• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Broederschapsavontuur

Links , rechts ....wordt ook een leuke....ga naar links...nee andere linkerkant....die kant waar je duim rechts zit....de hand waar je een L mee kan maken met je duim en wijsvinger....euhhh...doe mij maar Rodeons idee. Rondje vierkantje en driehoek ;)
 

Deleted User - 124539

Guest
spijtig dat het lastig is om aan teleportspreuken te geraken anders zou een BSA intressanter zijn voor beginnende spelers.
Voor beginnende spelers zouden teleporteerspreuken toch niet zoveel uitmaken? Want dan zijn de gebouwen nog klein, dus zou je niet méér gebouwen kunnen plaatsen als je jouw gebouwen opslaat dan als je dat niet doet.
 
De ruimte die een klein gebouw inneemt is uiteraard altijd meer dan geen gebouw... verder is juist voor een beginner de ruimte beperkt! ;)
 

Deleted User - 124539

Guest
De ruimte die een klein gebouw inneemt is uiteraard altijd meer dan geen gebouw... verder is juist voor een beginner de ruimte beperkt! ;)
Bij een beginner is inderdaad de factor die beperkt hoe goed je mee kunt doen de ruimte die ja al hebt vrijgespeeld. Met teleporteerspreuken kun je dan echter niet meer ruimte kunnen creëren, omdat zoals ik hierboven al zei de gebouwen niet of amper groter zijn. Aangenomen natuurlijk dat je niet meer cultuur en woongebouwen hebt dan nodig.
 
Een gebouw kan toch in de weg staan omdat je tijdelijk meer of minder wp's of juist fabrieken wilt? Hoe groot of klein het is, doet er dan niet toe...
 

Deleted User - 124539

Guest
Een gebouw kan toch in de weg staan omdat je tijdelijk meer of minder wp's of juist fabrieken wilt? Hoe groot of klein het is, doet er dan niet toe...
Waarom je net minder wp's of fabrieken zou willen, terwijl dat net hetgeen is dat je het hardste nodig hebt, kan ik niet begrijpen... En zoals ik al zei, ik nam aan dat je niet meer woongebouwen en cultuur hebt staan dan nodig, dus die kunnen alvast niet in de weg staan want anders ga je in de min!
 
Kan bijvoorbeeld afhangen van de strategie van het BS met wie je het BSA doet... en zo kan ik nog wel 3 redenen bedenken… de een wil juist veel wp's zetten, de ander fabrieken, de 3e setjes fabrieken, die vierde reuzenraderen om kp's te scoren?
 

DeletedUser2578

Guest
Route punten onderscheiden door er driehoekjes, vierkantjes en rondjes van te maken… kan er ook nooit meer verwarring zijn!
Bij vermoeide ogen; nadat iemand uren achter zijn pc/Elvenar heeft gezeten kan het gebeuren dat de driehoekjes, vierkantjes en rondjes niet meer te onderscheiden zijn; dat het allemaal op elkaar lijkt. Dat is dus ook lastig.
 

DeletedUser2578

Guest
Volgens mij wordt het dan tjd om een bed te gaan zoeken. Als je de vormpjes al niet meer uit elkaar houdt, hoe moet dat dan met al die badges? :)
Haha das waar, dan wordt het hoogste tijd om even je ogen te laten rusten, maar goed er zijn spelers die toch door willen gaan... Maar ook heb je situaties dat mensen de hele dag hebben gewerkt, daarvan vermoeide ogen hebben en daarna nog achter Elvenar willen zitten om badges op te halen, te doneren etc.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sinds de update van vandaag blijft bij mij (na het innen van een badge) het groene vinkje staan, terwijl er geen andere badges te innen zijn…
 
Bij vermoeide ogen; nadat iemand uren achter zijn pc/Elvenar heeft gezeten kan het gebeuren dat de driehoekjes, vierkantjes en rondjes niet meer te onderscheiden zijn; dat het allemaal op elkaar lijkt. Dat is dus ook lastig.
Opmerkelijk dat bij elke oplossing die voor een probleem bedacht wordt, er altijd wel iemand op zoek gaat naar een situatie - hoe onwaarschijnlijk of zeldzaam dan ook - waarin de oplossing niet zou werken… :oops:
 
Sinds de update van vandaag blijft bij mij (na het innen van een badge) het groene vinkje staan, terwijl er geen andere badges te innen zijn…
Ik moet dan nog een keer naar het badgeslijstje om het vinkje te laten verdwijnen! Hoogst irritant...o_O
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan