• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Aanbiedingen: 3 x snellere productie

Deleted User - 147694

Guest
Waarom bestaat deze gedeeltelijke bevoordeling van een selecte groep spelers eigenlijk?

Ik heb tot op heden niet de reden/criteria ontdekt van waarom de ene speler het wel krijgt toegedeeld en de andere niet.

Deze keer was het mijn hoofdaccount die het wel kreeg, mijn andere 2 accounts kregen enkel de timer rechtsboven in beeld.
 
Bij mij werkte het wel en het levert een enorm voordeel op. Gereedschapskisten die in 9 uur klaar zijn. Viel nu ook nog eens samen met de uitdaging. Kon deze in een paar uur helemaal voltooiden puur door de booster. Naar de criteria ben ik ook benieuwd. Wel zo eerlijk als iedereen aan de beurt komt.
 

DeletedUser234

Guest
Zal wel weer random zijn, net zoals steeds meer dingen in het spel. Ik vind dat wel jammer, want dan moet je maar net geluk hebben. Aan de andere kant, áls je dan iets wint of krijgt, is het wel weer extra leuk. :)

Of misschien zitten er wel geheime criteria aan, zoals spelers die wel/geen burenhulp geven of spelers die 3 of 0 of 1 sterren handelen, soort karma idee. Maar dat zal wel niet, is lastig uit te voeren lijkt mij.

Ik hou het op de reden van dat men het gok-element in het spel leuk vindt....ik gok ook maar wat. :p
 
Bovenaan