• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Broederschapsavontuur

Suggestie: wat vaak ontbreekt is een indicatie hoelang een BSA (of event) duurt… als ervaren elf weet ik inmiddels dat een BSA meestal 5 dagen duurt… maar voor beginners misschien toch handig om het er even bij te zetten? :cool: :cool: :cool:
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 147694

Guest
Deze staat bij mij in de Flashversie in mijn stadsweergave.

0493b0d2260681f04797b3aa114e5341.png


En deze in de Broederschapsavonturenkaart.

03485de3412fb8a31e9ee687590d0d5f.png


Zelfs in de app zie ik dat er in beide schermen een timer staat.

Overigens duurt deze BSA 7 dagen.
 
Eén van de beste updates in de geschiedenis van het spel voor alle BSA fans. Geen RSI meer en niks gaat verloren ook niet als je per ongeluk een 2 daagse opdracht had aangeklikt en niet de juiste gids had geselecteerd. Alles wordt nu geregistreerd en het uitroepteken en vinkje geven aan of er nog iets gedaan moet worden of klaar is. Als dit de reden is dat we een jaar moeten wachten op een nieuw hoofdstuk dan ga vooral zo door INNO. Ondanks alle kritieken van de afgelopen tijd wordt er toch wel degelijk geluisterd naar de spelers en t.z.t. updates doorgevoerd je ziet het nu terug in het spel en in de app. Lijkt erop dat het nu eindelijk onze kant op valt :) Dit menu zou ook goed werken voor onze gidsen...ideetje? :rolleyes:

PS. waar zijn eigenlijk onze moderators gebleven die alle "niet gerelateerde" feedback van het forum konden verwijderen? Dat is één van de redenen dat trouwe spelers hier wegblijven.
 
Een klein stukje feedback over de prijzen. Mijn derde account heeft geen Feniksjes, event gemist. Toch jammer dat je nu een artefact daarvoor krijgt als prijs. Ik had liever stonehenge artefacten gehad want die heb ik wel maar niet volledig geupgrade of de mogelijkheid om als nog een feniks te krijgen.

Voor de rest, het nieuwe systeem is TOP! Super blij mee! =D
 
Bug in de html versie hier.
Mijn BSA icon laat het volgende zien:
Screenshot_20190724_162151.png


Als ik het open zie ik
Screenshot_20190724_162219.png


De groene tovermuts is dus niet zichtbaar aan de buitenkant!!

Bij het ontvangen van de zijde die ik nog miste werd hij wel even een groen vinkje, maar 1 beeldwisseling later is dat weer weg.

EDIT: Munten-badge wordt wel groen en lijkt dat ook te blijven.
 

DeletedUser2454

Guest
Yeh, na iets meer dan 24 uur 2 rondes. Helaas we zijn te klein dus als er iemand is met 3/4 steden of meer; sluit je aan.Ook de toernooien spelen wij max en nu iedere week 6 kistjes. Rustige broederschap met max resultaat; tel uit je winst en join :)

Iedereen veel succes met het toernooi en enjoy Elvenar :))

\\\groetjes///
 

Deleted User - 370874

Guest
Eén van de beste updates in de geschiedenis van het spel voor alle BSA fans. Geen RSI meer en niks gaat verloren ook niet als je per ongeluk een 2 daagse opdracht had aangeklikt en niet de juiste gids had geselecteerd. Alles wordt nu geregistreerd en het uitroepteken en vinkje geven aan of er nog iets gedaan moet worden of klaar is. Als dit de reden is dat we een jaar moeten wachten op een nieuw hoofdstuk dan ga vooral zo door INNO. Ondanks alle kritieken van de afgelopen tijd wordt er toch wel degelijk geluisterd naar de spelers en t.z.t. updates doorgevoerd je ziet het nu terug in het spel en in de app. Lijkt erop dat het nu eindelijk onze kant op valt :) Dit menu zou ook goed werken voor onze gidsen...ideetje? :rolleyes:

PS. waar zijn eigenlijk onze moderators gebleven die alle "niet gerelateerde" feedback van het forum konden verwijderen? Dat is één van de redenen dat trouwe spelers hier wegblijven.

Ik ben er nog :cool:,

Als je ideeën hebt om het forum te verbeteren dan ben je vrij om suggesties en voorbeelden te delen. wij horen graag hoe we het forum kunnen verbeteren. voel je dan ook vrij om mij een persoonlijk bericht te sturen over dit onderwerp.

Dat gezegd,

Ik ben er vaak wel maar ben bewust minder zichtbaar.

Vragen worden door mij enkel beantwoord als ik denk dat deze vraag door een moderator beantwoord moet worden. alle andere vragen die prima door de spelers beantwoord kan worden zal ik altijd door een speler laten beantwoorden. ook al wordt de vraag direct aan mij gesteld.
Zo bevorderen we interactie en hopelijk discussie tussen gebruikers ipv. een Q&A met een mod forum.

