• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback De Toren der Eeuwigheid

De toren is prachtig =D Wow wat mooi vormgegeven en wat zijn er weer leuke gebouwtjes te winnen. Ja het is vreselijk duur, maar hij komt iedere week en je kunt zelf bepalen hoever je wilt gaan. Ik ben er in ieder geval erg blij mee. Erg leuke toevoeging.
 
"dwergenschat " dus voor mij niet beschikbaar omdat ik nooit mail krijg van dat soort dingen. Is lang een topic geweest, je kon allerlei dingen anders instellen om die mail wel te ontvangen, maar bij een aantal mensen ging dit dus niet. Wel heel jammer want dan loop je dit soort dingen ook mis. Misschien kunnen ze hem gewoon toevoegen ipv via de mail. Zal toch niet zo moeilijk zijn



Bij mij idem dito. Ik heb nu weer een melding gemaakt dus ik hoop dat ik hem alsnog krijg...zou erg leuk zijn :).
 
Bij mij idem dito. Ik heb nu weer een melding gemaakt dus ik hoop dat ik hem alsnog krijg...zou erg leuk zijn :).

Ok ik lees nu dat ze er aan werken..de prio is van laag naar hoog gegaan...heel fijn.

En ook heel even ....ik vind het super knap dat ze dit allemaal kunnen hoor...ik ben geen ICTer, voor mij is dat allemaal acradacra...
 
Wat me wel echt opviel is dat je goederen NIET zichtbaar zijn in de spire, dit is wel echt een drama. zeker met dit soort kosten.
heeft me ook even geduurd voor ik zag en er aan gewend was, maar je kan je goederen zien door te kijken naar de tooltip van het gevraagde goedje. Dus je muis boven bv de munten houden en even wachten en dan zie je je voorraad
 
Ik heb het ook eens even bekenen.. wat gespeeld maar haak ook af.. het kost veel te veel goederen of manschappen.. en levert in verhouding niet echt geweldige prijzen op in het begin.. het ziet er prachtig mooi uit maar het is niet mijn ding..
 
Wat me wel echt opviel is dat je goederen NIET zichtbaar zijn in de spire, dit is wel echt een drama. zeker met dit soort kosten.

Inderdaad een groot gemis, wat mij betreft 1 van de eerste dingen die aangepast zou moeten worden... zou voor mij anders reden worden om de Toren - hoe mooi hij ook is - te negeren...
 

DeletedUser4217

Guest
Wat mij niet helemaal duidelijk is... Wordt de stand komende zaterdag gereset en begin je zondag weer "beneden", of ga je zondag verder waar je gebleven bent?
 
Leuk de toren en fijne beloningen.. het idee met het onderhandelen vind ik wel leuk al is het zonde als de onderhandeling niet slaagt.. de gevechten worden pittiger als je verder in de toren bent, ik vind het wel erg op het randje iedere keer als ik win hoor.. en dat voor dag 1 xD als dit zo doorgaat sta ik morgen al vast denk ik..

Misschien een leuk idee om een extra troepen sommeer spreuk erin te plaatsen (introduceren) zoiets als tover een x aantal eenheden (gelijk aan je troepomvang) naar je bestemming om mee te laten vechten in het al bestaande gevecht xD
 

DeletedUser2665

Guest
De gevechten zijn inderdaad behoorlijk pittig na de eerste ronde. Voeren van de vuurfeniks maakt wel een duidelijk verschil overigens.
 

DeletedUser2665

Guest
Overigens vind ik de prijzen in de te bevechten kistjes inderdaad vrij waardeloos in verhouding tot de hoeveelheid en zwaarte van de troepen die nodig zijn. Ik speel de toren deze eerste keer zo ver als haalbaar, maar hoogstwaarschijnlijk daarna nooit meer. Tenzij er voldoende gesleuteld aan gesleuteld is.
 

DeletedUser3578

Guest
Ik sluit me bij de rest aan , gisteren de eerste etage van de toren gedaan en dat is net te doen , zojuist de 2de etage geprobeerd en dat is belachelijk moeilijk gemaakt , laat staan de etages daar weer boven , giga veel legers verloren en ik ben er maar mee gestopt , dus wat er zo leuk uitzag is een teleurstelling , wat mij betreft als er niets verandert , geen toren meer , prijzen zijn het echt niet waard om zoveel legers te verspelen. Jammer weer !!
 

