Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
de volgende automatische reset van de chat gebeurd vannacht, heel logisch want dan is het rustiger en hebben er minder mensen last van. Dus ik vrees dat je zal moeten wachten tot morgenochtend, tenzij je een nachtbraker bentmaar een reset lost het probleem toch steeds op? Zit dus eigenlijk vooral daar op te wachten nu![]()
We hebben nog geen support ticket van je mogen ontvangen, over je fabrieken en burenhulp. Misschien toch handig om eens te doen.en als het alleen die chat was maar er zijn nog bijkomende zaken als geen fabrieken aan kunnen zetten, geen burenhulp kunnen doen en die 2 hebben echt niets met de try-out op Beta van doen want dat staat los van kletsen om van traagheid in het spel maar te zwijgen.
Hij kan best vaker stuk zijn, maar als je de chat niet nodig hebt, merk je ook niet dat hij niet werkt.Waarom altijd als er iets gebeurt waar de chat belangrijk bij is?
Tournooi of events..
Helaas wel laat na datum, wat dus aan geeft hoe matig ik het forum helaas nog vind, maar ik zal geen support ticket aanmaken omdat ik het eeuwige standaard antwoord meer dan zat ben fat ik mijn catch moet leeg maken of opnieuw opstarten of andere nonsens die je als gemiddeld pcgebruiker al lang uitgeprobeerd hebt.We hebben nog geen support ticket van je mogen ontvangen, over je fabrieken en burenhulp. Misschien toch handig om eens te doen.
Helaas wel laat na datum, wat dus aan geeft hoe matig ik het forum helaas nog vind, maar ik zal geen support ticket aanmaken omdat ik het eeuwige standaard antwoord meer dan zat ben fat ik mijn catch moet leeg maken of opnieuw opstarten of andere nonsens die je als gemiddeld pcgebruiker al lang uitgeprobeerd hebt.
Dadelijk met de nieuwe chat (als die er komt in het jaar stilletjes) zal dat probleem hoogstwaarschijnlijk ook niet opgelost zijn en alle problemen die jullie oplossen in release xxx.x zijn problemen waar ik nog nooit last van heb gehad. Sorry maar de echte problemen die er zijn worden te hard gebagatelliseerd