• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Chat: chat ligt er (weer) eens uit

DeletedUser990

Guest
Merk nu omdat de chat in mobiel niet werkt de chat in laptop ook steeds minder gebruikt wordt, helemaal nu met vakantie.
Doordat /who ook niet werkt geen idee wie er on line is.
Vind een heleboel charme van Elvenar zo zonder BS chat verdwenen.

Lees dat ze eraan werken ,maar ben nu al zover dat ik zeg; "eerst zien, dan geloven!"
 

DeletedUser3554

Guest
De /who functie werkt in de mobiel de laatste twee weken iets minder goed in de app dan de chat... De /who functie heeft er nog nooit gewerkt, de chat iets meer.

Ze werken er al 5 maanden aan, net zoals de ! bij het onderzoek (webbrowser) en het niet laden van afbeeldingen op de app??? Die Banshee ben ik al vier maanden geleden gepasseerd.
 

DeletedUser234

Guest
Is er al nieuws over de problemen met de chat???
(De dubbele en driedubbele berichten en) het enorme gemis vd /who functie zou ik graag al opgelost hebben gezien.

Dan maar terug naar de oude chat, waar af en toe de geschiedenis verdween en heel soms de chat het niet deed, al was dat niet leuk, altijd nog 10x beter dan de huidige chat.
 

DeletedUser1592

Guest
Is er al nieuws over de problemen met de chat???
(De dubbele en driedubbele berichten en) het enorme gemis vd /who functie zou ik graag al opgelost hebben gezien.

Dan maar terug naar de oude chat, waar af en toe de geschiedenis verdween en heel soms de chat het niet deed, al was dat niet leuk, altijd nog 10x beter dan de huidige chat.
Er is nog niets de melden anders dan dat men er mee bezig is. Veranderingen worden vaak pas bij een nieuwe release doorgevoerd, dus deze waarschijnlijk ook. Nog even geduld dus.
 

DeletedUser234

Guest
Het valt niet mee, ik wen meestal snel aan dingen die veranderen, zelfs invoering vh nieuwe vechtsysteem vond ik al snel wennen, maar dit went écht niet. Het blijft meerdere keren per dag een groot gemis. Maar ik blijf mijn best doen geduld te hebben. :)

Ik kijk reikhalzend uit naar de update....
 
Bovenaan