Bijkomend voordeel is dat dit vaak veel sneller is, aangezien ik als enige "officiele" forum moderator natuurlijk niet altijd aanwezig kan zijn.
Meer moderators is met de huidige kleine basis aan gebruikers ook niet te verantwoorden.

Als voor actieve moderatie, met het weinige aantal dagelijkse/wekelijkse actieve leden dat we op onze fora momenteel hebben kunnen we denk ik prima af met een wat vrijere teugels, het is namelijk prima mogelijk het forum "dood" te modereren. iets waar ik voor wil waken omdat we de actieve spelers die we hebben graag willen behouden. Mogelijk zal dit in de toekomst wel gebeuren mocht ons forum weer gaan bruisen waardoor deze wat duidelijkere en strakkere regels nodig heeft.
Het beste is natuurlijk als gebruikers weer (terug)komen regelmatig actief zijn en op een positieve manier actief meedoen in discussies.


Er wordt echter wel degelijk gemodereerd al zie je dat vaak niet. heel af en toe stuur ik een beetje, en achter de schermen sturen we af en toe wat "verzoekjes" uit. waar tot nu toe redelijk goed gehoor aan wordt gegeven. al moeten we heel soms even een herinnering sturen.
Als zaken niet uit de hand dreigen te lopen, en er geen meldingen binnen komen via ons meldsysteem op het forum is er ook geen noodzaak om te gaan zoeken naar problemen die er volgens de gebruikers ook blijkbaar niet zijn.
Als je dus aan iets stoort geef het dan aan door middel van ons meldsysteem zodat wij ook te zien krijgen dat spelers zich aan iets storen.

Tot nu toe is het is gebleken dat onze huidige actieve forumgebruikers een goed zelf corrigerend vermogen heeft, waardoor ik gelukkig ook zelden hoef in te grijpen.
 

DeletedUser1147

Guest
stuk verbeterd zo!! minder tot geen verlies van goederen door de verkeerde opdracht!!! :D
 
Bug in de html versie hier.
Mijn BSA icon laat het volgende zien:
Bekijk bijlage 4257

Als ik het open zie ik
Bekijk bijlage 4258

De groene tovermuts is dus niet zichtbaar aan de buitenkant!!

Bij het ontvangen van de zijde die ik nog miste werd hij wel even een groen vinkje, maar 1 beeldwisseling later is dat weer weg.

EDIT: Munten-badge wordt wel groen en lijkt dat ook te blijven.
Ik hen ook een keer gehad dat een opdracht verdween uit het opdrachtenscherm. Had ik ineens een leeg vakje. Ik kon het niet reproduceren en het is daarna niet meer gebeurt.
 
Eén van de beste updates in de geschiedenis van het spel voor alle BSA fans. Geen RSI meer en niks gaat verloren ook niet als je per ongeluk een 2 daagse opdracht had aangeklikt en niet de juiste gids had geselecteerd. Alles wordt nu geregistreerd en het uitroepteken en vinkje geven aan of er nog iets gedaan moet worden of klaar is. Als dit de reden is dat we een jaar moeten wachten op een nieuw hoofdstuk dan ga vooral zo door INNO.
Amen!!! Ik vind het ook geweldig!! Leuker om te spelen en minder frustraties!! Ga zo door!

De app is nu zo compleet dat ik alleen nog mis:
Mail
Oude wonderen buren en Bs genoten kunnen vullen
Chatten als je iemands stad bekijkt. Vooral handig als je iemand helpt met indeling stad of tips.
 

DeletedUser929

Guest
ik heb net standbeeld en ketting afgeleverd ,maar niet terug te vinden bij het resultaat.
Is er spel onderhoud of zoiets ,beide langdurende taken ,dus,grrrr Wie lost dat op.
 
Weer een verdwijnend groen vinkje van het bsa icon.

Ik had een roulerende opdracht "oogst 4000 kristal", en een magisch drankje badge met alleen de Betoverd Geschenk spreuk er in (nog geen elixer dus).

Bij het oogsten van mijn fabrieken had ik meer dan 4000 kristal en meer dan 100 elixer, zodat zowel de roulerende opdracht als het avontuur icon een groen vinkje kreeg.

Ik heb de roulerende opdracht eerst geopend en geaccepteerd. Toen ik deze weer dicht deed, was het groene vinkje van het bsa icon verdwenen. Openen van het bsa scherm gaf wel de magisch drankje badge aan als zijnde klaar, en ik kan die ook oogsten.

Overigens, de tooltips geven nog wel eens onzin aan, magisch drankje badge heet "zak met munten" als tooltip. Dat zie ik ook elders wel in het spel, dus zal niet specifiek voor het bsa scherm gelden.
 
Weer een verdwijnend groen vinkje van het bsa icon.

Ik had een roulerende opdracht "oogst 4000 kristal", en een magisch drankje badge met alleen de Betoverd Geschenk spreuk er in (nog geen elixer dus).

Bij het oogsten van mijn fabrieken had ik meer dan 4000 kristal en meer dan 100 elixer, zodat zowel de roulerende opdracht als het avontuur icon een groen vinkje kreeg.

