• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback De Toren der Eeuwigheid

DeletedUser234

Guest
Ik ben klaar met de Toren der Eeuwigheid, niet letterlijk, maar wel figuurlijk. Ik vind het echt te duur worden en dat alleen maar voor een KANS op een prijs. Ik vermaak me voldoende tijd met het spel en toernooien, events en BSA, ik heb niet meer tijdverdrijf nodig, dus ik laat hem verder links liggen.

De toren mag mooi staan wezen in mijn stad, want dat is het zeker wel: mooi gemaakt!!!!
 

DeletedUser1294

Guest
Er gaat een gerucht dat de toren ook een bs-dingetje gaat worden. Weet iemand daar iets van?
 

DeletedUser1026

Guest
Oh ja... ik zie 'Wapenkamer in Dwergenstijl'! Dankjewel voor de tip!! :) Dat is dan een gebouw dat mijn vechten overal... in de toren en ook de gewone gevechten buiten de toren sterker maakt? Zo interpreteer ik het dan?
 
Ik ben klaar met de Toren der Eeuwigheid, niet letterlijk, maar wel figuurlijk. Ik vind het echt te duur worden en dat alleen maar voor een KANS op een prijs. Ik vermaak me voldoende tijd met het spel en toernooien, events en BSA, ik heb niet meer tijdverdrijf nodig, dus ik laat hem verder links liggen.

De toren mag mooi staan wezen in mijn stad, want dat is het zeker wel: mooi gemaakt!!!!
@Billy77 helemaal mee eens, ;)
 
Even kort naar gekeken: Vechten vind ik zonde van de legers want die heb ik al hard zat nodig in de tournooien. En dat onderhandelen? Geen idee hoe dat werkt maar na 1 keer was ik mij teveel aan grondstoffen kwijt dus toedeledokie ermee. En dan de 'prijzen' ... Niks bijzonders in verhouding tot wat t kost. Het geheel komt op mij over als een 'hoe kunnen we ze zo snel mogelijk zo veel mogelijk troepen en grondstoffen afhandig maken' Toren mag fijn lege plek opvullen aan de rand van t spel en verder niks.
 
Er gaat een gerucht dat de toren ook een bs-dingetje gaat worden. Weet iemand daar iets van?

Er is voor de betatest aangekondigd dat het zowel voor de speler alleen zou zijn als dat er een versie komt voor samen met de bs. Uiteraard testen ze eerst de simpele.

Het is me niet duidelijk of dat betekent dat er een tweede toren komt die je gezamenlijk kunt doen, denk bv aan kistjes die pas open gaan als meerdere spelers iets gedaan hebben vgl bsa. Of iets a la toernooi dat je voor jezelf kunt spelen, maar tegelijkertijd punten haalt voor gezamenlijke kistjes. Of iets totaal anders...
 
Er is voor de betatest aangekondigd dat het zowel voor de speler alleen zou zijn als dat er een versie komt voor samen met de bs. Uiteraard testen ze eerst de simpele.

Het is me niet duidelijk of dat betekent dat er een tweede toren komt die je gezamenlijk kunt doen, denk bv aan kistjes die pas open gaan als meerdere spelers iets gedaan hebben vgl bsa. Of iets a la toernooi dat je voor jezelf kunt spelen, maar tegelijkertijd punten haalt voor gezamenlijke kistjes. Of iets totaal anders...
Arg, hoop het toch echt niet :( dan mag er wel wat balans komen. De troepenomvang schaalt namelijk niet, dit verklaart waarom we zoveel troepen verliezen in de toren. De toren zoals hij is, de onderhandel methode waarbij je bij een foutje ook je goederen verliest. Ect komt uit Forge of Empires . Daarom speel ik Elvenar . ;) maar nu is het hier ook
 
Laatst bewerkt:
"dwergenschat " dus voor mij niet beschikbaar omdat ik nooit mail krijg van dat soort dingen. Is lang een topic geweest, je kon allerlei dingen anders instellen om die mail wel te ontvangen, maar bij een aantal mensen ging dit dus niet. Wel heel jammer want dan loop je dit soort dingen ook mis. Misschien kunnen ze hem gewoon toevoegen ipv via de mail. Zal toch niet zo moeilijk zijn
 
