• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: De opkomst van de feniks-cultus

waar op wiki kan ik de lijst met opdrachten en dagprijzen vinden?
Snap helemaal niks meer van wiki, kan ook de gevechten per toernooi niet meer vinden.

wiki heeft informatie over eenheden en andere generieke informatie.

De wiki heeft nog nooit informatie gehad over de opdrachten.
Ben momenteel te lui om het te vertalen misschien wil iemand anders dit doen en posten.

De dagprijzen lijken dit keer in een andere volgorde te komen als op beta.
 

DeletedUser5121

Guest
Ik zie trouwens dat Inno bij opdracht 5 t/m 8 wat gehusseld heeft ten opzichte van mijn lijst.. niet echt heftig. Vanaf opdracht 9 loopt het weer goed (tot zover bekend dan.. je weet het maar nooit)
 

DeletedUser5121

Guest
Was mij ook opgevallen. Ben benieuwd wat ze dan gaan doen met opdracht 53... daar moet je drie van die instants gebruiken.
 
Ik vind het ook erg jammer dat je niet meer de eenheden effecten krijgt, maar direct eenheden. Volgens krijg je ook een stuk minder. Ik krijg nu ongeveer 2 troepen (kistje 24) en de badges waren volgens mij vijf troepen. Heb nog niet gezien of het in de andere kistjes hoger is.

Jammer. De instants waren zoveel makkelijk omdat je die kan inzetten op het moment dat je de troepen nodig hebt.
 
Doordat we geen troepeninstants meer krijgen zit ik nu vast bij opdracht 53.
Wat is dit nu weer voor onzin! Troepeninstants vragen terwijl je er niet meer aan kunt komen.
Ik ben alweer zeer teleurgesteld door InnoGames.
 
Doordat we geen troepeninstants meer krijgen zit ik nu vast bij opdracht 53.

Als ik op elvegems kijk, kun je ook drie keer onderhandelen in een confrontatie. Dat is afkopen en dat is als je provincies hebt verkend, voor iedereen te doen. Dus het lijkt me niet dat je vast zit. Tenzij je opdracht die optie niet heeft en elvengems dus niet de goede info heeft. Ik ben zelf nog niet zo ver.
 
Als ik op elvegems kijk, kun je ook drie keer onderhandelen in een confrontatie. Dat is afkopen en dat is als je provincies hebt verkend, voor iedereen te doen. Dus het lijkt me niet dat je vast zit. Tenzij je opdracht die optie niet heeft en elvengems dus niet de goede info heeft. Ik ben zelf nog niet zo ver.
Dat alternatief is er.
 
Helaas confrontaties zijn geen alternatief. Lang niet iedereen kan nog confrontaties doen en daarom is er altijd een alternatief voor confrontaties, zoals toernooi en toren. Jammer dat die optie nu niet is geboden.
 
Laatst bewerkt:
Helaas confrontaties zijn geen alternatief. Lang niet iedereen kan nog confrontaties doen en daarom is er altijd een alternatief voor confrontaties, zoals toernooi en toren. Zeer slecht dat die optie nu niet is geboden.
Dat begrijp ik niet. Waarom zou je geen gevechten meer kunnen afkopen op de wereldkaart?
Of bedoel je dat je op een gegeven moment al zoveel provincies hebt vrijgespeeld dat je goederen, bv orks, nodig hebt om af te kopen die je nog niet maakt? Als dat het geval is zou ik contact opnemen met support om te kijken of die een oplossing kunnen bieden.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk niet dat support iets zal doen als je geen provincies meer hebt die je nog kan verkennen.
Het probleem met opdracht 53 is dat er iets gevraagd wordt wat niemand meer heeft, die met troepen speelt en dat er dan een slecht alternatief geboden wordt, wat lang niet iedereen kan doen.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan