• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Herfststerrenbeelden 2020

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Forumann_zodicac20.png

Beste mensen en elfen,

De sterrenbeelden van de herfst hebben zich weer gevormd, en met de magie van Kirit (wezelgod van de nachtvrucht) en Krarak (de vogelgod van de zonneoogst) is er een nieuwe verbinding met het goddelijke rijk tot stand gebracht. Dit jaar zal de wijze en machtige maanbeer zich bij zijn drie beer-broers voegen. Kun jij de goden behagen en al zijn krachten benutten? Help Glisal de Centaur zijn opdrachten te vervullen en hij zal je helpen je nieuwe berenwelp op te voeden tot een sterk en machtig beest.

Je hebt van 7 september tot 27 september om Glisal's opdrachten op te lossen en gouden sleutels te krijgen die in de buitenwijken van je stad verschijnen. Deze gouden sleutels worden gebruikt om toegang te krijgen tot magische bollen die verschillende beloningen bevatten, waaronder dagelijkse exclusieve beloningen, waaronder enkele gloednieuwe gebouwen met herfstthema en terugkerende gebouwen van eerdere herfstevenementen. Door bollen te ontgrendelen, verkrijg je ook sterrenstof, dat de sterren aan de nachtelijke hemel verlicht en duidelijkheid brengt in de sterrenbeelden die je naar de hoofdprijzen leiden.

Zodiac_sequence2020.png

Onder de grote prijzen van dit evenement vind je maanbeer-artefacten, die je kunt gebruiken om je eigen maanbeer te ontwikkelen. De maanbeer wordt naar je stad gebracht zodra je de eerste opdracht-mijlpaal hebt verzameld door de eerste 5 opdrachten van het evenement te voltooien:

Buiding%20evol.png

(3x3, bonussen afhankelijk van hoofdstuk en stadium, voegt kennispunten toe aan burenhulpkisten terwijl het voedingseffect actief is)

Maanberen zijn zeer krachtige wezens, vooral als je ze voedt. Maak dierenvoer in de magische academie en activeer het voedingseffect van de maanbeer, waardoor je extra kennispunten krijgt van burenhulpkisten terwijl het voedingseffect actief blijft.

In het evenement is er vanaf het begin slechts een bepaald aantal opdrachten beschikbaar, met elke nieuwe evenementdag een extra opdracht. Dit betekent dat je de eerste reeks opdrachten meteen kunt voltooien, terwijl voor latere opdrachten dagelijks nieuwe toevoegingen worden uitgebracht, zodat je op elke nieuwe evenementdag een extra evenementenopdracht kunt blijven spelen, waarbij de laatste opdracht alleen op de laatste dagen van het evenement verschijnt.

Als je meer wilt weten over het herfstevenement, bezoek dan onze speciale wikipagina of volg Glisal terwijl hij de wonderen van het evenement van dit jaar ontdekt:


We wensen je veel plezier met het herfstevenement en horen graag je feedback in ons discussietopic!

Met vriendelijke groet,
Jullie Elvenar Team
We horen graag jullie feedback over het herfstevenement.
 

