• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Feeën

DeletedUser3

Guest
Beste Elvarianen,

Na lang wachten is het dan eindelijk zo ver! Een nieuw ras doet zijn intrede in Elvenar!

Klik hier voor meer infomatie over de: Feeën!

We zijn benieuwd naar jullie feedback!

Het Elvenar team
 

DeletedUser

Guest
Hoop dan wel dat het gros van de bugs die ondertussen op Beta ontdekt zijn wat de Feeën betreft opgelost zijn.
 

DeletedUser956

Guest
Hoogstwaarschijnlijk woensdag? Men houd nog een slag om de arm
 

DeletedUser472

Guest
eindelijk de nieuwe ras faries in nederland ben benieuwd wie over 3 maanden als iedereen weer faries max heeft op nummer 1 staat
 

DeletedUser

Guest
Eerst doen ze de Engelse server, en als het daar helemaal in de soep draait, dan wordt de update op de andere servers uitgesteld. :)
 

DeletedUser

Guest
eindelijk de nieuwe ras faries in nederland ben benieuwd wie over 3 maanden als iedereen weer faries max heeft op nummer 1 staat
Ik ben ook benieuwd of de top-8 weer bereid is om de portemonnee te trekken om op hun plaats te blijven. Anders kan ik wel een paar plaatsen opschuiven.
Ik heb alvast genoeg goederen om morgen de eerste techs meteen te hebben door goederen om te wisselen voor KP.
 

DeletedUser472

Guest
weet iemand hoe het zit met de faries wonderen komen die nog of wat
 

DeletedUser956

Guest
Ik ben ook benieuwd of de top-8 weer bereid is om de portemonnee te trekken om op hun plaats te blijven. Anders kan ik wel een paar plaatsen opschuiven.
Ik heb alvast genoeg goederen om morgen de eerste techs meteen te hebben door goederen om te wisselen voor KP.
Aha:D:D:D de race is alweer begonnen, leuk:D:D:Dvoor ons toeschouwers:p
 
iemand een idee rond elke tijd z'n update normaal plaatsvind?
Normaal is de server geupdate als ik thuiskom van me werk, maar ben nu op me vliegtuig naar huis aan het wachten, en heb dadelijk ook nog achttijd op een ander vliegveld, en stroom voor me laptop is echt een drama hier in spanje.
Moet steeds weer op zoek naar weer een goed verborgen wandcontactdoos (soort pasen aar je wandcontactdozen vind achter gesloten klepjes bedoeld voor andere zaken als TV's en geluidsinstallaties of voor de schoonmaker)

Wil graag me 70+ gespaarde kennispunten erin dumpes asap.
 
best makkelijk, je investeerd een klere hoeveelheid in diverse wonderen.
Daarnaast scout je wel provincies maar werk je ze (nog) niet af.

Zodra een wonder 20-25 kennispunten geeft zorg je dat je balk vol is. (as bij mij helaas slechts 7)
Het wonder wordt uitgekeerd, je hebt nu je oude balk + het wonder. alle gevechten die je nu afwerkt en alle andere wonderen die uitkeren tellen leuk op. en dat zit je in een paar dagen aan de 70-80 kennispunten ofzo.

Ben maandagavond vertrokken dus weer niet of er nog andere onderen hebben uitgekeerd.
 

DeletedUser

Guest
best makkelijk, je investeerd een klere hoeveelheid in diverse wonderen.
Daarnaast scout je wel provincies maar werk je ze (nog) niet af.

Zodra een wonder 20-25 kennispunten geeft zorg je dat je balk vol is. (as bij mij helaas slechts 7)
Het wonder wordt uitgekeerd, je hebt nu je oude balk + het wonder. alle gevechten die je nu afwerkt en alle andere wonderen die uitkeren tellen leuk op. en dat zit je in een paar dagen aan de 70-80 kennispunten ofzo.

Ben maandagavond vertrokken dus weer niet of er nog andere onderen hebben uitgekeerd.

Oke, je hebt een heel systeem dus :D. Wel te hopen voor je dat de kps van de OWs niet vlak voor je neus worden weggekaapt ;)
dat je een beetje succes hebt met het veroveren van provincies :)
 
Ik kon toch niets doen met al die kennispunten toen, en stop al gou 30 kennispunten in wonderen bij mensen die niet hele actieve guildleden hebben (op het eerste gezicht)

al houd ik van de 30 punten er maar 5 over dan zijn dat toch weer 5 gewonnen punten.
 

DeletedUser

Guest
70-80 kennispunten, is dat alles? Als ik 4 miljoen goederen inwissel voor kennispunten, dan heb ik er een stuk of 1000.
 
mooi stroompunt gevonden, helaas kom ik niet verder dan 800k goederen. heb ook maar 300 punten pfzo nodig om de verkener portaal en farms vrij te spelen. de rest kan gewoon op de normale manier. kan ook nog 12m ofzo besteden aan kennispunten
 

DeletedUser

Guest
Lol als iedereen zijn goederen gaat inzetten voor kps om sneller door de boom te rennen, ligt volgens mij de handel in no-time plat. :rolleyes:
En het ziet er toch ook echt naar uit dat je heel veel goederen nodig hebt om verder te komen in de boom en voor upgrades :oops:

Dus ik tutter wel op mijn gemakkie door de boom, kom ik er ook :D
 
Bovenaan