Arg, hoop het toch echt niet :( dan mag er wel wat balans komen. De troepenomvang schaalt namelijk niet, dit verklaart waarom we zoveel troepen verliezen in de toren. De toren zoals hij is, de onderhandel methode waarbij je bij een foutje ook je goederen verliest. Ect komt uit Forge of Empires . Daarom speel ik Elvenar . ;) maar nu is het hier ook

Sowieso zijn ze nog aan het schaven dus ik hoop dat ze idd nog gaan schaven ;)
 

DeletedUser2578

Guest
"dwergenschat " dus voor mij niet beschikbaar omdat ik nooit mail krijg van dat soort dingen. Is lang een topic geweest, je kon allerlei dingen anders instellen om die mail wel te ontvangen, maar bij een aantal mensen ging dit dus niet. Wel heel jammer want dan loop je dit soort dingen ook mis. Misschien kunnen ze hem gewoon toevoegen ipv via de mail. Zal toch niet zo moeilijk zijn

Het is idd. voor veel spelers een topic geweest. Hoe je het kan instellen is: instellingen -> opties datagebruik -> en dan aanvinken: "Ontvang e-mails over game-evenementen, functies en aanbiedingen, evenals nieuws over onze andere games" :)
 
Het is idd. voor veel spelers een topic geweest. Hoe je het kan instellen is: instellingen -> opties datagebruik -> en dan aanvinken: "Ontvang e-mails over game-evenementen, functies en aanbiedingen, evenals nieuws over onze andere games"

Commentaar van DonFrank (dd 19-04-2019): "Zodra een e-mail geblokkeerd, tegengehouden, als ongewenst wordt gemarkeerd of je je daarvan afmeld, wordt niet alleen het e-mailadres geweigerd, maar ook alle unieke spelersnummers van elk spel waar de accounts aan gekoppeld staan.

Klein technisch verhaal: Het systeem werkt met spelersnummers en niet zozeer met gebruikersnamen. Aan de hand van je spelersnummer wordt alles opgeslagen en gekoppeld in het systeem. Als je je ooit ergens hebt afgemeld (daarbij laten we even in het midden op welke manier dat is gedaan), komt je spelersnummer voor Elvenar Nederland op de blokkadelijst te staan (en voor alle andere spellen waar het e-mailadres bestond), én je e-mailadres . Het wijzigen van het e-mailadres heeft, in tegenstelling van wat wij dachten, dus geen nut , omdat daarmee je spelersnummer nog niet uit de blokkade gehaald is.

Tot zover de oorzaak, dan de oplossing: Jezelf kunnen deblokkeren via het spel. Dat is nu nog niet mogelijk, maar er is een functie in ontwikkeling (ik weet niet in welke fase, verwacht het nog niet snel, maar hopelijk wel voor een komende nieuwsbrief) waarmee je jezelf opnieuw kan aanmelden voor de nieuwsbrieven. Vanmorgen is de prioriteit van de ontwikkeling van laag naar hoog aangepast (er zijn 5 prioriteringen: Geen, Laag, Gemiddeld, Hoog en Kritiek), waardoor er meer vaart achter zou moeten komen."
 
Laatst bewerkt:
Vind het te duur voor wat je ervoor terug krijgt.

Als je 1 gevecht zou verliezen kan je daar soms wel 1 ronde 30 provincies voor doen in het toernooi.

Onderhandelen is wel leuk, maar jeetje wat zijn de muntkosten op de eerste map al giga duur, zit nu al op 1350K per inzet. hamers vergelijkbaar heftig.
Prijzen zijn brak, maar doe met muntjes/mana/zaden ect toch niet zo heel veel nuttigs dus ff een leuke afwisseling.

