• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Broederschapsavontuur

DeletedUser1867

Guest
Helaas. Het is al 10 uur geweest. Nog maar wat wachten dan. :p
 
Het is begonnen! En dat nieuwe keuzemenu voor de opdrachten is helemaal geweldig! Je kunt maken wat je wilt, alles wat je maakt telt gelijk mee, als er een groen vinkje staat is het klaar en bij blauwe uitroeptekens ontbreekt nog wat... heel handig! Ook is alles met 1 klik te innen… helemaal goed! Er wordt hier vaak een hoop gemopperd op Inno, maar dit hebben ze echt geweldig gedaan! :):):) Nu alleen nog betere prijzen en ik word nog eens fan van Broederschapsavonturen… LOL!!! :p :cool: :p
 
Blijven badges die je hebt gemaakt tijdens de 1e kaart bewaard voor de 2e (en 3e) kaart? Dan wordt het BSA wel heel makkelijk!
 

Deleted User - 147694

Guest
Gemaakte badges die je nog niet geplaatst hebt blijven beschikbaar voor de volgende ronden. inclusief de afvoerkolk.
 
de belangrijkste knop in dit avontuur ontbreekt nog steeds
uitzetten
voor deze waardeloze prijzen doe ik er niet aan mee

en tot mijn mega grote teleurstelling wordt het enige leuke onderdeel van dit spel uitgesteld

zo teleurstellend en amateuristisch
programmeer dan eerst dat zut bsa fatsoenlijk zodat het tenminste fatsoenlijk samen kan gaan met vaste spelonderdelen
 
de belangrijkste knop in dit avontuur ontbreekt nog steeds
uitzetten
voor deze waardeloze prijzen doe ik er niet aan mee

en tot mijn mega grote teleurstelling wordt het enige leuke onderdeel van dit spel uitgesteld

zo teleurstellend en amateuristisch
programmeer dan eerst dat zut bsa fatsoenlijk zodat het tenminste fatsoenlijk samen kan gaan met vaste spelonderdelen
Kan er ook een uitknop op deze uitlaatklep.
We weten het nu wel en hoef je niet 300x te herhalen.
 
de belangrijkste knop in dit avontuur ontbreekt nog steeds
uitzetten
voor deze waardeloze prijzen doe ik er niet aan mee

en tot mijn mega grote teleurstelling wordt het enige leuke onderdeel van dit spel uitgesteld

zo teleurstellend en amateuristisch
programmeer dan eerst dat zut bsa fatsoenlijk zodat het tenminste fatsoenlijk samen kan gaan met vaste spelonderdelen
gewoon even je BS verlaten en terug toetreden, en het staat uit. Opgelost voor je :)
 
Bovenaan