• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Broederschapsavontuur

Deleted User - 147694

Guest
Lekker hoor, in de vakantie periode, half mijn broederschap is weg

Zeur niet, jij hoeft niet de BSA te coördineren voor je BS terwijl je ook een 10-kistentoernooi doet en daarbij ook nog eens met je 3 eigen accounts mee speelt met beide events...

Welcome to my life. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Zeur niet, jij hoeft niet de BSA te coördineren voor je BS terwijl je ook een 10-kistentoernooi doet en daarbij ook nog eens met je 3 eigen accounts mee speelt met beide events...

Welcome to my life. :eek:
en dan begint op Beta maandag ook nog een nieuw event. :p
 

Deleted User - 147694

Guest
Scheelt dat ik op de beta eigenlijk atm niks doe, dus dat laat ik lekker aan mij voorbij gaan. :p

Heb er ook nog maar een H1 account, dus dat scheelt.
 

DeletedUser3866

Guest
Zeur niet, jij hoeft niet de BSA te coördineren voor je BS terwijl je ook een 10-kistentoernooi doet en daarbij ook nog eens met je 3 eigen accounts mee speelt met beide events...

Welcome to my life. :eek:
wtf, waar komt die onzin vandaan.
Mijn BS mijn coordinatie, 1O kistentoernooi ???????, 3 accounts, ik geb ermaar één
 

Deleted User - 147694

Guest
wtf, waar komt die onzin vandaan.
Mijn BS mijn coordinatie, 1O kistentoernooi ???????, 3 accounts, ik geb ermaar één

wtf, waar komt die onzin vandaan? Je haalt me de woorden uit de mond...

Ik had het niet over jou, maar over mijn situatie, de wereld draait nu eenmaal niet om jou, maar om de zon.
 

DeletedUser2114

Guest
Zeur niet, jij hoeft niet de BSA te coördineren voor je BS terwijl je ook een 10-kistentoernooi doet en daarbij ook nog eens met je 3 eigen accounts mee speelt met beide events...

Welcome to my life. :eek:
Het is een spel he, je kunt wel zeggen dat je het er zwaar mee hebt, maar dat doe je helemaal zelf, hoef je niet over te gaan zeuren op het forum. Ik snap ook niet wat je ermee probeert te zeggen.
 
Onze BS doet iig niet veel met dit BSA. Doen gewoon 3x 1 pad, prijzen pakken en dan lekker met de armen over elkaar toekijken hoe andere BSsen zich in het zweet jagen voor het klassement.
Deze keer geen top 3 notering voor ons, dus er liggen kansen voor jullie.
Ik bereid me wel voor op het event na het BSA en de BS daarover in te lichten.
 
Hoe weet je dat op beta nieuw event begint? BSA event is al begonnen?? En op beta forum is niks te vinden

Er zijn veel dingen verborgen in de gamefiles, inclusief een countdown naar evenementen, hierdoor kunnen spelers tot op de seconde nauwkeurig het begin van evenementen zien als je weet waar je moet kijken.
Behalve als ze als bv de challenge net van tevoren de starttijden aanpassen. om een challenge wel een challenge te laten blijven.
 

DeletedUser4010

Guest
Er zijn veel dingen verborgen in de gamefiles, inclusief een countdown naar evenementen, hierdoor kunnen spelers tot op de seconde nauwkeurig het begin van evenementen zien als je weet waar je moet kijken.
Behalve als ze als bv de challenge net van tevoren de starttijden aanpassen. om een challenge wel een challenge te laten blijven.
Eventueel al wat bekent over nieuw hoofdstuk;)
 
Hoi ik heb een vraag. Hoe zit dat met de wonder society badge. Weet ff Nederlandse naam niet. Lijkt me lastig voor app-spelers? Kan dat dan ook in je eigen ow? Ik speel eigenlijk alleen nog maar via de app zeker in de vakantie.
 

DeletedUser234

Guest
dan maak je als app speler die niet en dan maken de andere broeders die een paar meer, lijkt me geen probleem.
 

Deleted User - 147694

Guest
Hoi ik heb een vraag. Hoe zit dat met de wonder society badge. Weet ff Nederlandse naam niet. Lijkt me lastig voor app-spelers? Kan dat dan ook in je eigen ow? Ik speel eigenlijk alleen nog maar via de app zeker in de vakantie.

Wonderen gemeenschapsbadge: Doneer 10 kp aan een willekeurig Oud wonder.

Eerder was het gebonden aan andermans OW, vorige BSA was het al zo dat ook 10 kp aan je eigen OW gedoneerd mee telde.
 

DeletedUser4488

Guest
kunnen we extra dingen maken voor de 2e ronden? Dus, als we teveel elegant statues maken, worden ze bewaart tot de volgende ronde? Of als er geen elegant statues nodig zijn de 1e ronde, kunnen we ze toch maken voor de 2e ronden (tijdens de 1e ronden)?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3371

Guest
ik ben hier zo blij mee , had nog weleens de neiging dingen aan te klikken en het poppetje verkeerd stond (vloeken ) nu dus niet meer we gaan er mee aan de slag heb er zin in .
 
Bovenaan