Maar dan niet meer dan de eerste map. rest is niet te doen (voorlopig).
Het is een prima sink voor rommel waar ik geen sink voor heb (munten/mana/zaden/t4/t5/t6)

Wat me wel echt opviel is dat je goederen NIET zichtbaar zijn in de spire, dit is wel echt een drama. zeker met dit soort kosten.

Het is voor je aan een onderhandeling begint onmogelijk om je goederen te checken zonder eerst de spire te verlaten, hierdoor kan het voorkomen dat je halverwege ineens zonder goedje X zit.
Dan zijn er 2 opties, je vertrekt, verliest je gehele inzet en moet opnieuw beginnen, of je moet jezelf geheel scheel betalen met dia's (goederen zijn duur)

Een duidelijk overzicht van je goederen in het onderhandel window mis je dus wel echt, en het is jammer dat dit niet in het voortraject is waargenomen / toegevoegd.

Een tweede ding dat me opviel is dat je bijna niet kan onderhandelen en events doen zonder echt actief te zijn in de toernooien, je hebt voor de hamers wel echt een flinke lading betoverende voorraden nodig, omdat je niet en CC en betoverende voorraden tegelijkertijd kan maken en dus ene keuze moet maken moet je haast wel veel provincies boven de 10 in toernooi doen om deze op die manier te verzamelen.

voor mij als zeer actieve toernooi speler geen issue,(heb er een paar duizend) maar voor de gemiddelde Elvenariaan mogelijk wel een klein drama.
 
Laatst bewerkt:
Dat is dan een gebouw dat mijn vechten overal... in de toren en ook de gewone gevechten buiten de toren sterker maakt? Zo interpreteer ik het dan?

Ik veronderstel dat het alleen in de toren werkt... de levensduur is immers gelijk aan de toegang tot de toren = 5 dagen!
 

DeletedUser2578

Guest
Commentaar van DonFrank (dd 19-04-2019): Zodra een e-mail geblokkeerd, tegengehouden, als ongewenst wordt gemarkeerd of je je daarvan afmeld, wordt niet alleen het e-mailadres geweigerd, maar ook alle unieke spelersnummers van elk spel waar de accounts aan gekoppeld staan.

Klein technisch verhaal: Het systeem werkt met spelersnummers en niet zozeer met gebruikersnamen. Aan de hand van je spelersnummer wordt alles opgeslagen en gekoppeld in het systeem. Als je je ooit ergens hebt afgemeld (daarbij laten we even in het midden op welke manier dat is gedaan), komt je spelersnummer voor Elvenar Nederland op de blokkadelijst te staan (en voor alle andere spellen waar het e-mailadres bestond), én je e-mailadres . Het wijzigen van het e-mailadres heeft, in tegenstelling van wat wij dachten, dus geen nut , omdat daarmee je spelersnummer nog niet uit de blokkade gehaald is.

Tot zover de oorzaak, dan de oplossing: Jezelf kunnen deblokkeren via het spel. Dat is nu nog niet mogelijk, maar er is een functie in ontwikkeling (ik weet niet in welke fase, verwacht het nog niet snel, maar hopelijk wel voor een komende nieuwsbrief) waarmee je jezelf opnieuw kan aanmelden voor de nieuwsbrieven. Vanmorgen is de prioriteit van de ontwikkeling van laag naar hoog aangepast (er zijn 5 prioriteringen: Geen, Laag, Gemiddeld, Hoog en Kritiek), waardoor er meer vaart achter zou moeten komen."

Dank voor je uitleg! Duidelijk hoe het in elkaar zit. Hopelijk wordt het snel opgelost!
 

DeletedUser2578

Guest
Ik kocht een extra beurt voor 25 diamanten, dacht het op te hebben gelost, kostte het nogmaals 49 diamanten om die goederen aan te bieden

Zulke verassingen zijn zeker niet leuk. Goed dat je het laat weten dan kunnen we hiermee rekening houden.
 
Ik heb de top bereikt (en dit was nog maar level 1) hier houdt het voor mij ook op.
Kost me teveel, levert weinig op en eigenlijk geeft het mij ook geen spel plezier als ik eerlijk ben.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan