• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: De opkomst van de feniks-cultus

Wat ik niet begrijp is dat voor dag 11 op Elvengems aangekondigd staat dat de dagprijs het Lava ei zal zijn en dit dan in werkelijkheid niet klopt en iets anders is, wat is de reden daarvan als ik vragen mag??

Mja elvengems is niet een ondersteunend platform van innogames maar wordt bijgehouden door fans die via de beta informatie halen, leidend dat het ook zo gebeurd en wat er veranderd wordt is er niet eigenlijk :) maar het blijft opzich een goed platform alleen nu is het anders ^^
 
Als je het event een dag later laat beginnen, is het wel handig om de dagelijkse quests die op bepaalde dagen geplanned zijn niet te verschuiven.

Screenshot from 2021-04-04 07-18-53.png

Op zondag ochtend, dus nu zit het event bijna 3 dagen vast op toernooi confrontaties.

Ik had gister rekening gehouden met deze quest, maar toen kwam hij niet.

In het bijzonder, als dit probleem er volgende week ook in zit (wat ik wel verwacht), dan wordt het einde van het event erg krap qua tijd.
 
In het bijzonder, als dit probleem er volgende week ook in zit (wat ik wel verwacht), dan wordt het einde van het event erg krap qua tijd.

Als de opdrachten van de BETA gelijk blijven zijn dit de laatste twee opdrachten

Maandag 12 april 74 verzamel 16 relikwieën + verzamel 2 combinatieversnellers (relikwieën zullen op de Wereldkaart gehaald moeten worden)

Dinsdag 13 april 75 gebruik 2 spreuken + verken 1 provincie OF upgrade 2 gebouwen lvl 5

Einde is op Woensdag 10.59 uur

@Harald1985 > Ook ik zit te wachten op het Lava EI :cool:
 
Als de opdrachten van de BETA gelijk blijven zijn dit de laatste twee opdrachten

Maandag 12 april 74 verzamel 16 relikwieën + verzamel 2 combinatieversnellers (relikwieën zullen op de Wereldkaart gehaald moeten worden)

Dinsdag 13 april 75 gebruik 2 spreuken + verken 1 provincie OF upgrade 2 gebouwen lvl 5

Einde is op Woensdag 10.59 uur

@Harald1985 > Ook ik zit te wachten op het Lava EI :cool:
Die maandag opdracht kunnen we dinsdag nog doen als toernooi begint, de dinsdag opdracht is simpel en kost maar een paar minuten.
snap die verkenner niet echt, het alternatief kost slechts 10 sec -36 minuten. een even gebouw uppen met restauratiespreuken kost 10 seconden en een level 4->5 fabriekje een half uurtje als je de 1x2 variant pakt, marmer voor mens en elf of hout voor elf.
 
@CrazyWizard en @AlbertDeWijze en @ vele anderen. De OF-opdrachten geven altijd een uitweg, tenzij je een stad hebt dat alleen voor toernooien gebouwd is en je met opzet blijft hangen in een bepaald hoofdstuk (zoals klager John Toer in het begin van dit Topic).
Toch is wel heel handig om vooraf de opdrachten te kennen, zodat je niet direct in paniek schiet. :cool: :cool: (lang leve BETA)
 
Spijtig dat ze dan dat lava ei op dag 1 zetten hier en dit omdat je dan erg weinig kans hebt om er te krijgen door de nog weinige luchtextracten en dit enkel omdat je er dan zou kopen. Ik hoop dat het alsnog komt in de komende dagen want ik was daarvoor aan het sparen. :rolleyes:
 
mijn cultuur is voldoende door o.a. de vernieuwde straten elk hoofdstuk, maar inderdaad Brandend Ei is prima, maar met deze Paaszondag zit ik toch te wachten, hopen, bidden voor het Lava Ei.
Op BETA kwam deze 2 keer voorbij (dag 1 en 11) dus het kan nog altijd ✨
 
ja die erg hoge boost aan mana kan je altijd gebruiken en nu zeker gezien je nu bijna voor alles mana nodig hebt en in hoge hoeveelheden, en dat ei is ideaal met veel mana en klein in oppervlakte, laat ons idd hopen dat het er nog ergens aan komt :)
 
De OF-opdrachten geven altijd een uitweg
Hai Yamar,
Inderdaad is een optie, maar vind dat een beetje zonde om provincies te veroveren voor deze vogel.

Voor de reliekwieen heb ik ondertussen wel een alternatief, de academie. 5 stuks bijna elke 6 uur (ze slaan wel een beurt over). Grootste nadeel is dat ze versnellers kosten.
 
1 uur 25 minuten met arbeider bonus om precies te zijn, maar langer dan dat gaat het niet worden :)
(het wordt net 3x2, dus meer bouwtijd)

Bekijk bijlage 6105
dat is omdat je een gebouw pakt op een level dat groter word je gaat ook van 5 naar 6 en niet van 4 naar 5.
als je hetzelfde gebouw 1 level lager pakt is het 30 minuten.

dit kost je ook een uur, maar die eerste 3 levels kan je nu al maken, daar hoef je niet op te wachten.
 
Hai Yamar,
Inderdaad is een optie, maar vind dat een beetje zonde om provincies te veroveren voor deze vogel.

Voor de reliekwieen heb ik ondertussen wel een alternatief, de academie. 5 stuks bijna elke 6 uur (ze slaan wel een beurt over). Grootste nadeel is dat ze versnellers kosten.
lol zit al een paar dagen vast op winyandor, niet aan gedacht om te kijken of er een niet bonus relic tussen de recepten zat. lol. mezelf genepped.

Ach ja kom er toch wel.
 
Kan je eigenlijk tot level 10 geraken met je asfeniks binnen dit event en hoe doe je dat dan?
Ik heb nog 9 opdrachten over en zou nog 61 veren moeten verzamelen.
 
Bovenaan