• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Halloween evenement

DeletedUser3

Guest
Beste Elvarianen,

Zojuist is de aankondiging voor het nieuwste evenement geplaatst en we zijn erg benieuwd naar jullie mening!

Met vriendelijke groet,

Het Elvenar team.
 

DeletedUser2609

Guest
De aankondiging is mooi :) alleen de looptijd klopt hopelijk niet :) van 27 oct tot 31 oct :)
 

DeletedUser2239

Guest
Weet je zeker dat de einddatum in de aankondiging juist is? Lijkt me wat kort voor wat ik over de opdrachten heb gelezen
 

DeletedUser1751

Guest
humeurige Crash. Uitgerust met een vleermuis en zijn slechte mond

een veelgemaakte fout van vertaalmachines, het Engelse woord bat. een vleermuis moet natuurlijk een knuppel zijn (gezien het begeleidende plaatje).
 
een veelgemaakte fout van vertaalmachines

Er zitten wel meer fouten in de vertaling, al zijn ze zonder de originele tekst niet altijd met zekerheid te bepalen.
Volgens mij zijn de gedeeltes die hieronder in rood gemarkeerd zijn, te letterlijk vertaald.
Bij spooktaculair is simpelweg de e vergeten.

Ben jij klaar voor een spooktaculaire gebeurtenis? We hebben een aantal griezelige spullen voor jou! Dit jaar is Lord Pompoen terug en met de steun van sommige kwade heksen heeft hij de onheilige codex afgesloten. Dit donkere boek erft boze magie en kan zelfs ruimte-tijd manipuleren. Gelukkig krijg je hulp van een "vriend" - de slechtgehumeurde en humeurige Crash. Uitgerust met een vleermuis en zijn slechte mond wil hij jou helpen het leger van de ondode te verslaan. Kunnen jullie dit samen doen? Laten we het uitzoeken!

Het Halloween evenement van dit jaar loopt van 27 oktober vanaf 13:00 tot en met 9 november 13:00,...

Ik weet niet voor alles direct een verbetering, maar op de volgende punten wel:
sommige - enkele / een paar
afgesloten - ontsloten
erft - bevat / bezit
slechtgehumeurde en humeurige - slechtgemanierde en humeurige ??
vleermuis - knuppel (zoals al door @Elmarchuman genoemd)
zijn slechte mond - veel gevloek
van dit jaar loopt - loopt dit jaar

Volgende keer misschien iets meer tijd nemen voor een goede vertaling of een concept van de vertaling laten lezen door een paar anderen?
 

DeletedUser956

Guest
Hallo zeg, lekker veel verkennen, zitten we nog steeds aan het maximum van 457 provincies? Krijgen de vergevorderde spelers er niet eens grond bij voor al hun werk.:(
 

DeletedUser1751

Guest
Ik vind het huisje/gebouw met de wieken erg mooi, die komt zeker in mijn stad als ik het allemaal af krijg.

Misschien als toevoeging op de aankondiging: onder de plaatjes van de te winnen gebouwen aangeven wat het gebouw geeft. (cultuur; cultuur+bevolking; cultuur+mana/hamers, of welke combinatie er van toepassing is)
Ik weet niet of dit moeilijk is of niet, maar het geeft wel een beetje inzicht op wat er te winnen is. Uiteraard snap ik dat de aantallen per hoofdstuk verschillen en dus niet allemaal erbij kunnen, maar een kleine aanduiding lijkt mij wel handig (zeker voor spelers die weinig op het forum zijn).
 

DeletedUser1796

Guest
@Keimpe14 Bij sommige dingen geef ik je gelijk, je verbeteringen/aanpassen zijn beter maar niet met alles.
Ik denk ook dat het eraan ligt hoe mensen dingen lezen en iedereen doet dit anders.
Het belangrijkste is toch dat de melding en het verhaal er is en vertaald word.
 

DeletedUser1796

Guest
Verschillende leden van onze broederschap vragen zich af waarom de optie "OF koop KP" er deze keer niet inzit als alternatief voor de reeksen gevraagde confrontaties. Zij willen dat er terug in zodat ze mee kunnen doen.

Het kopen van KP's is al veelste veel en je wilt er nog meer hebben???:confused:
 

DeletedUser1751

Guest
Het kopen van KP's is al veelste veel en je wilt er nog meer hebben??

Waarschijnlijk omdat ze geen provincies vrij hebben om de confrontaties te doen. Ik heb hier ook enigszins last van. Vandaag een scout weg gestuurd die er 51uur over doet. Wanneer het evenement begint kan ik dus 8 confrontaties doen (heb 1 provincie vrijgespeeld vandaag gewacht met handelen/afmaken). Over 2 dagen kan ik dus nogmaals 8 doen, uitkomend op 16. Dat is 1 te weinig voor de eerste opdracht waar je er 17 moet doen, daarna komt nog een opdracht met 23. dus ik moet nog 3 provincies á 51+ uur (ruim 150 uur, of ruim 6 dagen, dat is de helft van de tijd van het evenement) ontdekken en DAARNA nog eens 29 relikwieen. Als er dan nog een toernooi bezig is, is dat te doen als dat niet zo is, wordt het nog moeilijker.

Of dat de reden is van Aiki's bs-leden, dat weet ik niet. Maar het lijkt me zeer aannemelijk.
 
Het kopen van KP's is al veelste veel en je wilt er nog meer hebben???:confused:
Ik niet :D
Onze grootste speler denkt dat veel vergevorderden er last gaan mee hebben, met het huidige gebrek aan alternatief. En een ander twijfelt om mee te doen aan dit evenement als er zoveel confrontaties op korte tijd inzitten.
 
Bovenaan