• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Discussietopic Wereld Winyandor

DeletedUser3597

Guest
Weet iemand hoe het zit met de provincies? Wanneer worden die goedkoper om te onderhandelen/bevechten? Bij mij is momenteel alles Erg moeilijk, en dat nadat ik de verkenners heb gedaan voor hoofdstuk 2. Ik had verwacht dat de provincies nu een graad makkelijker zouden worden.

De provincies die je al verkend hebt blijven even duur om te onderhandelen/vechten. De kosten worden vastgesteld op het moment dat je verkent en die veranderen niet. Als je de verkenner voor hoofdstuk 2 hebt gedaan worden wel de provincies die je nog niet had verkend goedkoper en makkelijker om te onderhandelen/vechten.
 

DeletedUser2665

Guest
De provincies die je al verkend hebt blijven even duur om te onderhandelen/vechten. De kosten worden vastgesteld op het moment dat je verkent en die veranderen niet. Als je de verkenner voor hoofdstuk 2 hebt gedaan worden wel de provincies die je nog niet had verkend goedkoper en makkelijker om te onderhandelen/vechten.
Dat is niet correct. Al verkende maar nog niet vrijgespeelde provincies kunnen wel degelijk goedkoper worden cq van kleur veranderen.
 
Eindelijk een server erbij
Nu kunnen de spelers die al zolang wachten op een plek ook aanmelden.
Dit had inderdaad veel eerder moeten gebeuren.
Nu maar hopen dat deze ook niet te snel vol is en de rest ook lang moet wachten:D:D:D

Hoezo een nieuwe server erbij. Volgens mij speelt iedereen nog steeds op 1 server en is er op deze server een tweede wereld bij gemaakt. Als er echt een 2e server bij gekomen zou zijn, zou je met 2 verschillende account moeten kunnen spelen en dit is nu niet zo. Op 1 server kan je maar 1 keer een account gebruiken, daarom kan je beide werelden alleen maar spelen met hetzelfde account.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1867

Guest
Dat is niet correct. Al verkende maar nog niet vrijgespeelde provincies kunnen wel degelijk goedkoper worden cq van kleur veranderen.
Maar mijn vraag is dus, wanneer worden die goedkoper. Wat moet je daarvoor doen? Een nieuw hoofdstuk binnenstappen is dus niet de oplossing. Ik heb de verkenners onderzocht en er is niets gewijzigd. Een provincie op 3 velden van mijn stad is nog steeds erg moeilijk.
 
Maar mijn vraag is dus, wanneer worden die goedkoper. Wat moet je daarvoor doen? Een nieuw hoofdstuk binnenstappen is dus niet de oplossing. Ik heb de verkenners onderzocht en er is niets gewijzigd. Een provincie op 3 velden van mijn stad is nog steeds erg moeilijk.

Er zijn 2 factoren die dit bepalen.
De tegenstand van een provincies wordt bepaald door kosten van het verkennen.

De moeilijkheidsgraad is afhankelijk van je troepenomvang.

Deze 2 samenn bepalen de moeilijkheidsgraad.
 

DeletedUser2665

Guest
Maar mijn vraag is dus, wanneer worden die goedkoper. Wat moet je daarvoor doen? Een nieuw hoofdstuk binnenstappen is dus niet de oplossing. Ik heb de verkenners onderzocht en er is niets gewijzigd. Een provincie op 3 velden van mijn stad is nog steeds erg moeilijk.

Ik meen dat de onderzoeken voor troepenuitbreidingen je provincies goedkoper maken (gelijktijdig maken deze onderzoeken je toernooien duurder overigens).
 

DeletedUser1867

Guest
Ah ok, dat kan ik wel even proberen. Upgrade troepenomvang en dan kijken wat er gebeurt. Dank voor de tip. :)
 

DeletedUser3012

Guest
Ben benieuwd, volgens mij was mijn antwoord namelijk wel correct
Nee, volgens mij niet. Ik heb namelijk vaker al verkende provincies makkelijker zien worden, na het onderzoeken van upgrade troepomvang of geavanceerde verkenners, en ik ben er vrij zeker van dat ik gelijk heb.
 
Nee, volgens mij niet. Ik heb namelijk vaker al verkende provincies makkelijker zien worden, na het onderzoeken van upgrade troepomvang of geavanceerde verkenners, en ik ben er vrij zeker van dat ik gelijk heb.
het klopt wel degelijk wat hij zegt. maar ook wat jij zegt :)

de kosten voor een provincie worden vastgelegd wanneer je verkent en die wijzigen niet meer (dat zei localbeerking). vb vijandelijke troepeneenheid 100
Wanneer je eigen troepenomvang groter wordt (wat jij zegt), dan is die vijandige troepeneenheid natuurlijk minder indrukwekkend dan voordien, en krijgt hij een makkelijker label. Maar de kosten blijven nog steeds hetzelfde. vb voor troepenomvan 80 vs 100, na troepenomvang 120 vs 100
 

DeletedUser3012

Guest
het klopt wel degelijk wat hij zegt. maar ook wat jij zegt :)

de kosten voor een provincie worden vastgelegd wanneer je verkent en die wijzigen niet meer (dat zei localbeerking). vb vijandelijke troepeneenheid 100
Wanneer je eigen troepenomvang groter wordt (wat jij zegt), dan is die vijandige troepeneenheid natuurlijk minder indrukwekkend dan voordien, en krijgt hij een makkelijker label. Maar de kosten blijven nog steeds hetzelfde. vb voor troepenomvan 80 vs 100, na troepenomvang 120 vs 100
oke, bedankt, dat is dan duidelijk.
 

DeletedUser1867

Guest
Net getest. Volgens mij is de tegenstand even groot als na het ontdekken, maar de kleur van ontdekte provincies is van rood terug naar groen gegaan (na 2 x troepenomvang upgrade). Dus zijn de troepen nog steeds net zo zwaar als voorheen, maar zou het makkelijker moeten worden ze te verslaan omdat de troepen die je er naar toe kunt sturen groter van omvang zijn.
 

DeletedUser2665

Guest
Net getest. Volgens mij is de tegenstand even groot als na het ontdekken, maar de kleur van ontdekte provincies is van rood terug naar groen gegaan (na 2 x troepenomvang upgrade). Dus zijn de troepen nog steeds net zo zwaar als voorheen, maar zou het makkelijker moeten worden ze te verslaan omdat de troepen die je er naar toe kunt sturen groter van omvang zijn.

Juist. :)
 
Vraagje >
Dacht dat je bij het bereiken van een nieuw hoofdstuk altijd 200 diamanten kreeg.
Niet gekregen dus > anderen wel ?
:(:confused:o_O:oops:
 

Deleted User - 443363

Guest
Mag je in de 2e wereld in mijn geval dus winyandor ook als elf spelen? heb namelijk niet de behoefte om als mens te spelen.
 
Bovenaan