• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback De Elvenar

DeletedUser2578

Guest
Was dat het laatste hoofdstuk?
Ja, het allerlaatste hoofdstuk van de hele reeks:) Nu heb ik dus geen onderzoeken meer, eindelijk! lol. Na het Bsa zal er ruimte zijn en dan zal ik starten met gebouwen te upgraden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2578

Guest
gefeliciteerd met het behalen van de eindstreep ;) Ik ben daar nog lang niet. Succes in de BSA en met het upgraden en dan wachten of Ino nog een nieuw hoofdstuk maakt
FairyBlossum dankjewel!:) Ik lees dat je het spel Elvenar ook leuk vind dan zal je zeker ook H15 bereiken! Veel succes en plezier!;)
 
Dankje @Carlala ! Hehe eindelijk! Zo gedreven dat je bent kom jij zeker weten binnenkort ook door het hoofdstuk heen!;) nog even doorzetten!:)
Ja dat gaat wel goedkomen! ben nu bezig met de Valoriaanse Kampioen, die komt vandaag wel af,en dan weer doooor! het werkt goed met 4 T6 fabrieken,de Machische spreuken erop en om de drie uur 26000 paddenstoelen!!!
 

DeletedUser2578

Guest
Ja dat gaat wel goedkomen! ben nu bezig met de Valoriaanse Kampioen, die komt vandaag wel af,en dan weer doooor! het werkt goed met 4 T6 fabrieken,de Machische spreuken erop en om de drie uur 26000 paddenstoelen!!!
Toppie!!!;)
 

DeletedUser2578

Guest
Dank je Sparkley, ja idd ben hard bezig met uppen, heb je nog tips? altijd welkom, :)
Voor de upgrade van veel gebouwen zoals je T1-fabrieken, broedplekken heb je veel goddelijke zaden nodig. Upgrade je OW Handelscentrum en zet je gewonnen eventgebouwen die goddelijke zaden geven in je stad zodat je er zo veel mogelijk voor je upgrades kan verzamelen. Nu is er toevallig ook een event aan de gang en kun je ook gebouwen winnen die zaden geven. Verder heb je voor de meeste upgrades veel voorraden, munten en voor je kazerne nog T6 nodig. Succes!:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan