• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback aanpassing oude evenementsgebouwen

DeletedUser1570

Guest
Ben ik een 'te jonge' speler als ik niet snap wat blauwdrukken zijn?

SiaRa, ik heb ze ook nog nooit gezien en de mensen waar ik mee speel, ook niet. Maar het is wel allemaal heel dringend!! Alles moet er kennelijk voor wijken. 't Zal wel om diamanten gaan. :)
 

DeletedUser1796

Guest
SiaRa, ik heb ze ook nog nooit gezien en de mensen waar ik mee speel, ook niet. Maar het is wel allemaal heel dringend!! Alles moet er kennelijk voor wijken. 't Zal wel om diamanten gaan. :)
Blauwdrukken zijn om je magische huizen en werkplaatsen te kunnen levelen.
Deze kan je alleen krijgen door in het toernooi op het 10de kistje te eindigen.
Veel mensen konden niks met de blauwdrukken en hebben toen gevraagd om meer ermee te kunnen doen en daar hebben ze nu iets op verzonnen.
 

DeletedUser1570

Guest
Blauwdrukken zijn om je magische huizen en werkplaatsen te kunnen levelen.
Deze kan je alleen krijgen door in het toernooi op het 10de kistje te eindigen.
Veel mensen konden niks met de blauwdrukken en hebben toen gevraagd om meer ermee te kunnen doen en daar hebben ze nu iets op verzonnen.

En magische huizen en werkplaatsen kun je geloof ik alleen met diamanten kopen? Of kun je die ook op een andere manier krijgen?
 
De gebouwen zijn RECENT nog gebruik in events. Bijvoorbeeld het laatste winter event. Prijzen uit eind 2017 en 2018! Dus ja het raakt de kleinere spelers ook.

Om een voorbeeld te geven: Ik speel vanaf mei 2017 dus de events waarin ze oorspronkelijk zijn uitgegeven heb ik nooit meegemaakt, want toen bestond mijn stadje nog niet. Toch heb ik een aantal gebouwen in mijn stadje uit de lijst en ik word er nu zo door benadeeld dat ik zwaar in de min ga met mijn cultuur en ook nog eens een kleine 1000 van mijn bevolking mag in leveren. Helaas heb ik de prijzen juist in de hoofdstukken gewonnen waarin de devaluaties het grootst zijn. Dat compenseer ik niet zomaar en al helemaal niet met dat spreukje ter compensatie wat je later misschien een keer krijgt.

Doordat ik straks geen cultuur meer heb en waarschijnlijk ook geen bevolking meer of nauwelijks kan ik voorlopig niet upgraden en groeien. Ik zal eerst die verliezen moeten compenseren... en een nieuwe balans in mijn stadje moeten zien te vinden als ik daar nog de motivatie voor kan vinden.


Er is dus wel degelijk sprake van een balans verstoring, misschien niet voor jouw stad, maar voor andere spelers wel.:mad:

Ik mag hopen dat de kleinere spelers na 5 maanden toch wel enige progressie hebben geboekt.
wat inhoud dat de meer recente gebouwen minimaal on par moeten zijn met de oude die nu generfed worden of beter zijn.
 

DeletedUser3012

Guest
Ben ik een 'te jonge' speler als ik niet snap wat blauwdrukken zijn?

Blauwdrukken zijn dingen waarmee je je magische woongebouwen en werkplaatsen kunt uitbreiden, zonder diamanten
En omdat ze dus zo geweldig zijn, zijn ze ook heel erg makkelijk te krijgen (NOT!!!)
Je hoeft er alleen maar het tiende kistje van een toernooi voor te voltooien.
ZO SIMPEL IS HET!!!
Nu krijg je dus ook zo die koninklijke nogwat spreuk

Je koopt ze inderdaad eerst met diamanten, maar je kunt ze niet upgraden zoals een gewoon huis. Dat kan alleen met de blauwdrukken.

euh, magische huizen en werkplaatsen kun je ook gewoon uppen met 320 diamanten:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1427

Guest
De balans van evenementsgebouwen heeft recentelijk plaatsgevonden, voor enkele al wel bekend wat de balans in heeft gehouden, voor de ander misschien onduidelijk, wij ontvangen graag je feedback in dit topic, bvd.
 

DeletedUser

Guest
De balans van evenementsgebouwen heeft recentelijk plaatsgevonden, voor enkele al wel bekend wat de balans in heeft gehouden, voor de ander misschien onduidelijk, wij ontvangen graag je feedback in dit topic, bvd.

@Lionell Ik ben de dans gelukkig ontsprongen, verschil populatie 0 en cultuur +330

Maar een bs-lid is extreem zwaar getroffen. Verschil populatie -4000 en cultuur -10.000.
Hij overweegt nu te stoppen en wij zouden het verschrikkelijk vinden om een geliefd lid hierdoor te moeten gaan verliezen
 
Mijn feedback: 1000 bewoners kwijt en 3200 cultuur kwijt zonder enkele vorm van compensatie... Ik denk dat jullie ook wel kunnen raden wat ik daar van vind. Als ik echt ga zeggen wat ik daar van vind, krijg ik waarschijnlijk een ban of andere vorm van waarschuwing, dus ik laat het hierbij. Vul het verder zelf maar in.