Deleted User - 124539

Guest
Leuk de toren en fijne beloningen.. het idee met het onderhandelen vind ik wel leuk al is het zonde als de onderhandeling niet slaagt.. de gevechten worden pittiger als je verder in de toren bent, ik vind het wel erg op het randje iedere keer als ik win hoor.. en dat voor dag 1 xD als dit zo doorgaat sta ik morgen al vast denk ik..

Misschien een leuk idee om een extra troepen sommeer spreuk erin te plaatsen (introduceren) zoiets als tover een x aantal eenheden (gelijk aan je troepomvang) naar je bestemming om mee te laten vechten in het al bestaande gevecht xD
Lijkt mij ook een goed idee, ik was eerst ook erg enthousiast aan de toren begonnen, maar het vechten slurpt veel te veel troepen op en de onderhandelingen veel te veel goederen in vergelijking met de prijzen.

Met een een spreuk zoals jij zegt zou je in elk geval al verzekerd zijn van een overwinning bij meerdere rondes (als je de eerste ronde wint).
 
Is wel een leuke uitbreiding maar "Prijs / Investering" moet aangepast worden, is nu toch wel aan de dure kant.
Het onderhandelen is leuk maar toch ook weer iets aan de te dure kant
 
hihi net wat proberen doen op map2, hilarisch hoe hoog de kosten zijn.
Ik heb wat tijd boosts gebruikt om de portalen te openen want daar had ik een paar van gewonnen.

Als je 6 keer of meer een gevecht moet 'onderhandelen' voordat het lukt, ben je al snel 2 keer of meer een volle muntenvoorraad er aan het doorjagen.
En dat is dan nog maar bij een gevecht met 5 verschillende onderhandelingsgoederen, ik geloof dat het tot 8 gaat.
Volgens mij kan je beter stoppen in spire zodra je 5 verschillende goederen hebt om te onderhandelen, vechten is al helemaal te vergeten want dan zijn je troepen er in 1,2,3 door en die vervang je helemaal niet zo snel als voorraden.

Spire kan je niet spelen zonder zwaar te teren op je voorraad, en als je dan kijkt wat je gekregen hebt voor zo'n grote voorraadverlies, dan verlies je al snel de moed.
Ik laat het links liggen tot je minstens 4 pogingen hebt in het onderhandelen (zoals in FoE) dat is het enige wat het iets speeldbaarder zou maken.

PS: het is niet omdat we klagen dat we steeds muntenregens en voorradenspreuken krijgen als reward, dat de kosten zo hoog moeten zijn voor munten en hamers. zelfs als je de munten/hamers kosten deelt door 10, dan is het nog steeds duur. Nu ben je door je voorraden muntenregens/vooraadenspreuken in 1-5 weken spire, en dan is het game over vanaf erna.

Jammer goed bedoelde feature die snel door velen gaat genegeerd worden (TIP voor toekomst: de eerste indruk is altijd heel belangrijk, moeilijk om die te veranderen als die eenmaal negatief is)
 

DeletedUser234

Guest
Enkele reacties uit de chat van onze bs over de toren:

"1x de top v/d toren gehaald. sta weer beneden . denk niet nog een keer"

"veel kosten maken voor weinig opbrengst"

"Hele toren afgemaakt, maar ook de laatste prijzen zijn niet de moeite waard."

" *naam verwijderd* gaat niets meer doen op de toren..."

"Ik doe die volgende keer ook niet meer."

"ik doe de toren 1 x zo ver mogelijk en dan nooit meer, vermoed ik.."

Helaas geen positieve geluiden of iemand die er toekomst in ziet.

Jammer want iedereen was vtv zo enthousiast en positief benieuwd.

1 positief punt: niemand vind hem lelijk! :)
 
1 positief punt: niemand vind hem lelijk! :)

Inderdaad, de Toren is prachtig, zowel van binnen als van buiten... en dat de confrontaties pittig zijn zou minder erg zijn als de kans op een redelijke beloning hoger zou zijn... bijna alle prijzen die ik tot nu toe win, zijn toverspreuk fragmenten. Dat is geen pech meer, dat is gewoon scheef!
 
Bovenaan