• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Halloween evenement

DeletedUser2226

Guest
...teveel cultuur elementen ben ik het helaas niet mee eens want die moet je met gezette regelmaat vervangen omdat die niet mee lopen met de ontwikkeling van je stad....

Dat geldt niet alleen voor cultuur, maar voor alles wat je van de beloningen krijgt: ook gebouwen die munten, voorraden, eenheden e.d. geven, worden steeds minder waard, omdat je zelf steeds betere gebouwen kunt bouwen. Wat dat betreft dus geen argument om vooral cultuur te geven bij beloningen.
 

DeletedUser2114

Guest
Dat geldt niet alleen voor cultuur, maar voor alles wat je van de beloningen krijgt: ook gebouwen die munten, voorraden, eenheden e.d. geven, worden steeds minder waard, omdat je zelf steeds betere gebouwen kunt bouwen. Wat dat betreft dus geen argument om vooral cultuur te geven bij beloningen.
Ik vind de variatie toch beter worden, er zijn nu ook al best veel gebouwen die mana geven, al heb ik daar nu nog niks aan.Over een maandje wel :) Ook zijn er handelaars toegevoegd, er zijn gebouwen die troepen geven, er zijn er die orks geven, er zijn gebouwen met inwoners en als je nog een gebouw wilt dat alleen cultuur geeft, moet je ook nog wel een beetje keuze hebben hè :p
 

DeletedUser2226

Guest
Ik vind de variatie toch beter worden, er zijn nu ook al best veel gebouwen die mana geven, al heb ik daar nu nog niks aan.Over een maandje wel :) Ook zijn er handelaars toegevoegd, er zijn gebouwen die troepen geven, er zijn er die orks geven, er zijn gebouwen met inwoners en als je nog een gebouw wilt dat alleen cultuur geeft, moet je ook nog wel een beetje keuze hebben hè :p

De enige variatie zit erin dat je naast cultuur ook nog iets anders krijgt (en dat laatste bij lang niet alle). Maar de hoofdprijzen van de laatste evenementen (Eldrasil, Mars van de Kuddes, Paasevenement) en de kleinere evenementen (Menhirok, Vriendelijk boom, gemaskerde bal), gaven je altijd extra cultuur.

Er zitten inderdaad wel andere gebouwen bij, zoals de handelaars of valoriaanse heldenmoed bij, maar die kun je alleen als dagprijs bij een groot evenement krijgen. Ik heb ze (of zo'n soort gebouw (zonder cultuur dus)) nog nooit als hoofdprijs van een groot evenement of beloning van een klein evenement gezien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1294

Guest
Ik ben bezig de 448e provincie te verkennen (3 dagen per provincie). Voor de opdrachten moet ik 40 confrontaties doen en dus 5 provincies vrijspelen.
Mijn onderzoeken zijn klaar. Helaas zal ik dit avontuur dus niet kunnen voltooien.
Beetje jammer.
 
Ik ben bezig de 448e provincie te verkennen (3 dagen per provincie). Voor de opdrachten moet ik 40 confrontaties doen en dus 5 provincies vrijspelen.
Mijn onderzoeken zijn klaar. Helaas zal ik dit avontuur dus niet kunnen voltooien.
Beetje jammer.

Hier precies hetzelfde. Jammer dat er geen alternatief geboden wordt, want nu is het onmogelijk dit event te voltooien.
 

DeletedUser189

Guest
Kan je geen tijd booster gebruiken om de scouttijd te verkorten ?

Dat zou toch van de zotte zijn je wint tijd boosters en hup in het volgende event moet je ze al weer gebruiken om aan het einde te komen sorry maar dat gaat er bij mij niet in houd het event voor gezien en net alle pasten door gelezen en als ik dan lees wat lionel schrijft vrees ik dat ik het binnen kort helemaal voor gezien houd
 

DeletedUser2498

Guest
Zo, dat viel mee, ik ben op een goeie 4 dagen door het Halloween evenement geraakt :cool:
 

DeletedUser862

Guest
Sinds haloween weer traag spel.......meerdere van onze bs..........oplossen graag
 
Ik vind het aantal te verzamelen relikwieën behoorlijk veel. Het zou leuk zijn als daar een alternatief voor geboden werd. Of bij grotere evenementen een optie om die relikwieën als dagprijs te winnen.
 

DeletedUser1796

Guest
Die relikwieën waren soms troostprijs als je de dagprijs niet won bij grote evenementen in het verleden.
die waren wel handig en zeker als je dan de opdracht had van verzamel x aantal relikwieën, ik miste hem wel in het herfst evenement
 
Kan je geen tijd booster gebruiken om de scouttijd te verkorten ?
Tuurlijk zou dat kunnen, maar ik denk dat het zijn doel dan toch echt voorbij schiet. 1 of 2 boosters zou ik geen probleem vinden als daarmee het "probleem" opgelost zou zijn, maar in mijn geval heb je er 20 ! nodig om in ieder geval de provincies te kunnen doen. Dat gaat niet gebeuren, ik wil ook nog wat boosters overhouden voor het nieuwe ras en dan voor mijn gebouwen gebruiken.
 
@cb5691 : voor nieuw ras en gebouwen heb je alle tijd, en zou je heel erg veel van die boosters nodig hebben als je er snel doorheen wil, lijkt me geen best plan.
 
Opdracht 20, onderzoek een technologie of upgrade een gebouw naar leven 20 of hoger. Hoe kan dit nou.. ik kan maar tot level 19 upgraden, een technologie onderzoeken duurt een eeuwigheid in het dwergenhoofdstuk. Voor mij is het evenement dus afgelopen. Zo jammer dat hier niet heel goed over nagedacht is.. Ik weet jullie doen je best maar dit........ is best heel suf.. of niet dan..
 
Ik ben helaas ook vast gelopen, ik heb voor de confrontaties orks nodig en die kan ik pas in het volgende level vrijspelen. Zit nu aan het begin van level 7 en pas in level 8 kan ik deze vrij spelen. Jammer dat de confrontaties van het toernooi niet mee tellen.
 

DeletedUser1120

Guest
Ik ben bezig de 448e provincie te verkennen (3 dagen per provincie). Voor de opdrachten moet ik 40 confrontaties doen en dus 5 provincies vrijspelen.
Mijn onderzoeken zijn klaar. Helaas zal ik dit avontuur dus niet kunnen voltooien.
Beetje jammer.
Sluit me helemaal aan, ook mijn verkenner duurt meer dan 70 uur te veel confrontaties die je moet doen,
 
Bovenaan