• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Discussietopic Wereld Winyandor

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
ThreadHead.png

Beste Elfen en Mensen,

Op dinsdag 17 september opent er een nieuwe Elvenar wereld: Winyandor. Winyandor is de tweede Nederlandse wereld, waardoor je de mogelijkheid hebt om op hetzelfde account beide rassen (als elf en als mens) te spelen.

Terwijl wij de laatste voorbereidingen treffen en de wereld nog eens grondig testen, kunnen jullie vast broederschappen samenstellen op het forum.

Ben je op zoek naar een broederschap?
Presenteer jezelf dan in het forumdeel "Speler zoekt broederschap"!

Ben je op zoek naar spelers voor in je broederschap?

Presenteer dan je broederschap in het forumdeel "Broederschap zoekt spelers"!

Wil je het met anderen over deze wereld hebben? Dat kan! Er is een discussietopic waar je alles over deze wereld kan bespreken met je medespelers.

We wensen jullie heel veel speelplezier in deze nieuwe magische wereld!

Met vriendelijke groet,
Jullie Elvenar Team
Hier kan je alles over deze wereld bespreken met je medespelers.
 

DeletedUser234

Guest
Grappig, 330 mensen hebben de aankondiging bekeken en zelfs 45 mensen hebben het dicussietopic geopend, maar niemand die een reactie erop heeft.

Ik eigenlijk ook niet, ik kan er niet zoveel mee, ik zie geen meerwaarde.
 

DeletedUser68

Guest
Eindelijk een server erbij
Nu kunnen de spelers die al zolang wachten op een plek ook aanmelden.
Dit had inderdaad veel eerder moeten gebeuren.
Nu maar hopen dat deze ook niet te snel vol is en de rest ook lang moet wachten:D:D:D
 

DeletedUser2454

Guest
Eindelijk een server erbij
Nu kunnen de spelers die al zolang wachten op een plek ook aanmelden.
Nooit geweten dat je moest wachten om Elvenar te kunnen spelen. Misschien een idee om al die inactieve steden eens op te ruimen hier in deze wereld.
Over de nieuwe wereld; er zal wel behoefte aan zijn anders zouden ze de moeite niet hebben genomen want Inno games is geen liefdadigheidsinstelling. Er zal dus wel brood in zitten.
 

DeletedUser3597

Guest
Eerlijk gezegd snap ik er niks van. Kun je nu een 2e stad beginnen met je zelfde account? En wat voegt dat toe?
 
HOE GAAN JULLIE HIER VALSSPELEN VOORKOMEN?
Als hier geen goed antwoord voor is -wat ik al denk- dan zou ik niet weten waarom ik ook hier energie zou gaan verspillen...

Nu gaan jullie moeite en geld steken in een 2de plek van wanorde en regelschending (want dat zal gebeuren) terwijl hier nog zat te fixen is?

Goed idee...!
 
Klinkt leuk maar kan iemand uitleggen waarom je met zelfde account ook op andere wereld gaat spelen?
Dan is die wereld toch ook vol? Je speelt dan alleen dubbel? Of gaat het zijn eigen leven leiden? Begin je helemaal opnieuw?
 

Deleted User - 370874

Guest
Nooit geweten dat je moest wachten om Elvenar te kunnen spelen. Misschien een idee om al die inactieve steden eens op te ruimen hier in deze wereld.
Over de nieuwe wereld; er zal wel behoefte aan zijn anders zouden ze de moeite niet hebben genomen want Inno games is geen liefdadigheidsinstelling. Er zal dus wel brood in zitten.
Je hoeft niet te wachten om op arendyll te spelen, we zitten nog lang niet vol.

Eerlijk gezegd snap ik er niks van. Kun je nu een 2e stad beginnen met je zelfde account? En wat voegt dat toe?
Dit klopt je kan een tweede stad beginnen op de tweede wereld van nederland. dit doe je met hetzelfde account.
Bij het inloggen krijg je de vraag op welke wereld je in zou willen loggen.
upload_2019-9-14_9-50-48.png


HOE GAAN JULLIE HIER VALSSPELEN VOORKOMEN?
Als hier geen goed antwoord voor is -wat ik al denk- dan zou ik niet weten waarom ik ook hier energie zou gaan verspillen...

Nu gaan jullie moeite en geld steken in een 2de plek van wanorde en regelschending (want dat zal gebeuren) terwijl hier nog zat te fixen is?

Goed idee...!
Wij krijgen al weken weinig tot geen tickets meer binnen van spelers die volgens jullie zouden valsspelen, graag zien wij tickets tegemoet komen, wij zullen deze dan onderzoeken en waar gepast actie ondernemen.
Wij ondernemen wel zeker actie, al is dit een langdurig proces, soms gaan spelers later weer alsnog valsspelen en dan moet het proces weer over gedaan worden. hiervoor is dan weer een nieuwe ticket noodzakelijk.

Dus nogmaals graag melden aan ons door het insturen van een ticket.
 

DeletedUser68

Guest
Er is nog genoeg plek in Arendyll, dus ik snap deze opmerking niet.
Hoezo niet je weet toch dat er duizenden spelers wachten in de rij met een dikke portemonnee die niet op deze volle server passen.
Had eigenlijk wel 2 servers tegelijk verwacht . voor de migratiestroom van mensen.

