschien je ambities bijstellen… als je 1 route per kaart doet (geel-geel-groen is het makkelijkst) haal je het met een BS van 18 mensen makkelijk!
 

Aeva

Chef
Ik vind het jammer dat het bijna onmogelijk is om de maanbeer op level 10 te krijgen...
Het is zeker niet bijna onmogelijk. Het is moeilijk, maar het kan gewoon en daarbij maakt het niet uit of je een grote of een kleine stad hebt. Mis je 1 of 2 artefacten, dan haal je die binnen in het BSA. Punt is dat niet elke BS een BSA leuk vindt. Dat is een keuze. Ook in een onderbemande of casual spelende BS kun je trouwens gemakkelijk 3 routes kiezen die bij jouw BS passen.
 
Wat een hel van een evenement:

Dat vind ik alles meevallen. We hebben echt veel erger gehad. Ik heb 3 keer 6 fabrieken naar lvl 23 moeten brengen om ze na het event weer weg te mikken (teleports waren toen zeldzaam). Met een beetje aandacht zijn deze opdrachten goed te doen.

Ik vind het jammer dat het bijna onmogelijk is om de maanbeer op level 10 te krijgen... :(
Alle opdrachten tm nu gedaan en veel verzameld rond mijn stad. Daarnaast voorzichtig sleutels ingezet, dus steeds gekeken naar de beste verhouding om zoveel mogelijk evoluties te kunnen verzamelen maar nu pas op level 8 en kan in deze resterende tijd echt niet genoeg verzamelen.... zo zonde. Ook geen extra sleutels uit de bollen en nauwelijk dagprijzen gewonnen.
En ja misschien bij het bsa nog 2 evoluties mits je het einde van kaart 3 haalt wat niet altijd het geval is.

Lvl 10 met de opdrachten gaat me met net wel of niet lukken. Ik heb er 8 en dus nog 1 nodig. Na BSA heb ik die zeker. 1 route per kaart is echt een makkie. Als je dat niet lukt, is misschien het tijd hogerop in de ranglijst te solliciteren en/of een BSA BS zoeken .... al is het maar voor die ene week.
 
Er zijn genoeg BS die een BSA wel leuk vinden en voor die week altijd wel spelers kunnen gebruiken. Jij blij en betreffende BS blij.
En misschien doe je daarbij ook wel nieuwe inzichten op in de manier van spelen.
 
Ook ik had het deze keer wat lastiger om de benodigde artefacten te behalen.
Nou die ene ontbrekende haal ik wel op met BSA.
En er zijn genoeg spelers die Bruintje of Icy de vorige keer niet op max hebben gekregen dus ook nog eens een mooie gelegenheid om met dit event het misschien wel te kunnen klaren wel of niet icm BSA.
 
Bovenaan