• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback forum skin

DeletedUser234

Guest
Voordeel van nu is, dat je niet helemaal naar boven hoeft te scrollen voor ongelezen berichten, waar je ook op de pagina staat, de knop is binnen handbereik!!!
 

DeletedUser189

Guest
ga met je muis boven Forum staan dan komt het uitschuif menu

Screenshot_1.jpg
 

DeletedUser990

Guest
Mijn eerste reactie is waar is mijn vergrootglas.
Letters ogen veel kleiner en verschil in achtergrond en tekst is ook veel kleiner.
Vormgeving ach went wel, maar kleurverschil achtergrond en lettertype weet niet moet me nu inspannen om te lezen, jammer!
 

DeletedUser1327

Guest
flets, onduidelijk en het is er niet overzichtelijker op geworden, zal wel wennen maar ik vind het niks:(:(:(
 

DeletedUser572

Guest
Ik moest denet opnieuw inloggen en merkte het volgende. Er staat 2x 'aanmelden' de bovenste om in te schrijven en een account te maken en de andere om je gegevens in te voeren van je bestaande account. Ik zou aanraden om ze te scheiden en 1 van de twee anders noemen ter verduidelijking.
 

DeletedUser472

Guest
Ik moest denet opnieuw inloggen en merkte het volgende. Er staat 2x 'aanmelden' de bovenste om in te schrijven en een account te maken en de andere om je gegevens in te voeren van je bestaande account. Ik zou aanraden om ze te scheiden en 1 van de twee anders noemen ter verduidelijking.

komt omdat er net een update was en dus ook even geen forum
 

DeletedUser1427

Guest
Ik moest denet opnieuw inloggen en merkte het volgende. Er staat 2x 'aanmelden' de bovenste om in te schrijven en een account te maken en de andere om je gegevens in te voeren van je bestaande account. Ik zou aanraden om ze te scheiden en 1 van de twee anders noemen ter verduidelijking.

Bedankt Ghost voor het melden, ik ga dit voorleggen of dit anders kan :)
 

DeletedUser1427

Guest
Meld aan en Meld aan, 1 van beide moet Registreer zijn... moet dat naar "tekstgerelateerde fouten"?

De groep 'tekstgerelateerde fouten' zijn fouten die je in het spel kan vinden, dit is helaas niet nodig voor het forum. Ik heb inmiddels deze tekst benoemd in Het Elvenar Team, ik hoop snel op response ;)
 

DeletedUser1789

Guest
Ik vond de oude skin beter leesbaar. Ook waren in een oogopslag reacties van mods te zien. Nu zie je amper verschil tussen mods en leden helaas. Deze kleuren vind ik rustiger (op mijn beeldscherm ;)), maar qua leesbaarheid dus geen verbetering.
 

DeletedUser472

Guest
Ik vond de oude skin beter leesbaar. Ook waren in een oogopslag reacties van mods te zien. Nu zie je amper verschil tussen mods en leden helaas. Deze kleuren vind ik rustiger (op mijn beeldscherm ;)), maar qua leesbaarheid dus geen verbetering.

ik zelf ben nu best gewend er al aan (ja jullie hadden toch gelijk) enkel vind ik wel inderdaad jammer dat de kleurtjes weg zijn van de moderators hier stoor ik me soms wel aan ondertussen weten we wel wie wel en niet moderator is maar toch zou het fijn zijn als die weer kleurtjes krijgen net zoals bij het vorige forum
 
Bovenaan