Helaas wel laat na datum, wat dus aan geeft hoe matig ik het forum helaas nog vind, maar ik zal geen support ticket aanmaken omdat ik het eeuwige standaard antwoord meer dan zat ben fat ik mijn catch moet leeg maken of opnieuw opstarten of andere nonsens die je als gemiddeld pcgebruiker al lang uitgeprobeerd hebt.
Dadelijk met de nieuwe chat (als die er komt in het jaar stilletjes) zal dat probleem hoogstwaarschijnlijk ook niet opgelost zijn en alle problemen die jullie oplossen in release xxx.x zijn problemen waar ik nog nooit last van heb gehad. Sorry maar de echte problemen die er zijn worden te hard gebagatelliseerd
Vervelend ik kan hier dan ook geen verzachtende woorden plaatsen die het probleem met de chat verzachten (bagatelliseren kan ook een vorm zijn van dat het probleem milder maken (er is dan ook zeker geen sprake van ontkenning), hoe vervelend dit ook is we kunnen het voor nu niet mooier maken dan het is
), het probleem met de chat is niet opgelost, zoals deze bugmelding aangeeft staat deze bevestigd (dan al wel een tijdje). Zodra dit probleem is opgelost wordt dat met jullie op de gebruikelijke manier meegedeeld via de release note. De echte problemen zijn bekend, dankjewel voor het melden en uiteraard aan de andere spelers die dit melden. Het spel zal altijd problematiek ervaren, een bug vrij spel is helaas niet mogelijk, om bugs in kaart te brengen hebben wij jullie feedback en/of meldingen nodig zodat we werk kunnen maken om deze problemen door te geven, de verwachting is dat de problemen (afhankelijk hiervan) een oplossing mogen ontvangen.
Graag zien we in dit topic dan ook alleen meldingen van problematiek over de chat gericht op een melding, mocht je feedback geven over dit probleem (omdat dit probleem al een tijd speelt), kan je daarvoor terecht op het feedback/discussie topic: Chat:
chat ligt er (weer) eens uit. ook een topic die jij hebt aangemaakt.