• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Feeën

DeletedUser66

Guest
Ik heb nog maar 300 punten nodig voor het wonderonderzoek.
Dan heb ik natuurlijk nog geen scherven maar binnen een week ben ik er klaar mee.



De wiki gaat maar tot 700%, ik begrijp dat dit dus geen cap is? of is dit icm de zalen onder de berg wonder?

Mag aannemen dat er nog een herbalans plaats gaat vinden, ben geschrokken hoeveel relekwieen sommigen hebben binnengeharkt in een week. maakt de wereldmap gevechten bijna "waardeloos"

Dit is uiteraard i.c.m. zalen onder de berg. Er is wel degelijk een cap.
 

DeletedUser

Guest
Dit is uiteraard i.c.m. zalen onder de berg. Er is wel degelijk een cap.

Maar de topspelers zitten dan na 1 of 2 toernooien al aan die cap? En daarna hebben die toernooien dus niet veel zin meer...
 

DeletedUser472

Guest
ze geven nog altijd punten die je nodig hebt voor ranking dus ook de top kunnen door spelen
 
Feedback over Feeënhoofdstuk

Ik vond het begin van het Feeënhoofdstuk erg leuk, de verschillende goederen produceren en uitvinden hoe het allemaal het beste samenkomt was weer eens een uitdaging. Maar helaas nu alle Feeënfabrieken en -poort geupt zijn tot max, is de uitdaging verdwenen. De onderzoeksboom biedt na het onderzoeken van de feeënhuizen ook geen uitdaging meer. En ik zit nu met de saaie taak om bijna 90 huizen 2x te uppen met een bouwtijd van 10 uur per keer. Dat gaat mij dus een maand kosten, met verder weinig anders te doen.
Er zijn dus nu nog 3 opties:
1) verstand op nul, blik op oneindig en stug door blijven uppen
2) Spaarrekening plunderen en tig Slakkenpaleizen kopen
3) Er de brui aan geven en stoppen met het spel

Ik ga kiezen voor de laatste optie. Mijn motivatie is tot onder het vriespunt gezakt en ik heb er weinig vertrouwen meer in dat het spel ooit voldoende variatie en uitdaging gaat bieden om mijn belangstelling vast te houden. Het gaat jullie goed, Didi signing off

Even wachten op de toernooien en daarna heroverwegen Didi, wie weet is het heel leuk en stop je net 1 week te vroeg.
 

DeletedUser

Guest
ze geven nog altijd punten die je nodig hebt voor ranking dus ook de top kunnen door spelen

Indien het klopt van die cap bij 700% (of 760 met de Zalen) dan is er wel een andere spelstrategie nodig. Dan hoef ik de aartsmoeilijke en dure bonusprovincies van ring 14 niet te pakken. Dan kan ik beter de relatief gemakkelijke niet-bonusprovincies van ring 10-11 eerst pakken. Of eerst de provincies pakken die extra buren opleveren.
 

DeletedUser66

Guest
Maar de topspelers zitten dan na 1 of 2 toernooien al aan die cap? En daarna hebben die toernooien dus niet veel zin meer...

Daar hoef je geen topspeler voor te zijn, dat ben ik op beta ook niet. Het kan zijn dat er nog iets zal worden aangepast want dit ging wel heel erg makkelijk. Aan de andere kant, er zijn nog altijd 6 toernooien van je niet bonus goederen, die relics kun je dan weer gebruiken voor je academie, en het verlies opvangen van relics die je in je wonderen hebt gestopt.
 

DeletedUser472

Guest
Daar hoef je geen topspeler voor te zijn, dat ben ik op beta ook niet. Het kan zijn dat er nog iets zal worden aangepast want dit ging wel heel erg makkelijk. Aan de andere kant, er zijn nog altijd 6 toernooien van je niet bonus goederen, die relics kun je dan weer gebruiken voor je academie, en het verlies opvangen van relics die je in je wonderen hebt gestopt.

klopt het dat er elke keer 1 goeder toernooi is zo ja welke zal dat hier zijn (en welke was dat in beta)
 
Er is inderdaad elke keer 1 goederen tournooi, op de BETA server was het marmer. nieuw tournooi begint daar morgen weer en nog niet bekend wat het zal worden.
 

DeletedUser7

Guest
Staal. Is al te zien als je over het tournamenten icoon hovert ;)
En dan ga ik er nu ook maar even vanuit dat het toernooi daarna voor de houtprovincies is (maar dat weet ik niet 100% zeker)
 
Helaas op beta het eerste toernooi gemist en me bonus goed is marmer, maarja, dan maar ff een zooi staal relekwieen scoren waar ik toch geen drol mee doe.
 

DeletedUser7

Guest
Krijg je toch wel een lekkere hoeveelheid KP bij hoor. Ik ga zelf deze week ook even lekker een aantal relikwieën scoren, staal is op Beta mijn bonusgoed. Kan nu mooi mijn productie opkrikken.
 

DeletedUser472

Guest
ik zelf ben nog niet ver op beta dus weet ook niet hoe toernooi precies werkt maar wat kan je allemaal winnen bij toernooi

runen en relikwieën nog meer of hoe zit het
 

DeletedUser7

Guest
Runen, relikwieën en kennispunten. Het verschilt per provincie en per niveau van het toernooi hoeveel je krijgt.
 

DeletedUser

Guest
Runen, relikwieën en kennispunten. Het verschilt per provincie en per niveau van het toernooi hoeveel je krijgt.
En per speler ! :p De ene speler lijkt meer te krijgen dan een ander daar op Beta, is nog een kleine puinhoop wat dat betreft. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Om nog eens iets positief te zeggen: Tovenares 3 is echt goed. Ook zonder "shot" doen afstandseenheden heel weinig schade. Je moet enkel opletten dat er geen cerberussen tijden de eerste beurt bij kunnen, want dat is niet gezond.
 

DeletedUser472

Guest
hoe zit het met priester 3 zijn die ook veel beter wil eigenlijk ook wel priesters gebruiken maar zijn zo flut
 
Bovenaan