• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback forum skin

DeletedUser234

Guest
Vreemd, ik heb onderaan het forum, waar ik ook ben, een bruine balk. Als ik niet ingelogd ben kan ik daar rechts onder inloggen, als ik wel ingelogd ben kan ik daar op diezelfde plek uitloggen.

hvpj0866k.jpg


Niks lastig te vinden of ene keer anders dan anders. Waarom dat bij jou anders is, geen idee?
 

DeletedUser2578

Guest
En daarna onderaan de tekst Bekijk bijlage 4114 en daar is geen Uitlog-knop; ook niet als je weer naar blz. 1 gaat.

Ja dit is wel een beetje vreemd. Wat ik bij de hoofdpagina van het Forum krijg te zien is is een inlogknop boven en onderaan, en een uitlogknop onderaan, zie plaatjes. Deze vorm heb ik altijd gehad. Ligt het mss aan je browser?
 

Bijlagen

  • Inlog boven.jpg
    Inlog boven.jpg
    34,1 KB · Weergaven: 56
  • Inlog onderaan.jpg
    Inlog onderaan.jpg
    6,7 KB · Weergaven: 57
Bedankt SparklyElf voor je uitleg... ik weet wel hoe ik moet inloggen, dat is geen punt. Ik probeer aan te tonen dat de structuur van de lay-out rommelig is.
 

DeletedUser

Guest
Bedankt SparklyElf voor je uitleg... ik weet wel hoe ik moet inloggen, dat is geen punt. Ik probeer aan te tonen dat de structuur van de lay-out rommelig is.

Sorry, maar ik vind de lay-out niet rommelig.
inloggen.gif


Als je de eerstvolgende keer, het vinkje aanzet bij "Aangemeld blijven", ben je altijd ingelogd zodra je de forumpagina weer opent.
Probleem opgelost toch?
 

DeletedUser2578

Guest
Bedankt SparklyElf voor je uitleg... ik weet wel hoe ik moet inloggen, dat is geen punt. Ik probeer aan te tonen dat de structuur van de lay-out rommelig is.

Ok, ik reageerde erop omdat je schreef dat er geen uitlogknop te zien was. Het zou wel goed zijn als op z'n tijd weer wat zou worden aangepast maar eigenlijk vind ik het best mee vallen.
 
Hi Didi1, natuurlijk mag je het persoonlijk niet rommelig vinden en je draagt een helder antwoord aan.
Maar in het kader van de beveiliging van mijn aansluiting op internet heb ik beschermings-sofware die niet toestaat dat ik permanent op het Forum of welk andere site dan ook ingelogd ben. Beveiliging op internet is steeds meer een belangrijk punt.
Iedereen kan daar verschillend over denken, maar ik probeer hier steeds duidelijk te maken dat het entree op het Forum niet eenduidig is.
Ik ben benieuwd wanneer dat dan eens goed geregeld wordt. Groeten, LeafErik.
 

DeletedUser2578

Guest
Lea, als je steeds in en uit wil loggen dan kun je dat op de voorpagina van het Forum doen; daar wordt het heel duidelijk bij de buttons boven en onder aangegeven.
 

DeletedUser2665

Guest
@LeafErik : het probleem in deze discussie is dat je bijzonder weinig aantoont. Daarentegen laten de reacties met beelden zien dat het reuze meevalt.
Wellicht verheldert het de discussie als ook jij je punt met beelden ondersteunt. Ik denk niet dat ik de enige ben die niet helemaal begrijpt wat je nu rommelig en inconsistent vindt.
Als ik niet ingelogd ben, kan ik op twee plekken op de startpagina inloggen. Daar is niets onduidelijk of rommeligs aan. Als ik een nieuw topic wil starten heb ik rechtsonder een joekel van een groene stip (ok, het zou duidelijker zijn als die '+' vervangen werd door de tekst 'maak nieuw topic aan').
 

Deleted User - 370874

Guest
Gezien de huidige discussie heb ik deze verplaatst naar de juiste topic.
Zo is deze voor iedereen te vinden en komt de topic titel overeen met de discussie.

Hier kan de discussie verder gevoerd worden.
 
Bovenaan