• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback De Elvenar

DeletedUser2989

Guest
Ik vrees dat we allemaal als een slak door H15 zijn gegaan.
Met 3 tier6 fabrieken waar je goederenspreuk op zet , ga je zelfs relatief snel, reuzenslak tempo:).
Als je zaden het toestaan, kun je alleen nog verschil maken met een 4e T6 fabriek. Je hebt meer dan genoeg aan 1 T4 en 1 T5 fabriek, mits je daar ook de goederenspreuk op zet.

Van die laatste 2 kun je, als je een beetje ruim zit, ook crosstier plaatsen op de markt. Dat is nu een eerlijk systeem.

Als je bijna genoeg spirituele goederen gespaard hebt en het is avond, kun je een tijdbooster overwegen op je produktiegebouwen om net voor de nacht nog je goederen in de techboom te kunnen storten of een dealtje sluiten met een BS- lid. Als je endgamers in je BS hebt, zullen ze je vast wel willen helpen met wat extra T6.
Vooral als je veel goederen op voorraad hebt, kan dat fors schelen ivm de nachtafname.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1026

Guest
Bekijk bijlage 4882 Deze heel veel gebruiken bijvoorbeeld helpt al enorm met de Spirituele goederenproductie.

Verder kun je veel hebben aan deze OW's:

Elvenar Handelscentrum --> versterkt bovenstaande Magische productie spreuk en verlengt de looptijdsduur van de spreuk.
Piramide van Loutering --> geeft Spirituele goederen als je Orks ophaald bij je Wapenkamers (broedplekken).
D111-a 'Tijdsprong' --> geeft een productieboost van je Spirituele goederen.
D222-z 'Simia Sapiens' --> verlaagd de Spirituele goederenafname om 04.00.
Allereerst bedankt voor je tips! :)
Ja dat is eigenlijk wat ik al doe... Als het even kan zet ik na een 9u productie de 'Magische productie'-spreuk in (en dan natuurlijk zoveel mogelijk 3u prod. erna!), de D111 en de D222 heb ik geplaatst en probeer ik snel te uppen Elvenar Handelscentrum is er ook natuurlijk. Het enige zou kunnen zijn dat ik toch moet gaan denken of ik de Piramide van Loutering moet gaan plaatsen... Ik heb 'maar' 3 broedplekken/Wapenkamers... Maar of dat dan het verschil kan maken? Ik heb nu 80% v/d tijd mijn complete gastras-producties stilstaan omdat ik niet (snel genoeg) aan de gevraagde spirituele goederen kom. Dan is het zinloos om maar door te produceren en straks met veel te veel 'rommel' zit die na het hoofdstuk nooit meer nodig zal zijn... Tja.., wat is wijsheid he?
 

Deleted User - 147694

Guest
Berekenen wat je precies nodig hebt, maar goed, ik heb ook nog busladingen Elvenar gastras gerelateerde items over, ik vrees dat dit hoofdstuk niet erg strak gepeeld kan worden of je moet van tevoren alles eerst gaan berekenen hoeveel je overal van nodig hebt.
 

DeletedUser2578

Guest
Elvenar Handelscentrum --> versterkt bovenstaande Magische productie spreuk en verlengt de looptijdsduur van de spreuk.
Piramide van Loutering --> geeft Spirituele goederen als je Orks ophaald bij je Wapenkamers (broedplekken).
D111-a 'Tijdsprong' --> geeft een productieboost van je Spirituele goederen.
D222-z 'Simia Sapiens' --> verlaagd de Spirituele goederenafname om 04.00.
Bedankt voor deze info. Vandaag heb ik Elvenar Handelscentrum en Tijdsprong neergezet. Nu heb ik ze alle 4 en met een magisch toverspreuk erbij zal het denk ik wat beter gaan met het verzamelen van de nodige spiri-goederen.
 
Bekijk bijlage 4882 Deze heel veel gebruiken bijvoorbeeld helpt al enorm met de Spirituele goederenproductie.