DeletedUser2578

Guest
***Opdrachten Herfstevent Zodiac***

1
Verdien een groot aantal munten
2 Besteed 4 kennispunten
3 Los 4 ontmoetingen op OF los 4 toernooi-ontmoetingen op.
Produceer 3x brood
4 Koop 4 kennispunten
Verdien een groot aantal munten
5 Gebruik 1 spreuk
Produceer 4x geavanceerde voorraden
6 Verdien 1 combinatieversneller OF ontvang 8 relikwieën
Plaats 3 ruilaanbiedingen
7 Rekruteer een enorm aantal eenheden OF produceer kostbare ringen, marmeren mozaïeken OF 2x houten figuurtjes
Investeer 5 kennispunten in elk soort oud wonder en / of besteed 5 kennispunten
8 Geef 7x burenhulp
Accepteer 2 handelsaanbiedingen van de groothandelaar
9 Los 6 ontmoetingen op OF los 6 toernooi-ontmoetingen op.
Produceer voorraden om je vakmensen en arbeiders opnieuw in te richten
10 Scout 1 provincie OF upgrade 1 gebouw naar niveau 5 of hoger
Koop 4 kennispunten
11 Produceer een goede hoeveelheid marmer, staal of planken.
Verzamel 1 spreuk
12 Los 4 ontmoetingen op OF besteed 8 kennispunten.
Verdien een groot aantal munten
13 Geef 4x burenhulp OF los 2 ontmoetingen op.
Maak 10 visioendamp OF scout 1 provincie
14 Rekruteer een enorm aantal eenheden OF los 6 toernooi-ontmoetingen op.
Geef 12 kennispunten uit
15 Produceer 4x kostbare ringen, marmeren mozaïeken of houten figuurtjes
Plaats 3x ruilaanbiedingen
16 Los 6 ontmoetingen op OF los 6 ontmoetingen in de Toren op.
Produceer 3x een mand met boodschappen
17 Verkrijg 600 spreukfragmenten OF verken 1 provincie
Produceer 4 manden met boodschappen
18 Verdien 8 relikwieën
Produceer een flink aantal basis-, vervaardigde en / of magische goederen naar keuze.
19 Los 7 ontmoetingen op OF los 7 toernooien-ontmoetingen op.
Maak 10 visioendamp OF scout 1 provincie
20 Geef 7x burenhulp en maak 6x brood
21 Verdien 2 combinatiesversneller OF verzamel 12 relikwieën
Produceer 4x krijgersmaskers, decoratieve pilaren OF houten kisten
22 Ontvang/maak 2 spreuken.
Ontvang een groot aantal munten
23 Gebruik betoveringen 1x
Produceer een goede hoeveelheid marmer, staal of planken
24 Los 6 ontmoetingen op OF los 6 toernooi-ontmoetingen op
Produceer 6 keer geavanceerde voorraden
25 Onderzoek 1 technologie OF maak 20 visioendamp
Verdien een groot aantal munten
26 Verdien 1 combinatieversneller OF verzamel 8 relikwieën
Koop 8 kennispunten
27 Produceer 3 keer krijgersmaskers, decoratieve pilaren of houten kisten.
Verdien een groot aantal munten
28 Verdien 500 toverspreukfragmenten OF rekruteer een enorme hoeveelheid eenheden
Produceer nieuwe voorraden om de inwoners van je stad te voorzien
29 Los 8 ontmoetingen op OF los 8 toernooi-ontmoetingen op.
Win een groot aantal munten
30 Verzamel 2 spreuken
Produceer 3x een mand met boodschappen
31 Onderzoek 1 technologie OF verzamel 15 visioendamp
Besteed 12 kennispunten
32 Geef 7x burenhulp.
Verzamel een groot aantal munten
33 Verzamel 12 relikwieën
Koop 12 kennispunten
34 Los 5 ontmoetingen op OF los 5 ontmoetingen in de Toren op
Produceer 4 manden met boodschappen
35 Produceer een goede hoeveelheid basis-, vervaardigde en / of magische goederen naar keuze.
Geef 16 kennispunten uit
36 Verdien 800 toverspreukfragmenten OF rekruteer een enorm aantal eenheden
Produceer nieuwe voorraden om aan de inwoners van je stad te leveren
37 Los 6 ontmoetingen op OF los 6 toernooi-ontmoetingen op.
Maak/verzamel 2 combinatieversnellers
38 Scout 1 provincie OF upgrade 2 gebouwen naar niveau 6 of hoger
Geef 8 kennispunten uit
39 Produceer verse voorraden voor de lokale voedselmarkt.
Verzamel een groot aantal munten
40 Los 6 ontmoetingen op OF los 6 toernooi-ontmoetingen op.
Maak 10 visioendamp Of scout 1 provincie
41 Produceer 4 keer krijgersmaskers, decoratieve pilaren of houten kisten.
Verdien 2 combinatieversnellers
42 Verdien 6 relikwieën
Produceer voorraden om je ambachtslieden en arbeiders opnieuw in te richten
43 Produceer een goede hoeveelheid basis-, vervaardigde en / of magische goederen naar keuze.
Geef 16 kennispunten uit
44 Rekruteer een enorm aantal eenheden OF verdien een enorme hoeveelheid munten
Investeer 15 kennispunten in elk soort oud wonder en / of besteed 15 kennispunten
45 Gebruik 2 spreuken
Geef 10x burenhulp
46 Maak/verzamel 2 spreuken
Produceer nieuwe voorraden om de inwoners van je stad te voorzien
47 Los 10 ontmoetingen op OF los 10 toernooi-ontmoetingen op
Produceer een goede hoeveelheid basis-, vervaardigde en / of magische goederen naar keuze.
48 Upgrade 2 gebouwen naar level 6 OF hoger of verzamel 15 visioendamp
Koop 8 kennispunten
49 Onderzoek 1 technologie OF maak 20 visioendamp
Accepteer 2 handelsaanbiedingen van de groothandel
50 Rekruteer een enorme hoeveelheid eenheden OF maak/verzamel 12 relikwieën
Produceer verse voorraden voor de lokale voedselmarkt
51 Upgrade 1 gebouw naar level 6 of hoger OF maak 10 visioendamp
Produceer een goede hoeveelheid basis- en / of ambachtelijke goederen naar keuze.
52 Los 6 ontmoetingen op of los 6 toernooi-ontmoetingen op
Besteed 8 kennispunten
53 Produceer een goede hoeveelheid basis-, vervaardigde en / of magische goederen naar keuze.
Verdien 8 relikwieën
54 Verdien 500 toverspreukfragmenten OF rekruteer een enorme hoeveelheid eenheden
Produceer voorraden om je vakmensen en arbeiders opnieuw in te richten


