• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Halloween evenement

DeletedUser1152

Guest
"zijn slechte mond" o_Oo_Oo_O:rolleyes::rolleyes::rolleyes: welke taal was dat?:D:D:D

Verschillende leden van onze broederschap vragen zich af waarom de optie "OF koop KP" er deze keer niet inzit als alternatief voor de reeksen gevraagde confrontaties. Zij willen dat er terug in zodat ze mee kunnen doen.
Waarschijnlijk omdat ze geen provincies vrij hebben om de confrontaties te doen. Ik heb hier ook enigszins last van. Vandaag een scout weg gestuurd die er 51uur over doet. Wanneer het evenement begint kan ik dus 8 confrontaties doen (heb 1 provincie vrijgespeeld vandaag gewacht met handelen/afmaken). Over 2 dagen kan ik dus nogmaals 8 doen, uitkomend op 16. Dat is 1 te weinig voor de eerste opdracht waar je er 17 moet doen, daarna komt nog een opdracht met 23. dus ik moet nog 3 provincies á 51+ uur (ruim 150 uur, of ruim 6 dagen, dat is de helft van de tijd van het evenement) ontdekken en DAARNA nog eens 29 relikwieen. Als er dan nog een toernooi bezig is, is dat te doen als dat niet zo is, wordt het nog moeilijker.

Of dat de reden is van Aiki's bs-leden, dat weet ik niet. Maar het lijkt me zeer aannemelijk.

inderdaad verkenner duurt meer dan 2 dagen al bij de vergevorderden... en ze vragen een totaal van 40 confrontaties voor die 2 opdrachten alleen al dus voor 'ons' kan dit wel een probleem vormen, vandaar liever een OF optie had ipv zoveel confrontaties :(( en dan nog al die relics en dat in tijdsduur met maar 1 tornooi erin, ik vond ze beter moesten nadenken over sommige opdrachten zodat het voor elke speler, groot of klein haalbaar is want zelfs de kleinere moeten hier toch ook moeilijkheden ondervinden straks
 

DeletedUser1796

Guest
ze hadden beter de confrontatie's en de relikwieën samen kunnen voegen en maar 1 keer de confrontatie doen.
2keer is teveel en te snel achter elkaar.
oke voor de mensen die al zo lang moeten doen over een provincie te verkennen dat er dan een of optie is dat snap ik (nu) :)
Maar het kopen van KP's is altijd zoveel dat het niet leuk meer is de kosten rijzen de pan daarvan uit.
 

DeletedUser1026

Guest
een veelgemaakte fout van vertaalmachines, het Engelse woord bat. een vleermuis moet natuurlijk een knuppel zijn (gezien het begeleidende plaatje).

Ik vind het heel erg jammer dat ze zo veel door vertaalmachines laten doen, eigenlijk is het ergste dat er door Inno-Games niemand zich de moeite neemt om het even over te lezen en van die rare vertalingen even te veranderen... zegt wel wat over het bedrijf...
 

Bijlagen

  • Taalfouten.PNG
    Taalfouten.PNG
    603,4 KB · Weergaven: 62

DeletedUser

Guest
Ik vind het heel erg jammer dat ze zo veel door vertaalmachines laten doen, eigenlijk is het ergste dat er door Inno-Games niemand zich de moeite neemt om het even over te lezen en van die rare vertalingen even te veranderen... zegt wel wat over het bedrijf...

Om eerlijk te zijn vind ik het te triest voor woorden, dat vertalingen mbv een vertaalmachine gedaan worden. Er zijn volgens mij genoeg spelers die dit zo met zorg zouden kunnen vertalen. Ik heb het ooit eens aangeboden, maar dat was absoluut niet nodig :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
wanneer begint Halloween event nu? vandaag de 27ste of morgen zoals ik net binnen kreeg bij inloggen in spel bij nieuws ?!
 

DeletedUser1026

Guest
Daarom hebben we nu een forum event. :p
Dat is idd (helaas) de afschuifcultuur die op veel plekken nu eindelijk wel wat meer zichtbaar wordt (niet alleen hier, maar overal in de wereld) de verantwoording naar anderen schuiven: 'die lossen het wel op' of 'dat is niet mijn schuld' ... het is niet echt professioneel om willens en wetens gebrekkig materiaal te verkopen en dan de 'klanten' voor een oplossing te laten zorgen... Het is een mentaliteit waar ik moeilijk achter kan staan. Zo goedkoop mogelijk: als schade voorkomen duurder is dan schade herstellen, dan wordt met schade geproduceerd, ongeacht de impact die het op personen (of dingen- bv vloeren ofzo) kan hebben... Dat is wat anders dan een beetje tekst, maar wel dezelfde mentaliteit, erg jammer :(
 

DeletedUser1796

Guest
En ja hoor.... HEER. Ik ben verdorie weer een kerel volgens het spel. Waarom Luistert men totaal niet? :mad:
Heer is eigenlijk ook meer voor de mensen die voor de Mensen hebben gekozen en niet voor de Elven, in de Elven heb je geen Heer
 

DeletedUser2464

Guest
Dat ik als vrouw als heer wordt aangesproken daar kan ik nu weer niet over vallen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2226

Guest
Mijn feedback: De beloningen zijn waardeloos!

Bij ieder evenement zijn vooral cultuurbonussen te winnen. Door de beloningen van de vorige evenementen zit ik al continu op een bonus van 150%. Wat heb ik dan aan nog meer cultuur?
Het zou leuk zijn als nadruk van de beloningen een keer op iets anders dan cultuur ligt. Of eens een beloning die helemaal geen cultuur geeft.

En verder: er zijn echt teveel evenementen, te snel achter elkaar. Zo is het niks bijzonders meer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn feedback: De beloningen zijn waardeloos!

Bij ieder evenement zijn vooral cultuurbonussen te winnen. Door de beloningen van de vorige evenementen zit ik al continu op een bonus van 150%. Wat heb ik dan aan nog meer cultuur?
Het zou leuk zijn als nadruk van de beloningen een keer op iets anders dan cultuur ligt. Of eens een beloning die helemaal geen cultuur geeft.

En verder: er zijn echt teveel evenementen, te snel achter elkaar. Zo is het niks bijzonders meer.

twee dingen, 1 teveel cultuur elementen ben ik het helaas niet mee eens want die moet je met gezette regelmaat vervangen omdat die niet mee lopen met de ontwikkeling van je stad en mijn 2e punt is eens wat betreft aantal evenementen, 2 direct achter elkaar is echt teveel met daar ook nog een toernooi tussendoor lopend.
 
Bovenaan