Verder kun je veel hebben aan deze OW's:

Elvenar Handelscentrum --> versterkt bovenstaande Magische productie spreuk en verlengt de looptijdsduur van de spreuk.
Piramide van Loutering --> geeft Spirituele goederen als je Orks ophaald bij je Wapenkamers (broedplekken).
D111-a 'Tijdsprong' --> geeft een productieboost van je Spirituele goederen.
D222-z 'Simia Sapiens' --> verlaagd de Spirituele goederenafname om 04.00.

Opslagvortex doet nogmaals hetzelfde als de tijdsprong waardoor je productiebonus nog beter wordt.

Dankzij alles wat je opnoemd en de opslagvortex pers ik momenteel 11200 paddo's uit me fabriek per 3 uur
1582307842309.png


De invloed van deze wonderen is dus meer dan behoorlijk
 

Deleted User - 147694

Guest
Overigens had ik de Opslagvortex niet genoemd omdat @Mupsie nog bezig is met H15 en de Opslagvortex pas als allerlaatste onderzoek vrij te spelen valt.
 
Bij deze een compliment voor de makers die het mogelijk hebben gemaakt dat de burenhulp dus veel beter is en sneller, als je al een paar accounts hebt dan gaat het veel en veel sneller, eerst deed ik het niet elke dag maar zo,n 3x per week nu is het elke dag, dat het gaat is het een win win situatie je krijgt altijd, mits het een gouden handje is munten en voorraden, beter dus. top ga zo door team Elvenar.
 
Bij deze een compliment voor de makers die het mogelijk hebben gemaakt dat de burenhulp dus veel beter is en sneller, als je al een paar accounts hebt dan gaat het veel en veel sneller, eerst deed ik het niet elke dag maar zo,n 3x per week nu is het elke dag, dat het gaat is het een win win situatie je krijgt altijd, mits het een gouden handje is munten en voorraden, beter dus. top ga zo door team Elvenar.
Eigenlijk hoort dit bij Feedback Spelupdate 1.98... maar wel helemaal mee eens, ik mocht het al testen (in beide werelden!), maar inderdaad fijn dat het nu voor iedereen beschikbaar is!
 

DeletedUser1026

Guest
Ik ben echt blij met de reacties die ik krijg op mijn vraag over de 'bergen' spirituele goederen die nodig zijn om door Hfdstk XV (15) te komen. Natuurlijk is de Opslagvortex voor mij nog niet te halen omdat het, zoals ivyspine terecht opmerkte: pas aan het eind van het hoofdstuk te verkrijgen is, dus dat helpt me niet verder om tot dat eind van het hoofdstuk te komen. Ik heb wel de indruk dat de goedkoopste en de middelste spirituele goederen ongeveer bij de helft van het hoofdstuk minder veel nodig zijn... Dus heb ik vandaag maar besloten om een van die fabrieken met een 'Teleportspreuk' naar mijn inventaris te sturen... Op dat moment komen er een hoop piepeltjes (bevolking) vrij en omdat ik nogal wat tijdboosten heb gespaard, kon ik dus een fabriek extra voor de duurste (Bij mij Elixerfabieken) spirituele goederen bouwen en meteen uppen tot lvl 24! Dus nu heb ik er 4! Hatsjikidee!! Ik mot mijn boosts toch een beetje nuttig gebruiken toch? ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Teleporteerspreuken zijn inderdaad geweldig om je stad tijdelijk een ander karakter te geven.
Hen je wat meer van A nodig en wat minder van B dan ruil je dingen gewoon even om.

Idem met zaken als events ect.
Gooi je fabrieken dus nooit weg, zet ze gewoon in je inventaris voor eventueel later gebruik.
 

DeletedUser2989

Guest
Opslagvortex doet nogmaals hetzelfde als de tijdsprong waardoor je productiebonus nog beter wordt.