***DAGELIJKSE OPDRACHTEN Herfstevent Zodiac***

1
Los 9 ontmoetingen op OF los 9 toernooi-ontmoetingen op.
Geef 8 kennispunten uit
2 Verdien 2 betoverende items
Produceer een goede hoeveelheid basis-, vervaardigde en / of magische goederen naar keuze.
3 Scout 1 provincie of upgrade 1 gebouw naar niveau 6 of hoger.
Ontvang een groot aantal munten
4 Verdien 10 relikwieën
Produceer verse voorraden voor de lokale voedselmarkt
5 Los 6 ontmoetingen op of besteed 12 kennispunten.
Verdien een groot aantal munten
6 Ontvang 16 relikwieën
Produceer nieuwe voorraden om aan de inwoners van je stad te leveren
7 Onderzoek 1 technologie OF krijg 15 visioendamp
Accepteer 3 handelsaanbiedingen van de groothandelaar
8 Geef 13x burenhulp OF los 8 ontmoetingen op.
Verkrijg 20 Vision Vapor of Scout 1 Province
9 Los 4 ontmoetingen op of los 4 Spire Encounters op
Besteed 12 kennispunten
10 Verdien 2 combinatiesversneller OF verkrijg 12 relikwieën
Produceer een goede hoeveelheid basis- en / of ambachtelijke goederen naar keuze.
11 Verzamel 4 betoveringsitems.
Ontvang een groot aantal munten
12 Maak/verzamel 2 combinatieversnellers OF 12 relikwieën
Koop 8 kennispunten
13 Verzamel 4 betoverende voorwerpen.
Produceer voorraden om je ambachtslieden en arbeiders opnieuw in te richten
14 Scout 1 provincie OF upgrade 1 gebouw naar level 6 of hoger
(besteed grondstoffen 8 strategiepunten)
15 Verdien 20 relikwieën
Produceer een flink aantal basis-, vervaardigde en / of magische goederen naar keuze.
16 Los 8 ontmoetingen op OF los 8 toernooi-ontmoetingen op.
Verzamel een groot aantal munten
17 Verdien 600 toverspreukfragmenten OF rekruteer een enorme hoeveelheid eenheden
Produceer nieuwe voorraden om de inwoners van je stad te voorzien
18 Produceer verse benodigdheden voor de lokale voedselmarkt.
Verdien een enorme hoeveelheid munten
19 Los 6 ontmoetingen op of los 6 toernooi-ontmoetingen op.
Krijg 15 visioendamp OF scout 1 Province
20 Onderzoek 1 technologie OF verkrijg 20 visioendamp
Verzamel een groot aantal munten
21 Los 10 ontmoetingen op OF besteed 20 kennispunten.
Verdien een enorme hoeveelheid munten

That's all folks, succes en veel plezier!!!:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4585

Guest
Al die dubbele opdrachten, irritant. :( Hadden ze net zo goed kunnen opsplitsen.
 
Je plaats gewoon iets van 15 level 1 marmer fabriekjes ( heb de aantallen niet geteld) en maakt daar vooraf 3 uur en 9 uur mee. Heb je die al klaar voor aanvang. Verder wat level 1 wp om boodschappenmanden en geavanceerd gereedschap in voren te maken. Kan je met gewone wp en OW + eventgebouwtjes je hamertjes verzamelen en met je gewone fabrieken je goederen. KP kan je veel met instants doen dus die opdrachten heb je ook al klaar in voren. Troepen verzamel je in voren met behulp van kazerne huurlingenkamp en oefenterrein en je OW en heldenmoed. Je zet al je provincies op 7/8 en met behulp van uitgraving pak je extra relics. Je hoeft er niet eens hard voor te werken maar alle opdrachten kunnen in 3 dagen klaar zijn en hoef je alleen maar achterover te leunen voor de dagopdrachten. Beetje speler heeft ze in een week af.

Verder zie ik nog wel welke dagprijzen ik pak maar gaat me uiteindelijk alleen maar om het beertje.
 