Dit had Inno nooit zo mogen introduceren. Dit had gelijk gedaan moeten worden met de introductie van de upgrade van de eventgebouwen en de spreuk. Ook de beloofde compensatie van iedereen een spreuk had al in onze inventaris moeten zitten, zodat je iets van de schade kan beperken.

Ik zou ook graag uitleg willen zien waarom jullie deze aanpassing niet langer konden uitstellen, want als daar nog een goed argument daarvoor is, kan ik misschien een beetje begrip er voor opbrengen.
 

DeletedUser1427

Guest
@Lionell Ik ben de dans gelukkig ontsprongen, verschil populatie 0 en cultuur +330

Maar een bs-lid is extreem zwaar getroffen. Verschil populatie -4000 en cultuur -10.000.
Hij overweegt nu te stoppen en wij zouden het verschrikkelijk vinden om een geliefd lid hierdoor te moeten gaan verliezen

Dat is heel spijtig uiteraard, dan had de speler vast ontzettend veel evenementsgebouwen in de stad staan. Wellicht wilt de speler ook in dit topic zijn of haar feedback achterlaten?
 
@Lionell

Maar een bs-lid is extreem zwaar getroffen. Verschil populatie -4000 en cultuur -10.000.
Hij overweegt nu te stoppen en wij zouden het verschrikkelijk vinden om een geliefd lid hierdoor te moeten gaan verliezen

Oh dat is echt erg. :(Je hoort mij niet meer klagen... met slechts -1000 en -3200 cultuur.
 

DeletedUser

Guest
Dat is heel spijtig uiteraard, dan had de speler vast ontzettend veel evenementsgebouwen in de stad staan. Wellicht wilt de speler ook in dit topic zijn of haar feedback achterlaten?

Ja klopt, veel tuintjes omdat hij dat mooier vond dat veel huizen neerzetten. En zo zijn er meer spelers hoor, die zich meer richten op zijn/haar stad mooi inrichten ipv maximale efficientie. Deze spelers worden nu wel erg hard geraakt door deze aanpassing.

Of hij nog feedback in dit topic geeft weet ik niet. We proberen hem nu vooral in het spel en natuurlijk ons bs te houden
 
Dat is heel spijtig uiteraard, dan had de speler vast ontzettend veel evenementsgebouwen in de stad staan. Wellicht wilt de speler ook in dit topic zijn of haar feedback achterlaten?

Het ligt er vooral aan uit welk hoofdstuk de eventgebouwen zijn. Als je ze gewonnen hebt in H6, 7 of H8 wordt je het zwaarst getroffen want daar zijnd e devaluaties het grootst.
 
Nou ik ben hier totaal NIET blij mee ik sta nu opeens -2144 inwoners?????? waar moet ik in vredesnaam de ruimte vandaan halen om gebouwen uit te breiden laat staan bij bouwen om mijn inwoners weer plus te krijgen??? Ik vindt dit echt NIET kunnen.
 
Dat is heel spijtig uiteraard, dan had de speler vast ontzettend veel evenementsgebouwen in de stad staan. Wellicht wilt de speler ook in dit topic zijn of haar feedback achterlaten?
mag ik even cynisch doen? maakt die feedback dan ook iets uit? we gaan hier niet veel zeggen dat afwijkt met wat er op beta gezegd is hoor.
Tis gewoon slikken of stoppen, en feedback hier achterlaten zal niet veel verschil maken.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1427

Guest
mag ik even cynisch doen? maakt die feedback dan ook iets uit? we gaan hier niet veel verschil zeggen dat we er op beta gezegd is hoor.
Tis gewoon slikken op stoppen, en feedback hier achterlaten zal niet veel verschil maken.

Dit is het forum voor NL, feedback wordt verzameld uit alle markten, niet alleen Beta. Feedback hoort geuit te worden, dat kan voor de Nederlandse Elvenar over dit onderwerp in dit topic gedaan worden (niet iedereen speelt uiteraard op de Beta). Wat de spelers vinden en denken is belangrijk zodat wij en ook de ontwikkelaars kunnen anticiperen, feedback uiten is dan zeker wel een belangrijk punt ook al wordt het op meerdere plekken gedaan (elke markt is anders).
 

DeletedUser

Guest
Bij meerdere bs leden fors cultuurverlies en populatie-verlies. De hoofdprijs die wij gisteravond laat wonnen is bij sommige ook in waarde verminderd, nog geen 10 uur later :rolleyes:. Te triest voor woorden dit :(

Geen idee of ze nog op het forum willen komen om feedback te geven.
 

DeletedUser990

Guest
Wie weet waar IK kan zien wat er veranderd is bij mij.
Gisteravond in de 2500 bevolking had en nu 1900.
Zit met cultuur ook nu op 125% terwijl ik aldoor royaal over de 150% zat.
Zelf dacht ik dat ik al mijn prijzen i.v.m. ruimtegebruik regelmatig verwisseld had.
Dus hoe kom ik er achter wat er veranderd is bij mij!

P.S. we hebben wel 2e stage alle 3 de paden vol gekregen , maar verder niet gekomen!
 
Bovenaan