• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Herfststerrenbeelden 2020

DeletedUser2037

Guest
Even snel een berekening om te kijken of het eigenlijk wel haalbaar is, die lvl 10.
Je krijgt voor de opdrachten gezamenlijk 4355 ptn
Er zijn 300 ptn als beloning in de opdrachten.
Dat is dus 4655 ptn in totaal verkrijgbaar.

Voor de upgrades krijg je het begingebouw (lvl 1) en kan je 2 upgrades winnen. Totaal dus op 3
Dan kom je dus 7 levels tekort.
Om die 7 levels te winnen moet je de rondes 13x uitspelen. Dat betekend dus 260 van die punten in de zodiacs.
Als je dit dus op elkaar deeld ( 4355 ; 260) dan zou je op een gemiddelde van 17,9 ptn per puntje uitkomen.
Nu heb ik nog niet een enkele bol gezien waar dit getal ook maar een beetje bij in de buurt komt.
De goedkoopste was dik in de 20.
Betekend dus dat je gemiddeld rond de 5 punten per stipje tekort gaat komen.
Doe dit keer die 260 en je hebt een tekort van rond de 1300-1500 ptn.
En dan 20 dagen om dagelijks 60-70 sleutels te vinden, wie heeft die tijd?

Lijkt mij toch niet helemaal de bedoeling om mensen zo voor de gek te houden.

Manny
 

DeletedUser2037

Guest
Ik heb intussen 1100 sleutels gewonnen en nog ben ik 100% zeker dat ik het bij lange na niet ga halen.
 

DeletedUser2037

Guest
En dat gemiddelde van 5 te kort, maak daar maar 10 van.
Dus ook 2x zoveel tekort 2500-3000
 

Aeva

Chef
Dat heb je heel leuk beredeneerd en uitgerekend @manny. De stelling die achter al die getallen zit, is echter niet correct.

Het is goed mogelijk om de beer helemaal compleet neer te zetten. Inderdaad, level 1 is de basis en er zijn 2 artefacten via de balk te innen. Dat zijn er 3. Dan mis je er nog 7 en die kun je zonder gedoe en fratsen gewoon halen, als je regelmatig online bent om de opdrachten te doen en om links en rechts ook wat sleutels op te pikken.

Op beta heb ik in mijn dwergenstadje vijf levels voor de bruine beer (ik heb per 2 nieuwe artefacten omgeruild naar 1 oude, daarvoor gebruik je er 8) én ik heb een level over. Voor een nieuwe beer zijn dat dus precies het ene basislevel plus 9 artefacten.
 

DeletedUser2578

Guest
Dag 4 en ben nu bij de dagelijkse opdrachten beland, 2.683 sleutels en 3 artefacten binnen. We hebben nog 17 dagen te gaan, hopelijk komt er nog een nuttige dagprijs langs want tot nu vallen de dagprijzen toch een beetje tegen....
 
Sorry, maar nope, geen KP instants en vooral flut gebouwen. Dag 15 goed voor volk en dat was het deze keer. Tenzij je units wilt dag 14 en 18.
 

DeletedUser4585

Guest
Weet iemand of 'oude' berenartefacten (op een of andere manier) ook nog bruikbaar zijn? :rolleyes: :) :rolleyes:
Op vakantie geweest ? Was net zo rustig. ;)
Nee, je kan alleen nieuwe artefacten omzetten naar oude in MA. Heb tenminste nog geen recepten gezien voor oud naar nieuw.
Oude artefacten kan je natuurlijk wel gebruiken om die oude beren gebouwen te upgraden. Die beren zijn ook in de MA te maken.
 

DeletedUser2037

Guest
Ik snap niet hoe jij dat dan doet Aeva, want ik heb nu al 1500 sleutels gewonnen en weet nog steeds zeker dat ik veel te kort kom voor lvl 10.
Dat gemiddelde van 18 per punt was ook zonder sleutels te rapen en zonder winst met de bollen.
Wat je betaald per punt ligt gewoon veel te hoog om lvl 10 te halen zonder geluk te hebben.
 

DeletedUser2037

Guest
Ik zou dan wel eens willen weten hoeveel puntjes jij met al die sleutels dan denkt te halen.
En dan heb ik het niet over het transformeren van oude upgrades naar nieuwe.

Er zijn echt maar 4655 ptn in totaal te halen ( zonder iets te winnen of vinden)
en daar kom je er bij lange na niet mee
 
Oude artefacten kan je natuurlijk wel gebruiken om die oude beren gebouwen te upgraden. Die beren zijn ook in de MA te maken.
Dat was bekend… maar ik heb de 'oude' alle drie al op max level en hoopte de oude artefacten voor de nieuwe beer te kunnen gebruiken...
 
Baalde gister behoorlijk of was het nu woensdag. Als een gek alle opdrachten gedaan voor die portaalspreuken kreeg je diervoer waar ik best wel behoorlijk van heb. Heb daar meestal wel een voorraadje van een stuk of 50 en kom bijna nooit onder 30.
Heb dus maar niks gedaan en wacht wel op iets anders.
 
Bovenaan