• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost Chat valt steeds uit

DeletedUser1427

Guest
Beste allemaal, begrijpend dat er frustratie aanwezig is omtrent de chat, geef ik hierbij aan dat dit geen discussie topic is maar een bug melding. @CrazyWizard, jouw bericht wordt verwijderd, je zal een conversatie ontvangen met de reden hiervan.
 

DeletedUser1427

Guest
Dit is nu toch weer niet waar zeker?
Er begint een quest en hopla, chat weer foetsjie!
Wat een klucht dit spel!

Jouw bericht over de niet werkende chat is samengevoegd met dit topic over 'Chat valt steeds uit'. Dit probleem wordt doorgegeven.
 

DeletedUser3297

Guest
Precies hetzelfde probleem met de chat, al 3 dagen onmogelijk...
 

DeletedUser3554

Guest
De tijd klopt niet, server in Engeland, Ierland of IJsland: een uur later gemeld.
 

DeletedUser1427

Guest
De tijd klopt niet, server in Engeland, Ierland of IJsland: een uur later gemeld.

Problematiek met de chat is niet opgelost voor zowel browser als de app, dit is een probleem dat is bevestigd. Wij kunnen voor nu alleen om geduld vragen totdat dit probleem wordt opgelost.
 

DeletedUser3554

Guest
Ik heb het over de servertijd op hert forum zelf.

Chat valt nauwelijks uit nu, of ik ben niet online. Rond 06:40: een minuut eerder kon ik wel chatten,toen (evenn) niet, hoe lang duurt het? Binnen een minuut en verder typen wat je getypt heb geen probleem voor velen. Ooit wat verzonden en nooit geplaatst, dan val ik de support vaak lastig, zeker als ze melden dat er helemaal geen probleem is (te vaak gemeld van jullie kant, ca. 3 uur later soms).
En soms een kwartier wachtend en dan nog alles overtypend, terwijl je misschien 50 berichten achter loopt, waaom zou je support niet lastig vallen,99% online.
Van 20 tot 22 uur waar vrij standaard dat de chat uitviel, vandaar ook mijn vraag of Inno de Chat server gebruikt om problemen op te lossen bij FOE.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
@Lionell of @Beldroth

Kunnen jullie alsjeblieft de chat server een restart geven?
We zitten in de strijd om de eerste plaats voor BSA, maar zitten nu zonder chat :(:(:(:(:(
 

DeletedUser2186

Guest
En nu is chat volledig leeg, en er kunnen ook geen nieuwe chats geplaatst worden.
 

DeletedUser1427

Guest
Het probleem is doorgegeven dat de chat momenteel niet correct werkt, hierbij is een resetverzoek gevraagd. Vermoedelijk dat in de loop van deze middag de chat weer werkende zal zijn. Bedankt voor de melding!
 
Niet alleen is de chat leeg en kan je geen commando's of berichten invoeren, er staat wel een melding dat er (in mijn geval) 21 (onzichtbare) berichten zouden zijn...
 

DeletedUser1427

Guest
De chat zou het weer moeten doen, de reset heeft recentelijk plaatsgevonden.
 
Bovenaan