Ik heb de roulerende opdracht eerst geopend en geaccepteerd. Toen ik deze weer dicht deed, was het groene vinkje van het bsa icon verdwenen. Openen van het bsa scherm gaf wel de magisch drankje badge aan als zijnde klaar, en ik kan die ook oogsten.

Overigens, de tooltips geven nog wel eens onzin aan, magisch drankje badge heet "zak met munten" als tooltip. Dat zie ik ook elders wel in het spel, dus zal niet specifiek voor het bsa scherm gelden.
verdwijnend groen vinkje bij bsa icon, is een bewuste keuze van innogames. Zodra iets afgewerkt is wordt het groen. het blijft echter niet groen bij volgende acties, omdat die invloed kunnen hebben op andere badges en dan merk je daar geen wijziging meer.

Ik vind het goed zoals het nu is, als ik opnieuw een muntenbadge binnen heb, kan ik dat negeren en gewoon rest innen zonder dat ik eerst moet de afgewerkte badge innen
 
verdwijnend groen vinkje bij bsa icon, is een bewuste keuze van innogames. Zodra iets afgewerkt is wordt het groen. het blijft echter niet groen bij volgende acties, omdat die invloed kunnen hebben op andere badges
Hoe "invloed op andere badges"? Wat betekent dat?

Je kunt toch andere badges gewoon blijven verzamelen? Zijn andere produkties, zie het punt niet.

Als het groene vinkje voorkomt dat je andere badges nog verder kunt vullen is het een flauwekul argument mijns inziens, gewoon besparing op werk om het echt handig te maken.

Nu heeft het uitroepteken geen enkele eenduidige betekenis meer, en is het groene vinkje verdwenen tenzij je heel goed oplet, en dan sta je produkties te verzamelen terwijl de badge al lang klaar is, maar er is neits wat dat dan aangeeft.

EDIT: Bovendien is het groene vinkje gedrag niet consistent, bij munt badges blijft het vinkje wel groen. Dat geeft al aan dat andere badges niet be-invloed worden, want ik kan andere badges ook blijven verzamelen.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben erg blij met de nieuwe manier van werken in de BSA. Ook mijn mede broeders en zusters zijn er enthousiast over.

Ik heb nog wel een andere opmerking; weet alleen niet of dit de juiste plek is om het te plaatsen.
Wij zijn niet zo'n grote broederschap en het merendeel van de leden zijn kleine spelers. We doen ons best om te groeien, maar ik klik me een rsi arm met uitnodigingen en berichtjes, maar er komt geen boe of bah op terug.
We doen erg ons best tijdens zo'n BSA, maar in de 3e ronde moeten we in totaal geloof ik 120 boerenvreugdebadges en 120 smidsbadges maken; dat is voor ons echt niet te doen, terwijl het voor een grote broederschap met veel grote spelers natuurlijk een eitje is.
Kan er niet iets worden bedacht qua zwaarte van de opdrachten die gekoppeld worden aan de grootte van de BS? Elke speler heeft een x-aantal punten waarmee je een totaal kunt maken en dat kunt koppelen aan hoeveel badges er bij elk punt ingeleverd kunnen worden ofzo. (misschien moet het dan ook nog gekoppeld worden aan een minimum punten/aantal spelers ofzo.)
Op die manier wordt het voor alle broederschappen meer haalbaar. Want ook wij willen natuurlijk graag alle prijzen binnenhalen, maar gaan dat bij lange na niet halen en dat is erg jammer. We weten van tevoren al dat het 3e level een verloren zaak is en dat maakt het niet echt motiverend, terwijl ik de BSA wel heel leuk vind.
 
Onze BS is ook heel blij met de nieuwe update.
Het scheelt mij een paar duizend kliks minder en dat maakt het een stuk leuker.
Wij zijn ook best klein en dromen van een plek bij de eerste 100, maar
daar vallen we dus net buiten. Vorige keer 106e.
 
Wij zijn niet zo'n grote broederschap en het merendeel van de leden zijn kleine spelers. We doen ons best om te groeien, maar ik klik me een rsi arm met uitnodigingen en berichtjes, maar er komt geen boe of bah op terug.

Jullie zouden kunnen overwegen om je aan te sluiten bij een ander Broederschap…

We weten van tevoren al dat het 3e level een verloren zaak is en dat maakt het niet echt motiverend, terwijl ik de BSA wel heel leuk vind.

Misschien niet proberen om op elke kaart alle routes te vullen, maar per kaart slechts 1 route? Dan is elke kist (ook met 'maar' 15 leden) zeker haalbaar!
 
Jullie zouden kunnen overwegen om je aan te sluiten bij een ander Broederschap…

Ja, dat probeer ik inderdaad. Maarja, andere broederschappen zijn misschien wel heel happy met hoe het bij hen gaat.
Maar goed, ik heb weer een berichtje verstuurd in de hoop dat er een keer wat uitkomt, maar 9 van de 10 keer krijg ik op die berichtjes ook geeneens antwoord :(
 
Bovenaan