• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback aanpassing oude evenementsgebouwen

Ik vind het heel geschikt dat Innogames die huizen geeft. :cool:

Persoonlijk heb ik geen huis nodig omdat ik maar een beetje bevolking kwijt ben en nog ruim genoeg over houd. Dus ik wil best dat huis geven aan iemand die het echt nodig heeft als dat mogelijk zou zijn.
 
3226 inwoners minder en cultuur staat op 100%, wacht wel af wat het beloofde gaat doen. Ruimte heb ik niet, inwoners nu dus ook niet....:(
 

DeletedUser

Guest
Ik zit in dezelfde situatie ken niet meer verder spelen of ik moet gebouwen weg doen om weer verder te kunnen spelen nou dat ga ik niet doen.
Geen oplossing dan maar naar een ander spel uitkijken

Groet
 

DeletedUser2037

Guest
Van dik in de plus met inwoners, naar 1678 in de min. WTF heeft het nog voor nut om door te spelen want al mn cultuur geeft ook inwoners. Ik moet dus de halve wereld slopen, vervolgens huizen bouwen wat mn cultuur doet kelderen. Vervolgens grote cultuurgebouwen maken, maar die kosten robijnen. AH, daar zit het verhaal van deze update waarschijnlijk, dat ze te weinig van die kristalgebouwen verkopen in dit spel.
 

DeletedUser2037

Guest
Diegene die dit heeft bedacht denkt (wederom) aan het geld van zijn baas en niet aan het spelplezier van de spelers.
 

DeletedUser2037

Guest
We krijgen een "magisch woongebouw" joepie. UP te graden met robijnen.
 

DeletedUser222

Guest
Ook de nieuwe spreuken kunnen daarvoor gebruikt worden. Lees even de aankondigingen dan wordt het duidelijk.
 

DeletedUser1857

Guest
ik heb nu een populatie van -1007. hoe ga ik dat nu weer fixen?? ik begreeo dat er nieuwe spreuken zijn?
 
Je krijgt een magisch woongebouwtje in je Inventaris en dat levert in jou geval 1710 inwoners op ;)

humans_magic_residence.png
elves_magic_residence.png
weten we al wanneer we dat mogen verwachten? Als dat nog lang duurt is de negatieve inwoners bij de meeste spelers al aangepakt op een andere manier. Of zijn ze gefrustreerd gestopt met spelen.
 

DeletedUser1751

Guest
Ik wacht nog geduldig tot ik het magische woongebouw krijg. Maar mijn bijna 900 inwoners die dakloos zijn, beginnen het toch wel vervelend te vinden en hopen snel op onderdak.

Hopelijk komt het wel voor het nieuwe avontuur, want daarvoor wil ik nog wel het een en ander bijbouwen :)
 

DeletedUser3012

Guest
Ik las dat het 'Aankomende dinsdag' zou gebeuren

Ik weet niet of ik goed ben met data, maar volgensmij is het nu dinsdag (of ze bedoelden een andere dinsdag)
 

DeletedUser1427

Guest
Momenteel kunnen wij nog niets concreets meedelen over de compensatiegebouwen en wanneer (of hoelaat) dit precies gebeurt. Zoals jullie hebben gelezen was het streven dinsdag. Wij kunnen aangeven dat er aan gewerkt wordt om deze gebouwen zsm uit te delen aan iedere speler, vermoedelijk is de technische kant om deze gebouwen uit te delen toch niet optijd, wij zijn jullie niet vergeten. Onze excuses hiervoor, we moeten wederom om geduld vragen.
 

DeletedUser1427

Guest
Momenteel kunnen wij nog niets concreets meedelen over de compensatiegebouwen en wanneer (of hoelaat) dit precies gebeurt. Zoals jullie hebben gelezen was het streven dinsdag. Wij kunnen aangeven dat er aan gewerkt wordt om deze gebouwen zsm uit te delen aan iedere spelers, vermoedelijk is de technische kant om deze gebouwen uit te delen toch niet optijd, wij zijn jullie niet vergeten. Onze excuses hiervoor, we moeten wederom om geduld vragen.

Nou was mijn bericht ook niet nodig geweest, excuses voor de spelers die moesten wachten, het gebouw is inmiddels als compensatie gegeven. Mocht je het nog niet zien adviseren wij het spel te herladen.
 

DeletedUser

Guest
Nou was mijn bericht ook niet nodig geweest, excuses voor de spelers die moesten wachten, het gebouw is inmiddels als compensatie gegeven. Mocht je het nog niet zien adviseren wij het spel te herladen.

Binnen :), maar ik kreeg geen melding oid. Dus ff snel gekeken bij in mijn buideltje bij oproepingen en daar stond die dan :D

@Lionell , klopt het dat de Feniks Cultus er nog niet bij zit? Enige indicatie wanneer die komt?
 

DeletedUser1427

Guest
Binnen :), maar ik kreeg geen melding oid. Dus ff snel gekeken bij in mijn buideltje bij oproepingen en daar stond die dan :D

@Lionell , klopt het dat de Feniks Cultus er nog niet bij zit? Enige indicatie wanneer die komt?

De magische woongebouw is uitgedeeld, vermoedelijk omdat deze naar elke speler gaat, afwachtend op antwoord van de CM kan ik daar nog geen uitspraak over doen.
 
Bovenaan