• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Chat: chat ligt er (weer) eens uit

DeletedUser2578

Guest
LOL "Jantje lacht en Jantje huilt" is een Nederlands spreekwoord (betekent snel van humeur wisselen)

Idd. helemaal passend. Vanmorgen deed ie het niet, later weer wel, en nu doet ie het weer niet....hmm....
 

DeletedUser2716

Guest
in de chat is het veranderd dat je via /who kan zien wie er online is? ik zie de helfr niet van de spelers die wel online zijn
 

DeletedUser1427

Guest
geeft ze niet het recht om de boel te spamen om hun eigen product te promoten. Staat los van INNO dus hoort niet thuis in de meldingen onder het hoorntje.

Dan maak jij gebruik van de ingame chat toch, in ieder geval heel veel plezier.
 
Dan maak jij gebruik van de ingame chat toch, in ieder geval heel veel plezier.

Renato Uno heeft daar anders wel een heel goed punt, wat je nu even met deze opmerking gewoon maar wegmoffelt. Jammer dat je er zo op reageert. Het gaat niet om de chat zelf. Het gaat om de manier waarop jullie die promoten.

Ik mag als speler andere leden niet onder spammen, dat staat zelfs in de regels. Maar team NL mag dus blijkbaar dus wel posthoorntje (notabene een communicatie middel van Inno) gebruiken om iets rond te spammen dat los staat van Inno. En die algemene chat staat los van Inno, want dat benadrukken jullie overla en ook in het bericht dat rond gespamd wordt. Het dan klopt natuurlijk van geen kant om dat dan wel ingame te promoten.

Ik heb geen problemen met de chat van team NL, goed idee hoewel je mij er niet zien zult zien, ik heb genoeg aan het forum en mijn bs. Maar ik heb dus wel moeite met de manier waarop jullie het ingame promoten via het posthoorntje en dan niet 1 keer maar nu al voor de derde keer. Dat is in mijn ogen misbruik maken van. Ik zou over dit spambericht eigenlijk graag een klacht willen dienen, maar ja heeft dat nut... denk het niet, want de klacht komt terecht bij hetzelfde team dat het spambericht verstuurt.


Of mag ik mijn elvenar facebook groep in oprichting ook promoten via het posthoorntje? Kan nog wel wat leden gebruiken. Helaas kan ik dan niet zelf, dus moeten jullie dat dan voor me rondsturen.
 

DeletedUser1427

Guest
Renato Uno heeft daar anders wel een heel goed punt, wat je nu even met deze opmerking gewoon maar wegmoffelt. Jammer dat je er zo op reageert. Het gaat niet om de chat zelf. Het gaat om de manier waarop jullie die promoten.

Ik mag als speler andere leden niet onder spammen, dat staat zelfs in de regels. Maar team NL mag dus blijkbaar dus wel posthoorntje (notabene een communicatie middel van Inno) gebruiken om iets rond te spammen dat los staat van Inno. En die algemene chat staat los van Inno, want dat benadrukken jullie overla en ook in het bericht dat rond gespamd wordt. Het dan klopt natuurlijk van geen kant om dat dan wel ingame te promoten.

Ik heb geen problemen met de chat van team NL, goed idee hoewel je mij er niet zien zult zien, ik heb genoeg aan het forum en mijn bs. Maar ik heb dus wel moeite met de manier waarop jullie het ingame promoten via het posthoorntje en dan niet 1 keer maar nu al voor de derde keer. Dat is in mijn ogen misbruik maken van. Ik zou over dit spambericht eigenlijk graag een klacht willen dienen, maar ja heeft dat nut... denk het niet, want de klacht komt terecht bij hetzelfde team dat het spambericht verstuurt.


Of mag ik mijn elvenar facebook groep in oprichting ook promoten via het posthoorntje? Kan nog wel wat leden gebruiken. Helaas kan ik dan niet zelf, dus moeten jullie dat dan voor me rondsturen.

Wat je nu aangeeft is dat het niet leuk of eerlijk is dat een chat, beheert door jullie Elvenar team, verkondigd is via het nieuwshoorntje. De chat loopt echter naast Elvenar om jullie te helpen met de communicatie omdat wij zien wat voor impact dit geeft als een chat niet naar behoren wilt werken. Je staat vrij om een klacht in te dienen via ons support, wij benadelen jou hier niet om en nemen jou klacht dan ook serieus.
 
Ze promoten helemaal niks, ze hebben gezorgd voor backup als ingame het laat afweten, en dat hebben ze gedaan omdat er blijkbaar geen zicht is op een goede tijdelijke oplossing.
Als dat waar is zoals je het stelt geeft dat alleen maar aan hoe armoedig het gesteld is met het foutloos maken van een zulk belangrijk onderdeel van het spel en dan nog dient dat niet meerder malen in ons spel aangekondigd te worden.
 

DeletedUser1427

Guest
het gaat niet om welke chat ik gebruik Lionel !! het gaat erom dat er spam gedaan wordt voor een NIET IINO product. En wat mijn spelplezier betreft dank dat je daar aan dacht

Wij begrijpen niet wat je bedoelt met spammen, je krijgt een melding via het posthoorntje, klik je deze melding aan kan je de melding weer sluiten. In dit geval wordt je niet verplicht zoals in de tekst ook staat om op de chat te komen, je kunt ervan gebruik maken of niet. De keuze is aan jou.

Als dat waar is zoals je het stelt geeft dat alleen maar aan hoe armoedig het gesteld is met het foutloos maken van een zulk belangrijk onderdeel van het spel en dan nog dient dat niet meerder malen in ons spel aangekondigd te worden.

Je kunt ook gebruik maken van de berichten, hier wordt geen problematiek mee ervaren. Er kan dus een vorm van communicatie vinden, foutloos zal het spel helaas niet kunnen worden.
 

DeletedUser

Guest
Ik kan niet eens op de NL chat komen, iedere keer als ik inlog krijg ik deze melding:
Capture.JPG

Aangezien ik geen "phone" heb kan ik dus niet verder. :(
 

DeletedUser1592

Guest
Zo het ingame beicht is verwijderd, voor degene die daar last van hadden. Veel mensen waren er blij mee het bericht nog eens te lezen omdat ze het hadden gemist, en sommigen niet. We kunnen helaas niet iedereen blij maken. Inderdaad einde discussie over tot de orde van de dag.
 
Het valt niet mee om alles over te zetten van Flash naar HTML5 en daarnaast ook nog een app wat ook weer op andere besturingssystemen draait. Vergeet niet dat Adobe Flash er over 20 maanden niet meer is en dat het na 2020 niet meer wordt ondersteund https://www.gadgetgear.nl/2017/08/einde-flash-is-zicht/
Ha!
Eerlijk gezegd begrijp ik niet hoe chat een probleem kan zijn, de technologie IRC bestaat al sinds eind vorige euuw, dus een jaar of 25-30, wereld-wijd. (100 IRCnetwerken die elk 0,5 miljoen gebruikers hebben, in April 2011, volgens Wikipedia).
Dus hoe kan een 30,000 gebruikers op een NL server, in groepjes van 25 een probleem vormen?

Wat betreft support van Flash, support voor mijn besturings-systeem is al dood sinds 2013, dus 5 jaar geleden al. Inno is rijkelijk laat met omzetten.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan