• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback aanpassing oude evenementsgebouwen

DeletedUser

Guest
Ik wou juist hetzelfde gaan vragen!! Onze BS heeft ook niveau 3 bereikt, maar het gebouw hij stond nog niet in de inventaris dus kwam ik hier eens kijken op het forum. Er staat nergens dat je niveau 3 moet hebben voltooid. Dus ik zit ook wel een beetje hoopvol te wachten!
 

DeletedUser1751

Guest
Ik heb een ticket aangemaakt. Door support is tegen mij gezegd dat ik in aanmerking kom voor het fenikscultus gebouw. Ik heb met mijn broederschap de 3e kaart niet voltooid. We zijn ergens bij het eerste kruispunt van iedere kleur blijven steken. Ik moet echter nog geduld hebben om het daadwerkelijk te ontvangen.

Hopelijk geeft dat een beetje duidelijkheid. Het is dus nog even wachten, maar ik denk dat velen hier het gebouw nog zullen gaan krijgen.

Wel slecht dat verschillende afdelingen(landen), verschillende berichten uitsturen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Beste allemaal!

Allemaal heel erg bedankt voor jullie feedback. Zojuist heb ik een aanvulling geplaatst over de balansaanpassing.
Graag horen we jullie mening hierover.

Desi, ik zit toch even met 'n vraag die leden bezighouden met de veranderingen die zijn aangebracht. Een van onze zéér goede speler is gigantisch onderuit gevallen qua mannen en cultuur. ter compensatie heeft hij wel het huis gekregen, maar kan deze niet plaatsen i.v.m de cultuur die hij verloren heeft. :mad: Hij is nu gedwongen 'n aantal gebouwen te verwijderen wil hij weer redelijk in balans komen. Dit is gewoonweg absurd, door jullie wijzigingen ligt onze BS en misschien ook van andere overhoop, dank je wel hier voor !!!! :mad:

Hij is naar support gegaan met zijn probleem, maar er lijkt geen oplossing te zijn om zijn cultuur weer terug te krijgen. Nu waren wij in de veronderstelling dat iedereen 'n cultuur gebouw zou krijgen, :) maar als ik het nog eens nalees allemaal, geld dit alleen voor spelers die in 'n broederschap- toernooi het derde kistje hebben behaald, :eek: wat dus betekend dat andere spelers die onderuit zijn gehaald in cultuur, de L..L zijn!!! :mad:

Er is veel boosheid, teleurstelling en verwarring door jullie aangebracht, wat nu inhoud dat onze zéér goed draaiende BS na 2 1/2 jaar wankel begint te worden.

Hoe lossen de spelers die ver onderuit zijn gegaan in cultuur, dit nu op zonder dat zij hun stad moeten slopen..????

Bedankt, maar leuk is anders.......:mad:
 

DeletedUser2114

Guest
Ik vind het jammer om te lezen dat er zoveel commentaar is, terwijl iedereen net een magisch huis helemaal gratis(!!!) heeft gekregen. Het fenikscultusgebouw was ter compensatie van de waardevermindering van Venars stenen die je kreeg als je map 3 voltooid had.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het jammer om te lezen dat er zoveel commentaar is, terwijl iedereen net een magisch huis helemaal gratis(!!!) heeft gekregen. Het fenikscultusgebouw was ter compensatie van de waardevermindering van Venars stenen die je kreeg als je map 3 voltooid had.
Beste Stan,

Je vind het dan wel jammer, maar er is maar 'n deel van de spelers helemaal tevreden gesteld.

Dat woonhuis levert bewoners op, mooie aanvulling weer in het verlies, maar nu het cultuur nog waar vele gigantisch onderuit in zijn gegaan.

In deze wijziging zeg ik, gelijke monniken, gelijke kappen en niet 'n deeltje van de spelers alles geven.
Dit is echt om je boos over te maken e zorgt ervoor dat er veel opstappen. :mad:
 

DeletedUser2114

Guest
Je kunt nooit alle spelers tevreden stellen. Er is vaak aangegeven dat spelers de mogelijkheid wilden om eventgebouwen te upgraden, daarvoor was deze aanpassing nodig. Daarin zijn veel spelers dus al tevreden gesteld. Helaas zijn er inderdaad een hoop spelers ook op achteruit gegaan, maar meer geven dan een magisch huis en, voor degenen die de derde map hadden voltooid, ook nog een fenikscultus gebouw kan Inno bijna niet doen. Inno is ook een bedrijf en als ze alles zomaar gaan weggeven, koopt niemand meer iets omdat ze het toch wel krijgen ooit. Inno moet ook winst maken, anders zal ook Elvenar 'dood' gaan.
 

