• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: De opkomst van de feniks-cultus

@John Toer : volgens Elevenstats zit je in hoofdstuk 3 met 64 uitbreidingen, en ben je in 1 jaar tijd slechts 12.ooo punt gegroeid. En als ik jouw stad zo bekijk is dit niet een stad gebouwd voor normaal gebruik.
Dus ga hier niet INNO zitten uitschelden. :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:
 
Laatst bewerkt:
Doordat we geen troepeninstants meer krijgen zit ik nu vast bij opdracht 53.
Wat is dit nu weer voor onzin! Troepeninstants vragen terwijl je er niet meer aan kunt komen.
Ik ben alweer zeer teleurgesteld door InnoGames.

Je kan ze weldegelijk aankomen,
Ze komen namelijk voorbij als dagprijzen, en dit keer zitten er wel een paar mooie varianten tussen als we beta mogen geloven
Pro-ranger is voor de wat gevorderde speler een hele mooie.
 
Bedankt CrazyWizard, de dagprijzen had ik nog niet bekeken en ik zie nu dat ik 2 dagen moet wachten om weer verder te kunnen met dit event, waardoor ik ook de opdracht van 6 torengevechten misloop en weer 2 dagen moet wachten. Vervolgens moet ik weer 2 dagen wachten tot ik weer 12 relikwieën uit het volgende toernooi kan halen. Totaal 6 dagen verlies en een hoop luchtextract verspillen voor waardeloze bijlkrijgers.
 
Laatst bewerkt:
De volgorde van de opdrachten werkt niet mee voor gevorderde spelers.
Ondanks dat sommigen het zo geweldig vinden dat er alternatieve keuze opdrachten bestaan.

Uit het lijstje van Yulia [waarvoor dank] haal ik opdracht #23 en #24:
Opdrachten 22 Fenix 2021.png

Als je H17 afgerond hebt dan gaat bij #23 'technologie onderzoeken' niet lukken.
Bij #24 'verken provincie' duurt het bijna 4 dagen voordat de verkenner terug is.
Derhalve moet je 2* direct achter elkaar flink wat visoendamp maken.

Mag.Ac.Screenshot_2021-03-25-09-42-18.png

Nou, dit hierboven kon ik maken in de Magische Academie. Al twee dagen lang krijg ik telkens iets vergelijkbaars.
Voor mij -zuinige Hollander- is het geen optie om 6 combinatieversnellers te besteden om een 100% muntenregen te maken.
Dagelijks ga ik al 8-9× bij de groothandel langs om munten te dumpen.
Kan hem wel weer verknippen, maar dan ben je toch 6×
Mag.Ac. Combiversneller.png
kwijt. :(
De andere keuzes leveren ook zo 'vet veel' visioendamp op dat je er al na 3 productieronden bent.
Gebroken runenscherven, hoi hoi, het lijkt wel de hoofdprijs.

De eerste keer handwerken, daar kun je je nog op voorbereiden, maar direct daarna weer hetzelfde doen gaat niet lukken.
Hopelijk ziet Inno kans om nog beter na te denken over de volgorde van opdrachten.
 
De volgorde van de opdrachten werkt niet mee voor gevorderde spelers.
Ondanks dat sommigen het zo geweldig vinden dat er alternatieve keuze opdrachten bestaan.

Uit het lijstje van Yulia [waarvoor dank] haal ik opdracht #23 en #24:
Bekijk bijlage 6079
Als je H17 afgerond hebt dan gaat bij #23 'technologie onderzoeken' niet lukken.
Bij #24 'verken provincie' duurt het bijna 4 dagen voordat de verkenner terug is.
Derhalve moet je 2* direct achter elkaar flink wat visoendamp maken.

Bekijk bijlage 6080
Nou, dit hierboven kon ik maken in de Magische Academie. Al twee dagen lang krijg ik telkens iets vergelijkbaars.
Voor mij -zuinige Hollander- is het geen optie om 6 combinatieversnellers te besteden om een 100% muntenregen te maken.
Dagelijks ga ik al 8-9× bij de groothandel langs om munten te dumpen.
Kan hem wel weer verknippen, maar dan ben je toch 6× Bekijk bijlage 6081 kwijt. :(
De andere keuzes leveren ook zo 'vet veel' visioendamp op dat je er al na 3 productieronden bent.
Gebroken runenscherven, hoi hoi, het lijkt wel de hoofdprijs.

De eerste keer handwerken, daar kun je je nog op voorbereiden, maar direct daarna weer hetzelfde doen gaat niet lukken.
Hopelijk ziet Inno kans om nog beter na te denken over de volgorde van opdrachten.