DeletedUser2578

Guest
Je plaats gewoon iets van 15 level 1 marmer fabriekjes ( heb de aantallen niet geteld) en maakt daar vooraf 3 uur en 9 uur mee. Heb je die al klaar voor aanvang. Verder wat level 1 wp om boodschappenmanden en geavanceerd gereedschap in voren te maken. Kan je met gewone wp en OW + eventgebouwtjes je hamertjes verzamelen en met je gewone fabrieken je goederen. KP kan je veel met instants doen dus die opdrachten heb je ook al klaar in voren. Troepen verzamel je in voren met behulp van kazerne huurlingenkamp en oefenterrein en je OW en heldenmoed. Je zet al je provincies op 7/8 en met behulp van uitgraving pak je extra relics. Je hoeft er niet eens hard voor te werken maar alle opdrachten kunnen in 3 dagen klaar zijn en hoef je alleen maar achterover te leunen voor de dagopdrachten. Beetje speler heeft ze in een week af. Verder zie ik nog wel welke dagprijzen ik pak maar gaat me uiteindelijk alleen maar om het beertje.
Deze keer is het dus niet zo moeilijk. De dagprijzen zijn vooral goed voor de kleine accounts. Het Maanbeertje is wel redelijk voor endgamers.
Zodiac-H16.jpg
 

DeletedUser4585

Guest
Je plaats gewoon iets van 15 level 1 marmer fabriekjes ( heb de aantallen niet geteld) en maakt daar vooraf 3 uur en 9 uur mee...
Heeft niet echt zin, de meeste opdrachten zijn "Produce a good amount....", dan heb je niks aan level 1 fabriekjes.
 

DeletedUser1031

Guest
Gewoon lekker ontspannend spelen, na men werk, en beertje vangen :p

Zonnige zondagsgroetjes
Van Rozenelfje :)
 

DeletedUser2578

Guest
de meeste opdrachten zijn "Produce a good amount...."
Ja maar er zijn ook opdrachten tussen van T1 die alleen twee keer om 3-uurs vragen, kijk bijv. bij opdracht 7. Hiervoor kan je gewoon lvl 1 neerzetten.
 

DeletedUser4585

Guest
Ja maar er zijn ook opdrachten tussen van T1 die alleen twee keer om 3-uurs vragen, kijk bijv. bij opdracht 7. Hiervoor kan je gewoon lvl 1 neerzetten.
Daar zijn slechts 4 opdrachten van, die doe ik dan wel met me gewone T1. Tijd genoeg daarvoor.
 

DeletedUser2578

Guest
Daar zijn slechts 4 opdrachten van, die doe ik dan wel met me gewone T1. Tijd genoeg daarvoor.
Het is natuurlijk ieders eigen speelstijl. Ik heb alvast voor de eventopdrachten wel aparte T1 op lvl. 1 gezet want zelf vind ik prettig dat mijn grote fabrieken dagelijks gewoon op 9-uurs doorgaan.
 
Ik bereid al heel lang niets meer voor en haal elk event netjes het einde.
Ik zie geen enkele reden om zaken voor te bereiden of om lijstjes bij te houden.

Het gaat prima relaxed zo, en maakt het ook leuker.
Ik wordt pas wakker als er weer iets voorbij komt in de dagprijzen wat ik echt perse super vet veel wil hebben.
Tot die tijd kabbelen we lekker door de evenementen, superrelax
 

DeletedUser2578

Guest
Ik zie geen enkele reden om zaken voor te bereiden of om lijstjes bij te houden.
Ik heb special voor BSA's en events een stukje vrije ruimte gemaakt omdat ik sowieso fijn vind om een beetje voorbereid te zijn. Verder heb ik doordeweeks geen tijd om bijv. na een 3-uurs opdracht in te loggen om dan weer de volgende te starten, daarom vind ik het fijn als ik inlog dat het klaar staat. Zo heeft een ieder zijn eigen passend speelstijl :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het ligt idd aan welke speelstijl je hanteert. Bij mij is het liever vandaag bij de eindstreep dan morgen.
Het maakt ook verschil of je op A of W speelt, Ik speel op W en probeer maar eens aan sentient te komen als je al bijna nagenoeg in H14 zit.
Nog te weinig spelers die sentient hebben of nog niet de juiste. Dus veel onderzoeken op PP.
Dus zorg ik dat ik al zover mogelijk ben met de opdrachten en verzameld heb en ik kan helemaal los voor de PP spreuken.
Al heb ik er genoeg voor dit hoofdstuk, voor de komende 2 zal er nog bij moeten komen.
Kan niet wachten op die beer. Al geeft die niet veel, alle beetjes helpen. Iets is beter dan niets. En met restauratiespreuken up ik die
wel weer voor de T6
 
Bovenaan