De invloed van deze wonderen is dus meer dan behoorlijk


Op basis van mijn vergelijk op wiki van de tijdsprong en de vortex, concludeer ik dat de tijdsprong qua produktiebonus effect spirituele goederen 2 keer zo sterk is als de vortex t.w.; bij max upgrade ( 30) geeft de tijdsprong 160 boven op 700% via de relikwieen en de vortex geeft 80 erbij bij max upgrade. Om die reden heb ik de vortex voorlopig nog niet geplaatst. Portaalwinst heb ik meer dan zat. Ik vind het wel een heel mooi gebouw.

Als ik een foute conclusie heb getrokken, hoor ik het graag.
 
Op basis van mijn vergelijk op wiki van de tijdsprong en de vortex, concludeer ik dat de tijdsprong qua produktiebonus effect spirituele goederen 2 keer zo sterk is als de vortex t.w.; bij max upgrade ( 30) geeft de tijdsprong 160 boven op 700% via de relikwieen en de vortex geeft 80 erbij bij max upgrade. Om die reden heb ik de vortex voorlopig nog niet geplaatst. Portaalwinst heb ik meer dan zat. Ik vind het wel een heel mooi gebouw.

Als ik een foute conclusie heb getrokken, hoor ik het graag.

Dat zou zo maar eens kunnen, daar heb ik niet eens naar gekeken, heb hem gewoon gezet en ben hem omhoog aan het levelen. de invloed lijkt idd minder te zijn.

Maar nog steeds welkom :)
 

DeletedUser2578

Guest
Nog 3 onderzoeksvakjes en dan ben ik door H15 heen, hehe! Maar de twee voorlaatste onderzoeken is er in totaal nog 655K T6 nodig! Wat een mega vraag aan T6 zeg! :eek: en ook nog eens 330K :rolleyes:T5 om het Stadshuis te upgraden en H15 ermee af te sluiten. Dat wordt nog flink veel T6 en T5 goederen produceren, verzamelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nog 3 onderzoeksvakjes en dan ben ik door H15 heen, hehe! Maar de twee voorlaatste onderzoeken is er in totaal nog 655K T6 nodig! Wat een mega vraag aan T6 zeg! :eek: en ook nog eens 330K :rolleyes:T5 om het Stadshuis te upgraden en H15 ermee af te sluiten. Dat wordt nog flink veel T6 en T5 goederen produceren, verzamelen.
Succes!! ben er voorlopig nog niet,ondanks mijn 4 t6 fabrieken, maar ik heb geen haast, hihihi...:)
 

DeletedUser2578

Guest
Succes!! ben er voorlopig nog niet,ondanks mijn 4 t6 fabrieken, maar ik heb geen haast, hihihi...:)
Dankje @Carlala :) Wat goed van je dat je 4 T6 fabrieken hebt! Dan zal het op een bepaalde moment wel hard gaan met het verzamelen van T6 goederen!;) Ik heb helaas geen ruimte om een 4e T6 fabriek neer te zetten maar ik ben van plan om de andere 2 te upgraden. Nog even ermee doorgaan...:)
 
Dankje @Carlala :) Wat goed van je dat je 4 T6 fabrieken hebt! Dan zal het op een bepaalde moment wel hard gaan met het verzamelen van T6 goederen!;) Ik heb helaas geen ruimte om een 4e T6 fabriek neer te zetten maar ik ben van plan om de andere 2 te upgraden. Nog even ermee doorgaan...:)
Ja dat gaat lekker hard hoor! heb nu eerder beelden en constructen te kort,anders was het onderzoek voor Kazerne in elvenar stijl al afgerond, nou ja.....blijft leuk en uitdagend. ‍ ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser3591

Guest
ik gebruik de stormfeniks in combinatie met timeboosters en magische produktie om aan de aantallen spirituele goederen te komen.
 

DeletedUser2578

Guest
Gisteren heb ik alle onderzoeken en opdrachten van het H15 afgerond!:) He, he Eindelijk!! Dat was me een hoofdstuk wel....ben 3 maanden mee bezig geweest, is het langste hoofdstuk die ik heb meegemaakt en toevallig komt het goed uit voor ruimte van het Bsa.
 
Bovenaan