Dat je het niet snapt snap ik niet. is toch best wel een sarcastisch opmerking.
:)server is totaal overbodig kunnen er bij ons nog veel meer dan 10 000 aan spelers bij.
Heeft een ander doel zoveel mogelijk spelers van server 1 naar server 2 en hopen dat ze weer zoveel dias gaan uitgeven .
Nou ik ga wel een account maken maar er gaat geen cent ingestopt worden .
Weet de prijs van de stadsuitbreidingen op later niveau 50 euries voor een stukkie. Veel te duur 10 tot 15 euries wil ik er wel voor geven
maar nooit en te nimmer zo hoog.
 

DeletedUser2665

Guest
Eindelijk een server erbij
Nu kunnen de spelers die al zolang wachten op een plek ook aanmelden.
Dit had inderdaad veel eerder moeten gebeuren.
Nu maar hopen dat deze ook niet te snel vol is en de rest ook lang moet wachten:D:D:D

Al zo lang wachten? Vertel?
 

DeletedUser68

Guest
Nu er toch een moderator bij is wat is het nut van een tweede wereld.
Paar jaar geleden waren we bezig met een naam verzinnen voor servers.
Toen waren er meer spelers op deze server aanwezig .
meestal komen er pas servers bij als ze vol zijn of opgegeven worden.

nu heb je een niet volle server met te weinig spelers en je opent een nieuwe.
dus de weinige spelers die al blijven zitten dan ook verspreid.
Dus behalve de hoop dat er vele diamanten binnen gaan komen op de nieuwe server .

Wat heeft deze voor waarde voor Nederlandse spelers?
Verwacht je van de harde kern dat ze daarheen gaan omdat er een lange tijd geen hoofdstukken meer komen?
Word deze server opgegeven?
Ik zie namelijk nergens het nut om een server te openen als er spelers te kort zijn
 
ik vermoed dat inno hoopt dat de nummer 1 van NL1 ook op NL2 gaat spelen en dat die ook diamanten daar gaat uitgeven in dezelfde mate.
ik denk niet dat dit gaat gebeuren.
Wat ik eerder verwacht is dat er op NL2 nu heel veel stadjes gaan verschijnen die vol staan met wensputten, om zo hun hoofdaccount op NL1 aan diamanten te helpen
 

Deleted User - 370874

Guest
Nu er toch een moderator bij is wat is het nut van een tweede wereld.
Paar jaar geleden waren we bezig met een naam verzinnen voor servers.
Toen waren er meer spelers op deze server aanwezig .
meestal komen er pas servers bij als ze vol zijn of opgegeven worden.

nu heb je een niet volle server met te weinig spelers en je opent een nieuwe.
dus de weinige spelers die al blijven zitten dan ook verspreid.
Dus behalve de hoop dat er vele diamanten binnen gaan komen op de nieuwe server .

Wat heeft deze voor waarde voor Nederlandse spelers?
Verwacht je van de harde kern dat ze daarheen gaan omdat er een lange tijd geen hoofdstukken meer komen?
Word deze server opgegeven?
Ik zie namelijk nergens het nut om een server te openen als er spelers te kort zijn

Hoe je bij de kennis komt dat we nu minder spelers hebben weet ik niet, ik kan dit ontkennen nog bevestigen maar volgens mij zijn we behoorlijk stabiel kwa gebruikers.

Het nieuwe hoofdstuk wordt aan gewerkt "as we speak", maar tijdens een ontwikkelperiode kunnen er diverse problemen boven komen drijven die tijd kosten om op te lossen. Deze kan dus snel of nog wel even duren. (als in een aantal maanden)
Wij kunnen dan ook geen andere uitspraak doen dan dat deze gaat komen zonder een indicatie van wanneer.
Als het hoofdstuk klaar is zal je de aankondiging vinden op beta, en 2 weken later hier.

De tweede wereld wordt toegevoegd omdat daar simpelweg een behoefte voor is, en er is geen vreemde verborgen agenda.
Arendyll wordt niet opgeheven, vele servers hebben al meerdere werelden en ook daar wordt niets opgeheven.

Wij begrijpen dan ook niet hoe je op dit idee komt.

Wij zijn dan ook een beetje verbaasd dat een deel van jullie zo negatief is over iets waar al jaren om wordt gevraagd.
 
Heeft het gevolgen voor spelers met meerdere accounts op de Arendyll. Ik heb begrepen dat het in de andere landen met meerdere werelden niet toegestaan is om meerdere accounts te hebben op zelfde wereld. Hier in Nederland werd dat wel toegestaan. Heeft de tweede wereld hier nu gevolgen voor?
 

Deleted User - 147694

Guest
Ik sta in elk geval neutraal tegenover de opening van een 2e server. :D

Ik zal er de komende dagen over nadenken of ook spelen op die 2e server voor mij een meerwaarde heeft of niet.
 
Ik sta er ook neutraal tegenover. Het geeft ook mogelijkheden. Dus ja wil je niet blijft je gewoon op 1, wil je wel, ga je naar 2. Het hoeft niet, het mag.
 

Deleted User - 370874

Guest
Heeft het gevolgen voor spelers met meerdere accounts op de Arendyll. Ik heb begrepen dat het in de andere landen met meerdere werelden niet toegestaan is om meerdere accounts te hebben op zelfde wereld. Hier in Nederland werd dat wel toegestaan. Heeft de tweede wereld hier nu gevolgen voor?

Alles blijft bij het oude, zover onze kennis gaat zijn meerdere accounts op alle Elvenar servers toegestaan.
Voor de andere spellen van innogames is dit een ander verhaal.

Je hoeft je dus geen zorgen te maken.
 
Bovenaan