• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost Chat valt steeds uit

DeletedUser1427

Guest
Vraagje (of suggestie?)

in andere spelletjes die ik al gespeeld heb, wordt er als er iets mis gaat waardoor de spelervaring verminderd, dit vaak gecompenseerd vanuit de spelontwikkelaars.
Ik denk bijvoorbeeld aan gratis premium, of boosters (instants), gratis troepen,.... opties genoeg.

Is dat iets wat wij ook mogen verwachten van innoGames? Misschien hebben ze daar zelf al aan gedacht, of misschien niet, maar je kan dit misschien wel als suggestie/feedback doorgeven?

bedankt :)

Er zal geen compensatie komen.
 

DeletedUser

Guest
Als je dit als ICT bedrijf weet, dan zorg je toch juist dat er twee systemen naast elkaar lopen, zodat de één het overneemt van de andere op het moment er één kapot gaat.

Dat is ook wat er in ziekenhuizen enzo gebeurt met de stroomvoorziening, als de spanning wegvalt, neemt een noodaggregaat het gelijk over ;)

Omdat dat miljoenen kost, en er geen levens vanaf hangen zoals in een ziekenhuis.


Daarnaast kun je wel een backup systeem hebben (eventueel), maar dan nog is dat geen garantie dat het backup systeem het over kan nemen. De hoofdserver en backupserver moet namelijk steeds met met elkaar synchroniseren. Anders is het backup systeem verouderd en wil het ook niet draaien. Als er tijdens die synchronisatie een kritieke fout overspringt gaat het op de backup ook mis.

De kennis die ik nu heb opgedaan hierover en geprobeerd heb te vertalen in gewoon Nederlands, is nu wel weer op hoor. ;)
 
Als zie hier op het forum nu gewoon een broederschaps pagina maken met een chatfunctie er in dan is 't ook klaar . https://nl.forum.bs.theringsofpower.elvenar.com
kunnen we niet beter een aparte chatbox ergens maken voor heel nl (of heel nl1 voor het geval er ooit nog een nl2 komt) dan hebben we meteen een globale chat, iets wat ik nog steeds niet begrijp waarom het niet bestaat. Zijn ze bang dat we elkaar te veel gaan helpen en dan niet meer naar het forum komen?
 
@Aiki kan je helemaal volgen
Krijg een verkeerd onderbuik gevoel dat zelfs met 1 week nog de boel niet functioneert. Wat ik van Didi begrijp is dat geen klus die je even tussen neus en lippen doet. De vaagheden geven aan dat ze absoluut niet weten welk tijdsbestek ze uberhaupt nodig hebben.
 

DeletedUser2975

Guest
@Aiki kan je helemaal volgen
Krijg een verkeerd onderbuik gevoel dat zelfs met 1 week nog de boel niet functioneert. Wat ik van Didi begrijp is dat geen klus die je even tussen neus en lippen doet. De vaagheden geven aan dat ze absoluut niet weten welk tijdsbestek ze uberhaupt nodig hebben.
Vandaar mijn eerdere post met de suggestie dat de ontwikkelaars tussendoor eens stand van zaken geven. Dat voorkomt (nu a al) 6 pagina's getypte frustraties :(:confused::eek:o_O
 
Dat veranderd niks meer aan ons besluit om niet meer mee te doen deze editie, degenen die wel mee doen wens ik veel plezier!

Tis een beetje een raar avontuur vind ik. Eigenlijk is het gericht naar grote spelers en grote gildes als je de vereisten ziet, maar aan de andere kant zijn net die grote spelers en grote gildes niet geinteresseerd in dit avontuur omdat ze liever focussen op de elementalen en geen plaats hebben.

Een beetje raar, ik dacht oorspronkelijk dat het de bedoeling was dat dit avontuur eentje voor de kleintjes was, maar dat was tot ik de benodigheden zag, orcs en veel goederen en relics... niet iets wat een kleintje heeft of op overschot heeft.
 

DeletedUser1592

Guest
Het is een beetje te vroeg om er vanuit te gaan dat de chat het niet zal doen als het avontuur begint. Voor nu kan ik melden dat we hebben verzocht om de chatserver te herstarten. Dit is een tijdelijke oplossing en zal ook zeker niet afdoende zijn.Tot het moment dat de chat is hersteld zullen we het met deze optie moeten doen. Het herstarten van de chatserver zal waarschijnlijk morgen in de loop van de dag gebeuren.
 

DeletedUser2080

Guest
zal me worst zijn, ik steek er ff geen energie in. Ik beperk me ff tot het bouwen van dat elementalen spul en vindt het wel best verder. Ik den dat ik een beetje bugmoe ben ofzo, zonder chat is het sociale aspect met men medeleden compleet weg en dat frustreert me.

Daarin sta je wat mij betreft niet alleen :)
 
Hier is nog een BS dat zich niet met het aangekondigd BSA programma gaat bezig houden. het BSA is in mijn optiek een miskleun van de hoogste orde wat ze blijkbaar ook weten ook want er wordt nog steeds aan gesleuteld om het verkoopbaar te maken en daar zijn ditmaal dus wederom niet in geslaagd.
 

DeletedUser2349

Guest
Voor nu kan ik melden dat we hebben verzocht om de chatserver te herstarten. Dit is een tijdelijke oplossing en zal ook zeker niet afdoende zijn.Tot het moment dat de chat is hersteld zullen we het met deze optie moeten doen. Het herstarten van de chatserver zal waarschijnlijk morgen in de loop van de dag gebeuren.
Hebben we nu de tijdelijke oplossing, en kunnen we nog haperingen verwachten, of is het nu hersteld?
 

DeletedUser990

Guest
Dus weer een stotterende chat? Ben benieuwd, maar leuk dat hij weer even aangezet is.

Wat me wel is opgevallen, kreeg meteen bij de 1e 3 al kistje , was bij geen chat niet.
Moest ik wel 7 tot 9 keer broederschapshulp geven voor de 3 kistjes.
Rest hulp geef ik dan op tablet. Hoef ik niet te zoeken wat en waar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan