• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback aanpassing oude evenementsgebouwen

DeletedUser2542

Guest
Normaal meng ik mij niet in allerlei discussies maar dit keer even wel.
Wat een ondoordachte update , hier stoppen 2 grote spelers door die update , zij verliezen ruim 4000 mensen. Is dit nu wat Inno wil bereiken ?.
Ik ben een relatieve nieuwe speler dus ik word er niet echt door de update geraakt maar het is schrijnend om te zien dat spelers die meer dan 3 jaar spelen hiervoor gaan stoppen.
Wat ik nu wel geleerd heb is om NOOIT diamanten in te zetten om een gebouw te kopen , het is zeer onbetrouwbaar , het kan maar zo zijn dat volgend jaar die gebouwen wederom aangepast gaan worden in waarde , het is zoiets geworden als de beurs . Resultaten uit verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Al met al , zeer triest om te zien wat er gebeurd om mij heen en dat allemaal door een update die ons door de st.... word geduwd , heel jammer !

Precies dat is wat me het meeste stoort. Veel mensen - waaronder ikzelf - hebben indirect of direct door diamanten te kopen en die voor bijvoorbeeld sleutels in te ruilen geld betaald voor die gebouwen, en die worden nu eenzijdig zwaar gedevalueerd, en met terugwerkende kracht. Vraag me af of dat zomaar mag, maar er zal wel ergens een disclaimer in de algemene voorwaarden staan.
 

DeletedUser1512

Guest
Nou, da's dan lekker. Ik begon net een beetje op gang te komen, en ik kom dus nooit aan het laatste kistje:mad::mad:
Als je die spreuken níét in je magische academie kunt produceren (wat sowieso al een flutgebouw was), is de boel echt verziekt
Ik moet ook nog aangeven dat de lol van evenementen er voor mij nu wel af gaat, als je de kans loopt dat je waardevol gewonnen gebouwtjes zomaar weg kunnen gaan en niet eens meer veilig zijn in de klauwen van de makers van elvenar
:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
boooooooooh!!!
Als ik nu een 100% cultuur bonus krijg, weet ik wie ik de schuld moet geven, en asteblief, geef geen reactie met gezeik over de 'balans' van het spel, want naar mijn idee verstoort dit snertgedoe de zogenaamd belangrijke 'balans' juist!!!:mad::mad::mad::mad::mad:
Normaal gesproken ben ik erg tegen het geven van dit soort reacties, maar nu is hij wel een beetje op z'n plaats.
Dus zorg er voor dat je die spreuken ook kunt krijgen zonder dat belachelijke tiende kistje, want dat lukt toch nooit:confused::mad::confused::mad::confused::mad:
Ik weet niet wat ze opeens bezielt, maar in Forge of Empires kun je eventsgebouwen ook uppen, en die effecten kun je gewoon in evenementen krijgen!!!:mad::mad::mad::mad::mad:!!!!,,,
Dus, OMG, please zeg me dat dit gewoon een ondoordachte actie is waardoor spelers stoppen (als dat het idee van Innogames is)
Ik kan nog wel ff door gaan hiermee, maar daarmee ram ik dit forum vol met gezeik, wat trouwens geheel terecht is, en blablablabla......

Boze groeten van Magicalbean

Helemaal mee eens. Bij ons zijn sommige spelers meer dan 1000 (!!) inwoners kwijt dankzij deze leuke nieuwe update.
We overwegen dan maar te stoppen. Zeker nu ik hier lees dat op Beta deze herwaardering forse kritiek heeft gekregen en Inno wederom alles aan zijn/haar laars lapt.
Groetjes van een boze Sandokan123

Misschien wat genuanceerder feedback dan maar. Op de Beta heeft deze herwaardering (veelal devaluatie!) op 26 april plaatsgevonden. Erg veel forse kritiek erop gekregen. Nu krijgen we dit toch onveranderd hier, morgen al!. Feedback vanuit de Beta wordt steeds vaker genegeerd, zolang er geen spelvastlopende bugs zitten in een update wordt het gewoon doorgezet. Boeit blijkbaar niet dat spelers hopeloos vast komen te zitten en het spel niet meer kunnen spelen totdat ze allerlei maatregelen moeten nemen als damage control. Alleen weinig tot geen gelegenheid om je hierop voor te bereiden, omdat het totaal niet duidelijk is wat voor gevolgen het heeft voor je stadje.

Ondertussen loopt er ook nog een event op mobiel, wat wel eens een verloren moeite kan worden door deze rebalancing. Want negatieve populatie (wat op de beta door meerdere spelers gemeld is!), betekent niets meer kunnen bouwen of upgraden. En daar zijn wel quests voor.

Het gebrek aan respect voor spelers die gewoon hun stadje willen bouwen, en met events mee willen doen: ik heb er geen woorden meer voor. Mijn zin in het spel zit ondertussen wel beneden het vriespunt.
 
Precies dat is wat me het meeste stoort. Veel mensen - waaronder ikzelf - hebben indirect of direct door diamanten te kopen en die voor bijvoorbeeld sleutels in te ruilen geld betaald voor die gebouwen
Het probleem met je redenering is waarschijnlijk dat niemand je gedwongen heeft om de sleutels op die manier in te zetten. Dat is een eigen kezue van je geweest.

(Het blijft wel heel zuur natuurlijk.)
 

DeletedUser2542

Guest
Het probleem met je redenering is waarschijnlijk dat niemand je gedwongen heeft om de sleutels op die manier in te zetten. Dat is een eigen kezue van je geweest.

(Het blijft wel heel zuur natuurlijk.)

Niet mee eens. Niemand dwingt me een grotere auto te kopen maar als ze dan een half jaar later de achterbank eruit slopen kan dat ook niet zo maar.
 
Niet mee eens. Niemand dwingt me een grotere auto te kopen maar als ze dan een half jaar later de achterbank eruit slopen kan dat ook niet zo maar.
Klopt, maar dan heb je een directe link van geld naar auto.
Als je met dat geld loten koopt, daar punten mee verdient, en daar een auto van koopt, dan kun je problemen met je auto niet op de loten verkoper verhalen.
 

DeletedUser2542

Guest
Klopt, maar dan heb je een directe link van geld naar auto.
Als je met dat geld loten koopt, daar punten mee verdient, en daar een auto van koopt, dan kun je problemen met je auto niet op de loten verkoper verhalen.

Wat is het verschil dan? Ik heb een directe link van geld naar diamanten naar sleutels. En die wissel ik om voor gebouwen, en dat daar een zeker kanselement in meespeelt maakt het niet anders, maakt hooguit het gebouw duurder of goedkoper al naar gelang het aantal keren dat je probeert die binnen te halen. En in dit geval zijn de lotenverkoper en de autohandelaar en degene die de achterbank eruit sloopt ook nog eens dezelfde.
 

DeletedUser3012

Guest
Nou waarschijnlijk hebben ze het recht. Ze hebben ook het recht om je account te wissen, zonder je te vertellen waarom, dus waarom zou dit niet mogen?
 

DeletedUser1570

Guest
Ik snap iets niet. Als je geld uitgeeft om een x aantal veren, of sneeuwballen of whatever gevraagd wordt in een evenement te kopen, omdat je het laatste gebouw wilt hebben, dan heeft dat niks met een loterij te maken.

Je weet van te voren hoeveel producten je nodig hebt voor het 1ste, 2de en 3de gebouw in een evenement, en die producten koop je, dat is geen gelukje in de loterij, maar gewoon gekocht in de Inno winkel.
 

DeletedUser3012

Guest
en die producten koop je, dat is geen gelukje in de loterij, maar gewoon gekocht in de Inno winkel.

Volgens mij begrijp jij iets niet. Als je geld uitgeeft voor iets wat daarna opeens veel minder waard word, en je het met die waarde nieteens had gewild, vind ik het wel een brute actie
 

DeletedUser2542

Guest
Ik snap iets niet. Als je geld uitgeeft om een x aantal veren, of sneeuwballen of whatever gevraagd wordt in een evenement te kopen, omdat je het laatste gebouw wilt hebben, dan heeft dat niks met een loterij te maken.

Je weet van te voren hoeveel producten je nodig hebt voor het 1ste, 2de en 3de gebouw in een evenement, en die producten koop je, dat is geen gelukje in de loterij, maar gewoon gekocht in de Inno winkel.

Zo denk ik er ook over @anneke2016
 

DeletedUser3012

Guest
Ik speel dit spel nu ook ruim 3 jaar. sta nu op eens min 2144 spelers, dit is niet meer te doen. Heb er ook veel geld ingestopt echt zonde om zo je spelers kwijt te raken. Ik heb dan ook besloten om met dit spel te stoppen, als je zo wordt behandeld voor 3 jaar trouw spelen en je geld erin te stoppen.

Ja, stop maar. Dan piept Innogames wel anders...
ghegheghe
 
Hier een 3000 ventjes weg, vind het niet kunnen, cultuur kan me niet zo schelen.
Iemand anders in onze BS ook min 3000 bevolking.
 
Ik vraag me echt af of Inno denkt dat al die mensen die een hele rits gletcher- en stralende tuinen (enz.) hebben staan, die allemaal gaan inruilen voor magische woonhuizen? Want hoe moet je anders die arbeiders weer aanvullen?

En dan moeten die spelers ook nog heel veel diamanten in tournooien gaan steken om ooit eens een spreuk (vroeger blauwdruk) te gaan halen, want anders kan er helemaal niks geupgrade worden.

Ik zie die Innomensen al om de vergadertafel zitten, elkaar vergenoegd voorhoudend hoeveel diamanten daar wel voor gekocht moeten worden. Het geld gaat binnenstromen. Gelukkig kan ik daar dan nog wat lol om hebben, dat dat niet zal gebeuren.

Bekijk bijlage 3248

Daarom hebben we het afgelopen jaar en een beetje braaf blauwdrukken doorgespaard. Deze zet was totaal wat ik verwacht had(FoE heeft ze ook en was het enige non dia speler ding dat logisch was), alleen duurde het helaas wel heeeeeeeeeeeeeel erg lang voor ze eindelijk zijn doorgevoerd.
Geen idee hoeveel ik precies verloren heb, weet wel dat zodra ik me blauwdrukken mag gebruiken ik ineens een halve stad aan ruimte overhoud.
net heel ff al me event gebouwen geupgrade in architect en dan heb ik ineens 44K inwoners over tov. de oude situatie. cultuur stijgt met +- 26k

Het positieve is dus dat als je in staat bent aan blauwdrukken te komen je heel veel plezier gaat beleven aan de aangekondigde update.

Voor de spelers die nu dik in de min staan en geen blauwdrukken hebben wil ik aanraden even in hun inventory te kijken.
Waarschijnlijk staat het daar vol met oplossingen. al die net niet gebouwen van de afgelopen evenementen kunnen die gebouwen die veel te sterk waren en nu zijn gedevalueerd vervangen. zo verliezen ze bijna niets.
Deze gebouwen waren namelijk op zijn best net zo sterk als al die oude gebouwen van 2 hoofdstukken ouder.

Het is gewoon weer even puzzelen.
 
Bovenaan