DeletedUser

Guest
Elvenar valt niet zo snel om hoor, dus laten we het daar niet over hebben.

Hier draait het puur om dat alle spelers 'n klap hebben gekregen door hun "verlaten" wijzigingen waar nu heel veel spelers de dupe van zijn geworden. Hier hadden ze dus best even beter over na moeten denken voor het werd ingevoerd!

Maar uit jou begrijp ik dat jij er wel goed uit bent gekomen anders had je wel anders gereageerd, toch....?!
 

DeletedUser1751

Guest
@stan2002 voor mij is het vooral de communicatie waar ik ontevreden over ben. Ik zag in een linkje naar het Duitse forum dat daar wordt aangegeven dat je de 3e kaart voltooid moet hebben. Hier op het forum is door Desi nog geen melding gedaan over de exacte vereisten om het fenikscultus gebouw te krijgen. Het is nog "in navraag". Vervolgens is er een bericht uit gegaan dat het gebouw er al zou zijn en mocht je het niet hebben je een ticket aanmaken. Daar heb ik (zoals in bovenstaand bericht is te lezen) te horen gekregen dat het nog komt en dat ik het wel zou krijgen. Er is dus iemand bij INNO die niet de juiste informatie doorgeeft.
 

DeletedUser2114

Guest
Elvenar valt niet zo snel om hoor, dus laten we het daar niet over hebben.

Hier draait het puur om dat alle spelers 'n klap hebben gekregen door hun "verlaten" wijzigingen waar nu heel veel spelers de dupe van zijn geworden. Hier hadden ze dus best even beter over na moeten denken voor het werd ingevoerd!

Maar uit jou begrijp ik dat jij er wel goed uit bent gekomen anders had je wel anders gereageerd, toch....?!
Ja, ik ben er inderdaad goed uitgekomen. Dat komt omdat ik vooral gebouwen van nieuwe events had staan, omdat ik ze vervang. Maar ook als je er wel op achteruit bent gegaan, vind ik toch dat er minder gezeurd moet worden. Ik snap dat er uit frustratie zoveel gezeurd wordt, dat is menselijk. Maar je moet ook inzien dat Inno niet veel meer kan geven dan wat ze nu doen, omdat ze eenmaal een bedrijf zijn. Als jij een bedrijf bent, en je geeft iedereen iets, waardoor je behoorlijk wat geld misloopt, vind jij het ook niet leuk als mensen daarna nog steeds blijven zeuren, omdat ze meer willen. Het is bij sommigen inderdaad terecht dat ze meer willen, maar meer kan Inno niet geven, omdat anders de winst teveel daalt. Het is gewoon een bedrijf. Sommigen mensen, zoals ik en heel veel anderen die hun gebouwen wel vervangen hebben, zijn erop vooruit gegaan. Uitzoeken wie er hoeveel op vooruit of achteruit zijn gegaan is heel veel werk. Daarom is het onmogelijk om voor iedereen een eigen oplossing te bedenken. De spelers die erop vooruit zijn gegaan zouden er ook nog eens teveel op vooruit gaan als ze nog meer dan dit zouden krijgen.
 

DeletedUser2114

Guest
@stan2002 voor mij is het vooral de communicatie waar ik ontevreden over ben. Ik zag in een linkje naar het Duitse forum dat daar wordt aangegeven dat je de 3e kaart voltooid moet hebben. Hier op het forum is door Desi nog geen melding gedaan over de exacte vereisten om het fenikscultus gebouw te krijgen. Het is nog "in navraag". Vervolgens is er een bericht uit gegaan dat het gebouw er al zou zijn en mocht je het niet hebben je een ticket aanmaken. Daar heb ik (zoals in bovenstaand bericht is te lezen) te horen gekregen dat het nog komt en dat ik het wel zou krijgen. Er is dus iemand bij INNO die niet de juiste informatie doorgeeft.
Dat je ontevreden bent over de communicatie begrijp ik helemaal. Als je de derde kaart bereikt hebt, en er staat dat je dan een extra gebouw krijgt en die krijg je niet, begrijp ik dat je ontevreden bent. Dat zou ik ook zijn en ik vind ook dat daar soms beter op gelet moet worden.
 

DeletedUser3012

Guest
Ik vind het jammer om te lezen dat er zoveel commentaar is, terwijl iedereen net een magisch huis helemaal gratis(!!!) heeft gekregen

Ja, stan. maar als je dat huis niet kunt plaatsen door gebrek aan cultuur zit je wel in de shit
Nog wat: niet iedereen heeft de derde kaart bereikt (zoals ik, ik niet).
Ik ben blij met het huis, maar ik kan me voorstellen dat sommigen het maar zwak vinden, omdat ze hem niet kunnen plaatsen.
 

