• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Chat: chat ligt er (weer) eens uit

Zoveel uren later en de chat werkt nog steeds niet! Uiteraard weer tijdens een eventje waar mijn leden de chat heel vaak gebruiken om dealtjes te pakken/zetten en andere vragen. Via de mail is wel zo omslachtig!
Wanneer kunnen we hem terug verwachten? De andere chatroom is leuk, je kan er meer dingen mee, maar NIET ingame dus onhandiger voor het spel.
 

DeletedUser1796

Guest
bij sommige geeft explorer inderdaad problemen, je kan proberen om even je geschiedenis (cookies) te verwijderen en dan opnieuw te proberen en anders raad ik toch aan om een andere browser te pakken (chrome.Firefox)
 
bij sommige geeft explorer inderdaad problemen, je kan proberen om even je geschiedenis (cookies) te verwijderen en dan opnieuw te proberen en anders raad ik toch aan om een andere browser te pakken (chrome.Firefox)
ik werk met chrome! en nu is de chat alweer stuk, hij heeft toch enkele uren kunnen presteren! die instelling (staat speciaal voor ELVENAR) als standaard ingesteld. je gaat me nu toch niet vertellen dat het weer allemaal aan ons ligt hé? ook al gebruiken we allen andere browsers, andere pc's, muizen, klavieren, die laatste staan er voor de lol bij :)
 

DeletedUser1796

Guest
ik werk met chrome! en nu is de chat alweer stuk, hij heeft toch enkele uren kunnen presteren! die instelling (staat speciaal voor ELVENAR) als standaard ingesteld. je gaat me nu toch niet vertellen dat het weer allemaal aan ons ligt hé? ook al gebruiken we allen andere browsers, andere pc's, muizen, klavieren, die laatste staan er voor de lol bij :)
dit ging over de nieuwe chat buiten elvenar om.... en die doet het.... hahaha klavieren....
 

DeletedUser1427

Guest
De chat doet het momenteel weer door middel van een reset, dit is dan ook een tijdige noodoplossing. Wij hopen dat de chat nu wat langer actief blijft.
 

DeletedUser

Guest
Chat is bij mij een Jantje huilt, Jantje lacht gebeuren. Niet bijzonder betrouwbaar dus :(
 
Bovenaan