• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: De opkomst van de feniks-cultus

ik sta nu gewoon stil in dit event, eigen schuld dikke bult maar toch!
Ik heb geen bericht gezien dat ze troepen instants gingen vragen, dus volgens mij konden we dit niet weten.
Ik had puur toevallig nog een paar liggen.

Kun je niet wat confrontaties doen (dat was de alternatieve opdracht dacht ik, zo uit mijn hoofd)? Is vast sneller dan een week wachten.
 

Aeva

Chef
Nou zit ik me te verbeelden dat er een alternatieve opdracht is. " Summon units using instants 3 times or Negotiate 3 encounters "
Dan onderhandel je toch drie ontmoetingen?
 
Ik heb geen bericht gezien dat ze troepen instants gingen vragen, dus volgens mij konden we dit niet weten.
Ik had puur toevallig nog een paar liggen.

Kun je niet wat confrontaties doen (dat was de alternatieve opdracht dacht ik, zo uit mijn hoofd)? Is vast sneller dan een week wachten.
Helaas is het dus...of...of ik dacht dat dus ook,maar nadat ik 1 eenheid had ingezet,(meer had ik er niet) telde de confrontaties niet meer mee
 
Nou zit ik me te verbeelden dat er een alternatieve opdracht is. " Summon units using instants 3 times or Negotiate 3 encounters "
Dan onderhandel je toch drie ontmoetingen?
Dat werkt niet,het was dus of 3 eenheden of 3 confrontaties,ik had maar 1 eenheid ingezet(had er maar 1) en dacht dus verder te gaan met confrontaties,helaas dat ging dus niet
 
In dit geval zou ik een ticket sturen naar INNO.
bijvoorbeeld opdracht
56 verken 1 provincie OF upgrade 2 gebouwen
kun je wel switchen en dan geldt wat je als eerste afmaakt.
 
Wat goed van jou Yamar dat je dat ontdekt hebt. Dan hoort het ook voor deze opdracht te gelden. En voor alle andere opdrachten waar of /of in staat.
 
Dat werkt niet,het was dus of 3 eenheden of 3 confrontaties,ik had maar 1 eenheid ingezet(had er maar 1) en dacht dus verder te gaan met confrontaties,helaas dat ging dus niet
@Carlala Normaal gezien verandert teller naar wat je het meeste uitgevoerd hebt van die 'of'-mogelijkheid. Indien 1 unit ingezet zal die op unit blijven staan tot je 2x confrontaties vecht/onderhandeld. Als die op 2 confrontaties staat en je zet 3 units in veranderd tekst terug.
 
Laatst bewerkt:
eerstvolgend is A.S. Zondag pas weer, en dan ook maar 1 ik moet er nog 2 hebben,dan kan ik pas weer verder,
Deze opmerking versta ik niet goed.
Je kan toch meer dan éénmaal de dagprijs winnen. Ieder kistje dat je opent geeft kans op een dagprijs. De eerste dagprijs heb ik er zo al 3 van gewonnen en ook al alle 3 in mijn stad gezet voor de mana :)
 

Aeva

Chef
Helaas is het dus...of...of ik dacht dat dus ook,maar nadat ik 1 eenheid had ingezet,(meer had ik er niet) telde de confrontaties niet meer mee
Het is inderdaad zo dat bij een OF opdracht dat waar je het meeste van hebt (gedaan) zichtbaar is. Bij gelijkspel is de eerste die je haalde zichtbaar. Als ik jou was zou ik nog een confrontatie doen en als het dan geen 2 confrontaties wordt inderdaad direct een ticket naar support zoals @Yamar ook zegt.
 
Deze opmerking versta ik niet goed.
Je kan toch meer dan éénmaal de dagprijs winnen. Ieder kistje dat je opent geeft kans op een dagprijs. De eerste dagprijs heb ik er zo al 3 van gewonnen en ook al alle 3 in mijn stad gezet voor de mana :)
Dat klopt ook King, ik heb ook al vaker 3x eenzelfde dagprijs gewonnen, maar de
Het is inderdaad zo dat bij een OF opdracht dat waar je het meeste van hebt (gedaan) zichtbaar is. Bij gelijkspel is de eerste die je haalde zichtbaar. Als ik jou was zou ik nog een confrontatie doen en als het dan geen 2 confrontaties wordt inderdaad direct een ticket naar support zoals @Yamar ook zegt.
ik heb dus al verschillende keren een confrontatie gedaan,maar die werdt niet meegeteld.
Deze opmerking versta ik niet goed.
Je kan toch meer dan éénmaal de dagprijs winnen. Ieder kistje dat je opent geeft kans op een dagprijs. De eerste dagprijs heb ik er zo al 3 van gewonnen en ook al alle 3 in mijn stad gezet voor de mana :)
Dat klopt hoor,ik heb ook al een paar keer 3x een dagprijs gewonnen,alleen de dagprijs voor een eenheid komt Zondag pas weer,en de kistjes hou ik uiteraard in de gaten,tot nu toe geen eenheden
 
In dit geval zou ik een ticket sturen naar INNO.
bijvoorbeeld opdracht
56 verken 1 provincie OF upgrade 2 gebouwen
kun je wel switchen en dan geldt wat je als eerste afmaakt.
 

Bijlagen

  • 2021-03-29 (2).png
    2021-03-29 (2).png
    458,7 KB · Weergaven: 67
Ik had dus 1 eenheid gebruikt en dacht verder te gaan met confrontaties maar die werden niet meegeteld,en ik had maar 1 eenheid
 
Het is inderdaad zo dat bij een OF opdracht dat waar je het meeste van hebt (gedaan) zichtbaar is. Bij gelijkspel is de eerste die je haalde zichtbaar. Als ik jou was zou ik nog een confrontatie doen en als het dan geen 2 confrontaties wordt inderdaad direct een ticket naar support zoals @Yamar ook zegt.
Confrontaties worden niet meegeteld, het is dus 1 van de twee die je kunt voltooien, niet of/of
 

Bijlagen

  • 2021-03-29 (2).png
    2021-03-29 (2).png
    458,7 KB · Weergaven: 60
Bovenaan