Tijd of wat tijd te investeren in de toren, dan is het makkelijker om aan spelfragementen en combinatieversnellers te komen.
Als je toch klaar bent met de toren is dat een mooie plek om wat ernergie in te stoppen.

en als zuinige hollander krijg je dan ook nog eens wat gratis diamantjes om bv je academie te verbeteren, al vraagt die dan weer om iets meer toernooi want hoe hoger hoe meer relekwieen hij lust.

Al met al komt het erop neer dat als je vanalles wat doet het spel een heel stuk makkelijker wordt.
Al is zilver in de toren met een broederschap wel een pre met brons schiet het niet heel erg op. en dat is best een lage doelstelling

dit is enkel van het spelen van de toren en een level 5 academie die ik graag bezighoud met het maken van versnellers
1616718254257.png

Denk niet dat iemand kan claimen dat ik niet genoeg handwerk
1616718356727.png


Natuurlijk is het wel zo dat ik aan de bovenkant zit met een gouden toren, maar ook zilver en 2 levels per week kom je al een heel einde.
De als je geen cent te besteden hebt dat kan je met de diamanten die je daar verdiend te academie verbeteren.
 
De eerste keer handwerken, daar kun je je nog op voorbereiden, maar direct daarna weer hetzelfde doen gaat niet lukken.
Hopelijk ziet Inno kans om nog beter na te denken over de volgorde van opdrachten.
De volgorde is geheel niet per ongeluk volgens mij, ie, Inno doet dit bewust zo. Ik vind de dubbele "leuke hoeveelheid goederen" opdrachten helemaal niets, maar zo is er altijd wat :)
 

DeletedUser5121

Guest
Ik heb er al twee keer 1 gehad in mijn MA. Niet voor blauwdrukken... ik kon ze maken in ruil voor 2 andere artefacten (weet niet meer welke);)
 
Heeft iemand deze al gezien in de Magische Academie? Ik zit express elke 5 uur te kijken maar ik heb nog niet gezien? Is deze er misschien uitgehaald?

yup heb hem al voorbij zien komen.
3 is een mooie prijs, het klinkt veel maar blauwdrukken kan je "vervangen" door diamanten als je die niet zou hebben.
300 diamanten per missende blauwdruk.

Dit betekent dat een artefact via deze route ~7.50 kost wat relatief goedkoop is.
Als je 1 blauwdruk zou vragen dan zijn ze echt helemaal gratis.

ps. je kan het beste elke 6 uur kijken. zo lang duurt het voordat recepten steeds wisselen.
 
yup heb hem al voorbij zien komen.
3 is een mooie prijs, het klinkt veel maar blauwdrukken kan je "vervangen" door diamanten als je die niet zou hebben.
300 diamanten per missende blauwdruk.

Dit betekent dat een artefact via deze route ~7.50 kost wat relatief goedkoop is.
Als je 1 blauwdruk zou vragen dan zijn ze echt helemaal gratis.

ps. je kan het beste elke 6 uur kijken. zo lang duurt het voordat recepten steeds wisselen.
En thanks dan weet ik het......en ja 6 uur :)
 
Doordat we geen troepeninstants meer krijgen zit ik nu vast bij opdracht 53.
Wat is dit nu weer voor onzin! Troepeninstants vragen terwijl je er niet meer aan kunt komen.
Ik ben alweer zeer teleurgesteld door InnoGames.
Dat probleem heb ik nu dus ook!
Inno......please!! geef ons eenheden zodat we verder kunnen!! :):):)
 
Laatst bewerkt:
Dat probleem heb ik nu dus ook!
Ik vind wel als er zo een opdracht gevraagd wordt dat je dan die wel ook als prijs regelmatig moet kunnen leveren anders lijkt het net alsof je oude badges op moet maken. En ik weet dat er een alternatief is maar toch..... ik blijf het jammer vinden dit was juist zo een leuke prijs.
 
Je kunt ze deze keer winnen als dagprijs, dus ze zijn er wel. Maar het houdt niet over.
Volgens mij zijn dat diegene die gelijk in je legereenheden worden toegevoegd. Of ben ik abuis @Aeva ?
Want dat zijn niet de instants die ik bedoel. Ik kan de prijs met instants niet vinden? Welke dagprijs is dat dan?
 
Ik vind wel als er zo een opdracht gevraagd wordt dat je dan die wel ook als prijs regelmatig moet kunnen leveren anders lijkt het net alsof je oude badges op moet maken. En ik weet dat er een alternatief is maar toch..... ik blijf het jammer vinden dit was juist zo een leuke prijs.
Ik moet nu geluk hebben dat als de volgende dagprijs die op Zondag is, om die dan te kunnen scoren! en dan heb ik er nog maar 1,niet te doen toch? ik sta nu gewoon stil in dit event, eigen schuld dikke bult maar toch! :mad:
 
Bovenaan