• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Feeën

DeletedUser

Guest
Over niet al te lange tijd komen de toernooien ook naar NL. Dan heb je iets waar je je dagelijks mee bezig kunt houden, veel kp en relics mee kunt verdienen, en ranking punten. Genoeg te doen dus.
Wat moet je met KP's doen als je alles al onderzocht heb ? Je kan ze nog in OW steken (als je eindelijk voldoende rune scherven hebt om ze te bouwen) maar dat houdt ook snel op en aan andere geven heeft dan ook geen zin meer want die doen natuurlijk ook mee met de toernooien en hebben zelf KP's genoeg.
 

DeletedUser

Guest
Normaal gezien (als je maar 1 account hebt) krijg je geen 2 wonderen op level 10 voor het volgende hoofdstuk, dus KP's kan je steeds kwijt.
 

DeletedUser

Guest
De huizen upgraden, dat is nog niets. Nu ben ik bezig met de werkplaatsen en de wapenkamers. Dat is een gepuzzel door het andere formaat. En dus moet er ook wat gesloopt worden om plaats te maken.
En als ik 14 werkplaatsen wil houden, kost dat zo'n 38 miljoen munten om te upgraden.
 
Geld heb ik nu weer inovervloed, ben alweer kennispunten aan het kopen.
De hamers die de kazerne en wapenkamer upgrades kosten hakken er nu in. elke keer +-120k en +-90k
 

DeletedUser472

Guest
vraagje heeft iemand al een van de fairies wonderen geplaatst
 

DeletedUser

Guest
Op deze server toch zeker niet. Nog een 3-tal weken te gaan in de tech, de feeëndingen slopen, en dan kan ik ze misschien plaatsen, als het een beetje uitkomt met de benodigde plaats. Een stad maken "voor de puntjes" is toch gekkenwerk.
 
Op deze server toch zeker niet. Nog een 3-tal weken te gaan in de tech, de feeëndingen slopen, en dan kan ik ze misschien plaatsen, als het een beetje uitkomt met de benodigde plaats. Een stad maken "voor de puntjes" is toch gekkenwerk.

Ik heb nog maar 300 punten nodig voor het wonderonderzoek.
Dan heb ik natuurlijk nog geen scherven maar binnen een week ben ik er klaar mee.

Enorm veel zelfs. Het toernooi op beta begon met marmer, en mijn boost is nu 727%.

De wiki gaat maar tot 700%, ik begrijp dat dit dus geen cap is? of is dit icm de zalen onder de berg wonder?

Mag aannemen dat er nog een herbalans plaats gaat vinden, ben geschrokken hoeveel relekwieen sommigen hebben binnengeharkt in een week. maakt de wereldmap gevechten bijna "waardeloos"
 

DeletedUser

Guest
Stel dat er om de 9 weken 200% bij komt. Dan heb je over een jaar of zo de productie van de goederen ongeveer verdriedubbeld.
Dat lijkt mij toch niet zo dramatisch veel. Met de wereldkaart gaat het veel te traag, als je maar om de 3 dagen een provincie kan pakken, en uiteindelijk vast loopt op het maximum van 7700K per verkenning.
En ik neem aan dat de meeste spelers dat niet elke week gaan kunnen en dat op de echte werelden het wat moeilijk wordt om in de prijzen te vallen dan op de beta.
 
Stel dat er om de 9 weken 200% bij komt. Dan heb je over een jaar of zo de productie van de goederen ongeveer verdriedubbeld.
Dat lijkt mij toch niet zo dramatisch veel. Met de wereldkaart gaat het veel te traag, als je maar om de 3 dagen een provincie kan pakken, en uiteindelijk vast loopt op het maximum van 7700K per verkenning.
En ik neem aan dat de meeste spelers dat niet elke week gaan kunnen en dat op de echte werelden het wat moeilijk wordt om in de prijzen te vallen dan op de beta.

Heb je zelf je reactie gelezen?
VERDRIEDUBBELD!!!, dat is zonder het verloop gekregen door nieuwe rassen en een grotere map.

Dat is bv ipv 50k tier 1 2 en 3 150k productie per dag per soort, oftewel 3x56k afkoopkosten per gevecht op de wereldmap.
Nou dan kan je kazerne iig zeker opdoeken, die is dan 100% voor de sier. de enige reden om de wereldmap nog te doen is om toernooiprovincies vrij te spelen want voor dereliken hoef je het dan niet meer te doen.
 

DeletedUser956

Guest
de enige reden om de wereldmap nog te doen is om toernooiprovincies vrij te spelen want voor dereliken hoef je het dan niet meer te doen.
Je zult evengoed de provincies moeten spelen wil je al het land op je speelveld bij elkaar krijgen, dat was voor mij altijd de prioriteit, de relikwieën waren altijd een mooie bonus.
 

DeletedUser472

Guest
Je zult evengoed de provincies moeten spelen wil je al het land op je speelveld bij elkaar krijgen, dat was voor mij altijd de prioriteit, de relikwieën waren altijd een mooie bonus.

tevens krijg je meer buren en dat is ook al heel handig
 

DeletedUser

Guest
Feedback over Feeënhoofdstuk

Ik vond het begin van het Feeënhoofdstuk erg leuk, de verschillende goederen produceren en uitvinden hoe het allemaal het beste samenkomt was weer eens een uitdaging. Maar helaas nu alle Feeënfabrieken en -poort geupt zijn tot max, is de uitdaging verdwenen. De onderzoeksboom biedt na het onderzoeken van de feeënhuizen ook geen uitdaging meer. En ik zit nu met de saaie taak om bijna 90 huizen 2x te uppen met een bouwtijd van 10 uur per keer. Dat gaat mij dus een maand kosten, met verder weinig anders te doen.
Er zijn dus nu nog 3 opties:
1) verstand op nul, blik op oneindig en stug door blijven uppen
2) Spaarrekening plunderen en tig Slakkenpaleizen kopen
3) Er de brui aan geven en stoppen met het spel

Ik ga kiezen voor de laatste optie. Mijn motivatie is tot onder het vriespunt gezakt en ik heb er weinig vertrouwen meer in dat het spel ooit voldoende variatie en uitdaging gaat bieden om mijn belangstelling vast te houden. Het gaat jullie goed, Didi signing off
:( ni doen Didi.........
 
Bovenaan