• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Discussietopic Wereld Winyandor

Leuk om eens als mens te kunnen spelen. In de andere wereld ben ik elf.
Het speelt net zo vlot als je de leidraad van de gids een beetje volgt.
Het diamantenverhaal had ik al gehoord voor ik begon te spelen. Dus voor mij geen issue.

Ik vind het wel leuk om het spel te kunnen doen, zeker aangezien ik al een tijdje klaar ben met constructs en er niet veel te bouwen valt als er geen events ed zijn. Hoewel ik het vechten leuk vind, is het het bouwen, uitbreiden, puzzelen en schuiven wat mij trekt in dit spel. En dat kan nu weer. :)
 

DeletedUser

Guest
Weet iemand wanneer je de herhaalbare quests krijgt? Ik zit nu in de onderzoeksboom in het laatste rijtje voor de verkenner, maar nog steeds alleen de story quests :( Ik heb heeel veeeel :supply::supply::supply: nodig.
 
Ik ben ook op zoek, bij een testaccount had ik deze nog voor de opdrachte om een magische academie te bouwen.
Ik hoop nu dat ik hem eindelijk heb (dacht ik de vorige keren ook al) ben nu de vliegende boot aan het bouwen en heb eigenlijk alleen de academie nog open staan.

Ik hoop dus dat dit hem eindelijk is lol
 

DeletedUser

Guest
Wanneer je nog geen tweede opdrachtgever hebt, dan moet je nog opdrachten voltooien van de verhaallijn voordat deze zichtbaar worden.

Als het goed is zou die (weer) zichtbaar moeten zijn zodra je de opdracht krijgt met deze vereisten:
  • Bezit tenminste 10 woongebouwen
  • Bezit 4 werkplaatsen
 

DeletedUser2578

Guest
Ik vraag me af als je op een bepaald moment je stad op Winyador verwijderd wordt dan automatisch ook je grote stad op Arendyll verwijderd omdat het aan elkaar is gelinkt?
 

DeletedUser2142

Guest
Weet iemand wanneer je de herhaalbare quests krijgt? Ik zit nu in de onderzoeksboom in het laatste rijtje voor de verkenner, maar nog steeds alleen de story quests :( Ik heb heeel veeeel :supply::supply::supply: nodig.
Op de Beta1 zit ik nog steeds in hoofdstuk 2 (is ook alleen maar een kijk account), maar daar staan wel de herhaalbare quests al.
Dus misschien komt het al bij het binnen hobbelen van hoofdstuk 2, maar ik zou mijn hand er niet voor in het vuur willen duwen.
Al doe ik dat voor heel veel dingen niet, dus dat is niet echt iets waar je op kan vertrouwen ;).
 

DeletedUser

Guest
@Lord Soth;
Ik heb 12 woongebouwen en 4 werkplaatsen staan, maar toch echt geen tweede opdrachtgever :(.
Maar heb je daar ook al de opdracht voor gekregen ? Alleen die huizen en werkplaatsen hebben staan is niet voldoende.
PS. Dit was het antwoord dat ik van support kreeg.
 

Deleted User - 370874

Guest
Ik vraag me af als je op een bepaald moment je stad op Winyador verwijderd wordt dan automatisch ook je grote stad op Arendyll verwijderd omdat het aan elkaar is gelinkt?

Zodra je 30 dagen of langer niet op een wereld ingelogd bent geweest kan deze stad verwijderd worden.
Natuurlijk geld dit enkel voor die stad. 30 dagen niet inloggen op Winyandor zal nooit je stad verwijderen op Arendyll en vice versa.

Zodra de knop van groen naar rood gaat is je stad op die wereld verwijderd.
 
Dan gaan jullie het volgende maand nog druk krijgen met verwijderen.
Als ik nu al zie hoeveel steden na 5 dagen nog helemaal niks gedaan hebben.
Kan natuurlijk niet zien of die tussendoor wel ingelogd hebben dan.
 

DeletedUser2142

Guest
Maar heb je daar ook al de opdracht voor gekregen ? Alleen die huizen en werkplaatsen hebben staan is niet voldoende.
PS. Dit was het antwoord dat ik van support kreeg.
Okee, ik las niet helemaal goed, mijn excuses.
Als opdracht inderdaad volgens mij nog niet, dus denk dat daar dan het verschil in zit.
Of eigenlijk weet ik dat dan wel zeker, zodra die opdracht voorbij komt, dan komt de tweede opdrachtgever er ook gelijk bij.
 

Deleted User - 370874

Guest
Dan gaan jullie het volgende maand nog druk krijgen met verwijderen.
Als ik nu al zie hoeveel steden na 5 dagen nog helemaal niks gedaan hebben.
Kan natuurlijk niet zien of die tussendoor wel ingelogd hebben dan.

Nee hoor dat gaat allemaal automatisch, dus zo druk krijgen we het niet.
Er zijn echter meer parameters die bepalen hoe lang het duurt voor een stad wordt verwijderd.

Maar een kale stad waar (bijna) niets is gebeurd en geen diamanten zijn gekocht is het in basis 30 dagen.
 

DeletedUser2578

Guest
Zodra je 30 dagen of langer niet op een wereld ingelogd bent geweest kan deze stad verwijderd worden. Natuurlijk geld dit enkel voor die stad. 30 dagen niet inloggen op Winyandor zal nooit je stad verwijderen op Arendyll en vice versa.
Zodra de knop van groen naar rood gaat is je stad op die wereld verwijderd.
Bedankt voor je reactie, fijn dat het zo werkt!
 
Dan gaan jullie het volgende maand nog druk krijgen met verwijderen.
Als ik nu al zie hoeveel steden na 5 dagen nog helemaal niks gedaan hebben.
Kan natuurlijk niet zien of die tussendoor wel ingelogd hebben dan.

Kan je zien op elvenstats.com. Als die spelersnaam intypt dan zie je gelijk of speler inactief is:).
Alleen ik weet niet of als diegene dia gekocht heeft, dan mag je geloof ik niet deze stad verwijderen.
Maar dat weten de makers wel :)
 
Zie de uitgebreide toelichting van Meesterslager hierboven

Klopt Rodeon...maar ik bedoelde als je zelf wilt kijken of iemand echt inactief is..:).
Daarna kan je het aangeven bij moderators. Misschien schreef ik het een beetje onduidelijk..
Die communicatie ook altijd..je weet nooit hoe een ander het leest :)
 
Weet iemand wanneer je de herhaalbare quests krijgt? Ik zit nu in de onderzoeksboom in het laatste rijtje voor de verkenner, maar nog steeds alleen de story quests :( Ik heb heeel veeeel :supply::supply::supply: nodig.
Ik kreeg hem net, na de opdracht om 1 provincie af te maken, nog voor hoofdstuk 2 begint
 

DeletedUser1867

Guest
Weet iemand hoe het zit met de provincies? Wanneer worden die goedkoper om te onderhandelen/bevechten? Bij mij is momenteel alles Erg moeilijk, en dat nadat ik de verkenners heb gedaan voor hoofdstuk 2. Ik had verwacht dat de provincies nu een graad makkelijker zouden worden.
 
Bovenaan