• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback forum skin

DeletedUser189

Guest
Als je goed kijkt hebben de moderators en kleur (helaas niet zo duidelijk als eerst) en ook nog een soort watermerk achter hun avatar
 

DeletedUser7

Guest
Jawel hoor. Kijk maar bij dit bericht. Iets donkerder kleur en het elvenar logo achter mijn alpaca kop
 

DeletedUser472

Guest
Jawel hoor. Kijk maar bij dit bericht. Iets donkerder kleur en het elvenar logo achter mijn alpaca kop

o dat ik dacht dat we iets anders bedoelde bij de foto zon elvenar logo op de achtergrond dacht dat jullie dat bedoelde
 

DeletedUser234

Guest
Als je goed kijkt hebben de moderators en kleur (helaas niet zo duidelijk als eerst) en ook nog een soort watermerk achter hun avatar
en er staat links ook nog een grote balk onder de avatar met ELVENAR TEAM. Ik vind het wel duidelijk.
 

DeletedUser1143

Guest
Jawel hoor. Kijk maar bij dit bericht. Iets donkerder kleur en het elvenar logo achter mijn alpaca kop

Eigenlijk zou de kleur van het Elvenarlogo achter je avatar en je berichtkleur omgedraaid moeten zijn. dan zou het duidelijker een moderatorpost zijn en steekt het iets meer af van de overige berichten.
 

Deleted User - 147694

Guest
Wat @LeafErik (denk ik) zegt is dat de layout van het forum niet overzichtelijk is en dat wanneer je iets zoeken wilt op het forum dat je vaak niet meteen de meest relevante threads te zien krijgt. (Althans, dat is mijn ervaring)
 

DeletedUser234

Guest
voorheen kon je tags toevoegen aan een nieuw topic, die optie zie ik niet meer staan. met tags werkt een zoekfunctie veel beter, mits topic starters ook tags invoeren.
 
Ok, ik wil alleen maar zeggen dat ik ervaar dat de hele menu-structuur van het Forum voor mij warrig is.. Bv. ik moet altijd zoeken waar kan inloggen; dat duurt minuten voor ik het kan vinden; waarom staat niet gewoon boven aan een inlog-knop? En als ik dan ingelogd ben, weet eigenlijk niet waar ik een 'item' kan plaatsen. Waarom niet gewoon eerst een aantal keuze-knoppen waaruit je kunt kiezen? En zo wordt je dan ergens heen geleid.....
Kortom... ik bezoek het Forum zeer zelden, omdat ik niet goed de weg kan vinden; nou.... dan denk je: Dan maar niet!
Overigens, ik krijg eigenlijk altijd meteen antwoord, dat is dus niet het probleem, dat is een compliment waard. Groeten. LeafErik (Frans)
 

DeletedUser2665

Guest
Zou je eens naar deze pagina willen gaan: https://nl.forum.elvenar.com/index.php?account/preferences

En vervolgens de layout op "Elvenar" (of desnoods "Default Style") willen zetten? "Elvenar" is de oude layout, "Default Style" is een standaard layout van de forumsoftware. Let op dat het er echt heel anders uitziet dan wat er nu is, dus mocht je gewend zijn aan de huidige layout, zal het even wennen zijn! :)
Waar vind ik die optie dan? Niet als ik je link volg..
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Als het goed is kan je achter "Stijl" een lay-out kiezen.
 

Bijlagen

  • 20190412_213247.jpg
    20190412_213247.jpg
    133,9 KB · Weergaven: 77

DeletedUser2665

Guest
Daar lijkt het wel op, maar dat zou best raar zijn. Ik zie in ieder geval geen reden waarom gewone forumleden dat niet zouden mogen.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Hmm, blijkbaar is die functie enkel voor CM's beschikbaar. Ik ga eens navraag doen of we dat aan kunnen passen zodat jullie ook de stijl kunnen wijzigen.
 
Goedenavond DonFrank, dank voor je optie..., maar om naar een eerdere/andere layout te kijken, poetst mijn opmerking/commentaar/kritiek niet weg, als ik de huidige layout 'niet soepel' vind, om iets te ontdekken als antwoord op mijn vragen, Voor mij blijft het een 'zoekplaatje' als ik op het Forum iets wil vinden.... zelfs al om In te Loggen. Groeten. ;)
 
Bovenaan