• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Discussietopic Wereld Winyandor

DeletedUser3621

Guest
Niet onder mijn middag blijkbaar, jammer :) om 13:00 mijn uurlijkse relog dan maar ;)
 
Ik zie bij het inloggen enkel staan op deze wereld heb je al gespeeld. Staat de nieuwe wereld er dan wel bij als ie komt? Want ik heb er natuurlijk nog niet op gespeeld.
 
@marjawint als goed is komen er straks 2 namen te staan en dan pas kun je inloggen in de nieuwe wereld en een nieuw spel daar starten
 

DeletedUser3849

Guest
Vraagje is er misschien een makkelijkere manier om tussen de 2 werelden te switchen, dan telkens af te melden en in te loggen?
 
Vraagje is er misschien een makkelijkere manier om tussen de 2 werelden te switchen, dan telkens af te melden en in te loggen?
Ja, is er... ga naar het startscherm waar je de wereld kiest, kopieer en plak het webadres in een nieuw tabblad in je browser... en voila!
 
Hoi! (sorry als ik dubbel doe, was aan het lezen en schrok een beetje van alle reakties :confused:)

Ik heb zelf 1 accound en 1 wereld en heb wel eens gedacht om nog een stad te openen maar vind de dubbel werk te veel voor mijn prive leven (moeder met kids die ook aandacht willen :eek::D)

Toen ik dit zag dacht ik wat leuk! een uitbreiding ik kan me gebouwtjes op een andere plek neer zetten :D

Maar uit wat berichten begrijp ik dat dit dus niet? het geval is?

als je een 2de aanmaakt wat geeft dat extra aan je huidige stad? kun je het combineren? (dia's weet ik die deel je)


Is voor mij toch wel belangrijk want een kompleet spel ernaast (dus dubbel) red ik niet :(
Maar als het wel samen valt dan is het aanwinst die ik mis loop als ik dit niet vraag..

Dus nogmaals sorry als dit al gevraagt is, maar ik bedank jullie heel erg als jullie het antwoord weten :rolleyes:

Groetjes, Moon.
 

DeletedUser3849

Guest
Ja, is er... ga naar het startscherm waar je de wereld kiest, kopieer en plak het webadres in een nieuw tabblad in je browser... en voila!
ja das idd een idee :) maar je kan ze niet alle 2 tegelijk draaien toch?
 

DeletedUser4011

Guest
Ik ben begonnen in de mensenstad van Winyandor, omdat ik al vrij ver ben in de elfenwereld van elvenar. Daarom was ik al begonnen met een "mensenstad" onder de naam lizabetta. Is het mogelijk om deze stad in Winyandor te importeren? Ik wil graag met Winyandor doorgaan en zal dus het andere spel onder de naam Lizabetta moeten stoppen en dat is jammer.
Graag hoor ik van u.
 

Deleted User - 124539

Guest
We ontvangen geen mails met speciale gifts, zoals 100 koraal bij het begin van de Zeemeerminnen zomer event, maar normale emails wel gewoon.
O, oké, dan zou die bevestiging natuurlijk wel via mail kunnen.
 
Maar je kan toch in beide werelden verder? Het overstappen van de ene wereld naar de andere is heel makkelijk hoor. Op de pc kan je zelfs beide schermen open laten staan. Op de iPad is de switch in 1 seconde gebeurd.
 
Bovenaan