• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Feeën

DeletedUser

Guest
Geduld is niet mijn sterkste punt. Nog eens wat goederen ingewisseld voor kennispunten, en een dosis diamanten er bij. En mijn 2 feeënwonderen staan er. Ben ik de eerste?

Wie er kennispunten in stopt, krijgt die in principe terug. Maar als ik er meer krijg dan ik kan geven, moet je wel geduld hebben.
 

DeletedUser472

Guest
netjes en volgenns mij wel maar waarom zijn ze er nog niet op de achergrond
 

DeletedUser7

Guest
Voor zover ik weet ben je de eerste Stefan.

En ik geloof dat de achtergrond er nog niet is. Duurde bij de dwergen ook wat langer. Zullen we over een week of wat wel krijgen.
 
Persoonlijk vind ik het jammer dat sinds de komst van de feeën het verschil tussen mens en elf verminderd is qua vormgeving en uitstraling. Ik speel als mens en dat is een bewuste keuze geweest. De gebouwen zijn strakker en mooier dan die van de elfen vind ik. Nu heb ik inmiddels een aantal gebouwen in het fee hoofdstuk en vind het veel te kleurrijk en veel minder strak. Ik hoop dat wanneer er straks een nieuw ras komt er weer een duidelijker onderscheid komt tussen mens en elf en dat de gebouwen van de mensen weer strakker worden.
 
De feeengebouwen zijn mij ook te bont, en dit is ook al door meerderen aangegeven op de diverse fora.
natuur en magie is inderdaad meer het thema van de elven (feeen en elven zijn in de pre tolkien mythologie dezelfde wezens), maar industrie en dwergen meer een mensen thema is.

waar dit op een goede manier is weergegeven bij de dwergen in beide rassen, is het inderdaad minder goed gelukt bij de feeen.

Ben benieuwd wat het volgende ras zal worden.
 
Ik ben blij dat ik hier dus niet alleen in sta :)
Had al gezocht maar eigenlijk niet echt gevonden wat anderen hier van vonden.
Ben ook heel benieuwd naar het nieuwe ras, wat mij betreft mag dat direct geïntroduceerd worden :)
 

DeletedUser

Guest
Met 1 nieuw hoofdstuk om de 6 maanden zal dat iets voor september of oktober zijn denk ik...
 

DeletedUser7

Guest
@Stefan The Great ligt er aan wat ze verder nog van plan zijn. Als een nieuw hoofdstuk het eerste is wat nu in de planning staan zal 't iets sneller zijn. Maar misschien zijn ze ook wel bezig met iets compleet anders zodat we niet steeds stil komen te liggen als we een hoofdstuk hebben afgemaakt.
 
Bovenaan