• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback De Elvenar

DeletedUser2578

Guest
Ik betwijfel inmiddels ten zeerste of ik het volgende hoofdstuk nog ga meemaken. De Elvenar vind ik zó een waardeloos hoofdstuk, dat ik helemaal geen zin meer heb om me er doorheen te worstelen.
Ik herken dit ook. In het begin was ik erg enthousiast omdat ik de mooie Elvenar nederzettingsgebouwen zag maar verder wist ik natuurlijk niet hoe H15 zou zijn. Maar nu beleef ik het alsof het alleen over het verzamelen van mega T6 gaat waardoor het eentonig wordt; steeds de T6 en andere spiri-goederen verzamelen om verder je andere gebouwen in je stad te kunnen upgraden. Ik denk dat ik toch wel variatie, afwisseling in de opdrachten mis.
 

DeletedUser2665

Guest
Ik herken dit ook. In het begin was ik erg enthousiast omdat ik de mooie Elvenar nederzettingsgebouwen zag maar verder wist ik natuurlijk niet hoe H15 zou zijn. Maar nu beleef ik het alsof het alleen over het verzamelen van mega T6 gaat waardoor het eentonig wordt; steeds de T6 en andere spiri-goederen verzamelen om verder je andere gebouwen in je stad te kunnen upgraden. Ik denk dat ik variatie bij de opdrachten mis.

Dat.. het gaat nergens over dit hoofdstuk. Het is één eentonige brei van steeds maar weer enorme hoeveeheden goederen moeten maken. Voor álles: onderzoeken, upgrades..
 

DeletedUser2578

Guest
Dat.. het gaat nergens over dit hoofdstuk. Het is één eentonige brei van steeds maar weer enorme hoeveeheden goederen moeten maken. Voor álles: onderzoeken, upgrades..
Precies, eentonige brei.
 
Dat.. het gaat nergens over dit hoofdstuk. Het is één eentonige brei van steeds maar weer enorme hoeveeheden goederen moeten maken. Voor álles: onderzoeken, upgrades..
Helemaal mee eens... misschien tijd voor een wereldbreed protest richting Inno… dit NOOIT meer?
 
Dat.. het gaat nergens over dit hoofdstuk. Het is één eentonige brei van steeds maar weer enorme hoeveeheden goederen moeten maken. Voor álles: onderzoeken, upgrades..

Is dat deels niet elk hoofdstuk?
Beetje afwisselen met de toren, een toernooi of een evenement om de eentonigheid te breken.
Ik kan me nog een tijd herrinneren waarin we alleen een hoofdstuk hadden om bezig te zijn, geen evenementen, geen toernooi, geen toren, geen magische academie, geen wonderen gewoon een hoofdstuk en dat was het dan.
 

DeletedUser2578

Guest
Is dat deels niet elk hoofdstuk?
In alle andere hoofdstukken zit meer variatie in de nederzettingsopdrachten of overige opdrachten. In H15 zijn de opdrachten constant over het maken van veel T6 en deels T5 en T4 voor je onderzoek en je upgrade voor je overige gebouwen, dit maakt het eentonig en langdradig.

Beetje afwisselen met de toren, een toernooi of een evenement om de eentonigheid te breken.
Ja, gelukkig zijn deze spelonderdelen er ook en breekt een beetje de eentonigheid af.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2578

Guest
In H15 zijn de opdrachten constant over het maken van veel T6 en deels T5 en T4 voor je onderzoek en je upgrade voor je overige gebouwen
Nog even aan toe voegen dat de moeilijkheidsgraad hierdoor hoger is omdat het niet eenvoudig is om de zo veel gevraagde spiri-goederen te maken. Ik denk dat het deels ook een rol speelt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik beschouw het niet meer als een hoofdstuk, maar als wat extra gebouwen die dagelijks meelopen met de normale gebouwen, en waar je zo nu en dan een stapje in maakt.
Het is niet zo zeer moeilijk alswel gewoon veel werk. Dat maakt het dan wel weer fijn als je dan voldoende sentient hebt verzameld zodat je weer een onderzoek kunt afronden.

Hoe lang eea duurt hangt ook sterk af van hoeveel zaden je hebt (ie wonder-levels en veroverde provincies), en hoe hoog de simia sapiens en tijdsprong wonderen staan. Aantal sentient fabrieken speelt ook een belangrijke rol.
 

DeletedUser2578

Guest
Hoe lang eea duurt hangt ook sterk af van hoeveel zaden je hebt (ie wonder-levels en veroverde provincies), en hoe hoog de simia sapiens en tijdsprong wonderen staan. Aantal sentient fabrieken speelt ook een belangrijke rol.
Klopt, al deze dingen spelen ook een rol, vooral hoeveel zaden je per dag binnen krijgt. Je kan bijv. 10x T6 fabrieken in je stad zetten maar als je dagelijks niet genoeg zaden binnen krijgt heb je nog niks aan de 10 T6 fabrieken.
 
10 maar liefst, na 3 was de bevolking al redelijk op bij mij :)

Voor zaden aanvulling heb ik wat festivalkramen uit de academie staan. Zijn erg goed, doen 125 zaden / uur met 12 vakjes ruimte.

EDIT: (maar van handelshuis kunnen ze bij mji niet winnen, zelfs met 4 kramen is de verzamel bonus van het handelshuis groter)
 

DeletedUser2578

Guest
Volgend hoofdstuk gaat over 1001 nacht
Nu ik er over nadenk zou het volgende hoofdstuk (H16) mogelijk ook over orks gaan want ik zie bij veel spelers die helemaal klaar zijn met H15 heel veel wapenkamers/broedplekken bouwen, sommige hebben iets van 7 a 10 wapenkamers gebouwd. Waarom worden er zoveel wapenkamers gebouwd? Krijg je mss aan het eind van H15 een opdracht om veel wapenkamers te bouwen?
 

Deleted User - 147694

Guest
Nee, dat is om aan de vraag van Orken te kunnen voldoen en natuurlijk om het aantal troepen die je per productie trainen kunt te verhogen.
 

DeletedUser2578

Guest
Nee, dat is om aan de vraag van Orken te kunnen voldoen en natuurlijk om het aantal troepen die je per productie trainen kunt te verhogen.
Ok, ik heb er 4 staan en nog op lvl 33 en heb er genoeg aan maar mss hoe verder je komt de vraag naar Orks groter wordt.
 

Deleted User - 147694

Guest
Het Geavanceerd handelsgebouw is mijn grootste leverancier van Goddelijke zaden, daarna mijn Fabriek van de Yeti-kerstman en de Drumband, daarna komt bij mij pas de Elvenar handelshuis aan de beurt.
 

Deleted User - 147694

Guest
Zelfs mijn H4 account heeft de Carnavalset van 2018 nog staan. :)
 
Bovenaan