DeletedUser

Guest
Zoals @stan2002 al schreef, het is onmogelijk om iedereen tevreden te stellen.
Wij hebben ook geen compensatie gekregen voor onze 1e plaats prijs Het Tuintje. Ook dat ging voor sommige van onze leden nog geen 10 uur later in waarde omlaag. Ik heb er nog niemand binnen ons bs over horen klagen.
We zijn blij met het Magische huis en de Feniks cultus, en nog blijer dat al onze leden zijn gebleven :)
 
Dan zorg je eerst dat je cultuur op orde is en plaats je daarna het magisch huisje.
Het vereiste cultuur wat gevraagd word is niet schrikbarend hoog naar mijn mening.

Bekijk bijlage 3262

Bekijk bijlage 3263
Cultuur voor het huis is inderdaad niet zo hoog. Alleen als door de aanpassing eerst flink in de min komt met cultuur en bij mij was dat toch ruim 3000 moet je eerst dat compenseren en dat is best even een opgave. Ik kan mijn huisje dus voorlopig niet plaatsen.

Neemt niet weg dat ik erg blij ben met het huisje. Het is toch een mooi stukje compensatie.
 
Uitzoeken wie er hoeveel op vooruit of achteruit zijn gegaan is heel veel werk. Daarom is het onmogelijk om voor iedereen een eigen oplossing te bedenken. De spelers die erop vooruit zijn gegaan zouden er ook nog eens teveel op vooruit gaan als ze nog meer dan dit zouden krijgen.
Dat is dus onprofessioneel, net als de communicatie die eerst zegt derde map bereiken en dan derde map af hebben, of zoals op NL zelfs geen correctie van de eerste bewering, ondanks belofte van de CM om het na te trekken.
 
Ik denk dat er een onderscheid is tussen de balans-compensatie en de communicatie. De balans is/was nodig om een nieuwe, door spelers verzochte, aanpassing reeel mogelijk te maken. Er is getracht een in de breedte goede compensatie te regelen die helaas nooit iedereen zal helpen en/of tevreden maken. Dat is ook bijna niet haalbaar.
Een ander punt is de communicatie. Die is ronduit slecht, vooraf, tijdens en nu met de compensatie. Inno had simpel iedereen via meerdere kanalen inclusief persoonlijke e-mail kunnen en moeten informeren over zon ingrijpende wijziging en met duidelijke concrete en eenduidige informatie. Nu was/is er voor een deel halve officiele informatie. In sommige gevallen meer informatie via andere bronnen. De moderators zitten er tussenin en het lijkt erop dat ook die verstoken zijn van de juiste informatie om te melden in het forum. Het kan toch niet zo zijn dat klanten (spelers) de informatie in een soort speurtocht moeten vinden.
 

DeletedUser1427

Guest
Het is ons niet ontgaan dat in de aankondiging: Balansaanpassingen oude evenementgebouwen. een fout staat in de volgende tekst:

Dan is er nog het probleem met de beloningsgebouwen van het broederschapsavontuur dat 16 mei afliep, die ook aangepast zijn. Dit was ook een van de oudere gebouwen en er is een misrekening gemaakt waarbij ervanuitgegaan is dat de balansaanpassing al gedaan was tegen de tijd dat het evenement zou starten. Dat was helaas fout. Om ook dat te compenseren, krijgen alle spelers die in een broederschap zitten die het derde niveau van het avontuur hebben bereikt een gratis Fenikscultus gebouw van jouw hoofdstuk. Deze geeft zowel cultuur als inwoners. Dit gebouw zal bovenop de beloning gegeven worden die je al van het avontuur hebt gekregen. Ook deze willen we begin volgende week gaan geven. De planning is om dat rond hetzelfde moment te doen als de eerder genoemde compensatie.

Wij delen dan ook mee dat de dik gedrukte tekst helaas niet klopt, dit is onder enkele van jullie al opgevallen wat is meegedeeld op andere fora. De Fenikscultus gebouw is uitgedeeld aan de broederschappen die de derde speelmap van het voorgaande avontuur had uitgespeeld en de beloning van de derde map in ontvangst heeft mogen nemen. Helaas hebben de broederschappen die de derde map hebben bereikt maar niet hebben vrijgespeeld dit compensatie gebouw niet mogen ontvangen. Onze excuses voor deze misverstand,

Jullie Elvenar Team
 
Bovenaan