• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Aanbiedingen: 3 x snellere productie

DeletedUser3382

Guest
Heb 'm ook gekregen, die 3*sneller (wereldbol in 8 uur ipv. 24 uur). Wat een verrasing, echt leuk.
Dacht dat ik hem kreeg omdat ik net de 'magische inspiratie' voltooid had, dat was om 23.58 en hij werkte vanaf ?00.01.
Wel jammer dat je er op een tablet (android) niets van merkt en niets mee kunt. Overdag pleeg ik klein onderhoud op de tablet (EN de beide cultuurrondjes bij buren en broederschap) en thuis speel ik 'echt' op de PC (browser).
Zou 'm graag als booster willen kunnen maken; of kopen met diamanten. Wel zo prettig als je zelf je dag kunt uitzoeken waarop alles 3* zo vlot gaat, want mijn voorraden (gereedschap) slinken erg hard.
 

DeletedUser2578

Guest
1 iemand in mijn broederschap heeft het nu ook, hopelijk volgen er meer.....:cool::)
 

DeletedUser3012

Guest
want willekeur in het spel vind ik niet leuk/eerlijk
Tja, dat is soms zo. aanbiedingen van diamanten vallen ook niet altijd samen. Dan heeft de een hem en de ander niet. Ik had geen 3X snellere productie, een paar BS leden wel, maar that's it. En ik had het nog wel zo hard nodig!!!
 

DeletedUser2600

Guest
Dit idee omvat het instellen van items die een lid of leden kopen voor de hele bs

Deze recente 3x-productie is een uitstekende kandidaat voor dit idee. Het is iets met een tijdslimiet, het voordeel is zoet, maar afhankelijk van de speler is het voordeel ergens binnen waarschijnlijk de volgende maand opgebruikt, waardoor het een uitstekende kandidaat is voor herhaalde verkopen. Sommigen zouden het binnen een paar dagen hebben opgebruikt.

Dus mijn idee is iets dergelijks aanbieden waarbij leden tot 3 dagen kunnen zeggen om het te starten, en het begint automatisch als ze het niet starten, en het kan worden gekocht voor de bs het bereik van 2000 diamanten.

Het zou ook leuk zijn om individueel cadeau-artikelen, en zelfs diamanten. Ik denk dat het aan een bs zou toevoegen als ze interne wedstrijden van hun eigen ontwerp en cadeau zouden kunnen draaien met 500 of 1000 diamanten.
 

DeletedUser

Guest
3x dubbele productie of 3x snellere productie ? of een bug ???

2018-04-25_084853.jpg

De tijden lijken normaal te zijn.
 

DeletedUser

Guest
momenteel is de aanbieding, dubbele productie in dezelfde tijd, niet?
Geen idee, staat nergens duidelijk vermeld. :eek: Icon rechtsboven geeft ook geen meer info, als je daar op klikt kom je bij nieuws uit voor nieuwe gamemod. :(
 

DeletedUser1796

Guest
Momenteel krijg je inderdaad dubbele productie in de normale tijd...
@Lord Soth in de aanbieding meldingen zit een fout zijn ze mee bezig om op te lossen.
 

DeletedUser2114

Guest
Is dit echt volledig random of krijgt iedereen zo'n soort aanbieding wel minimaal 1x per x aantal weken? Ik heb er namelijk geen gehad, dat vind ik wel jammer en ik zou er dus ook graag een keertje een hebben :) Als dit echt volledig random is, zou ik dat echt niet eerlijk vinden, geef iedereen een boost of niemand, niet random een deel wel en een deel niet, zo kunnen er mensen zijn die het elke keer krijgen en mensen die het nooit krijgen.
 
Nee het is niet random, tenminste daar lijkt het op. Ik heb hem weer gekregen op het account dat hem de vorige keer ook had. En op mijn tweede account niet. De vorige keer had ik hem daar ook al niet. Denk dat dezelfde accounts het dus weer wel gekregen en ook dezelfde accounts hem dus weer niet.
 

DeletedUser2349

Guest
Blijkbaar is het wel random, maar random is geen garantie voor een eerlijke verdeling. Sommige spelers hebben beide keren buiten de pot gepiest, terwijl er ook spelers zijn die beide aanbiedingen hebben gekregen op 1 account. Ikzelf heb beide aanbiedingen 1x gehad op 2 verschillende accounts (dus om en om).

Eerlijker zou zijn; om de ene keer accounts zo'n aanbieding te geven die zich op een oneven dag (datum) hebben aangemeld en de volgende keer de accounts die op een even dag zijn aangemeld.

PS Ik vind de dubbele productie-aanbieding wel veel fijner, omdat m'n hamers nu niet 2x (of 3x) zo snel gebruikt worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik vraag me wel af wat juist de bedoeling is van al die dubbele goederen aanbiedingen.

Eerst zegt inno dat we te veel goederen hebben en sparen, en dat ze daarom sentient goederen gemaakt.
En nu geven ze wekelijks aanbeidingen om de productie te verhogen.
Ik snap het niet, maar ik maak er graag gebruik van.
 
@Lord Soth : ik krijg ook verhoogde productie en die gouden kleur te zien, maar na starten van een productie zie ik dat niet in de tooltip, wel zoals op je screenshot een bonus van een spreuk die ik er zelf heb opgezet...
En het is niet de spreuk die het tonen van de extra bonus in de weg zit, want ook bij andere (kleinere) fabrieken waar ik geen spreuk op heb gezet merk ik tijdens het lopen van de productie niks.
Ik zal moeten opletten eens de producties klaar zijn, er 1 ophalen en vergelijken met wat er staat dat geproduceerd kan worden met de extra bonus.
 
Laatst bewerkt:
ik heb de vorige boost niet gehad en nu deze wel. Ik ben er blij mee. Wel jammer dat het niet werkt in de app nu moet ik steeds achter de pc. Kan nog twee keer innen en dan heb ik lekker veel goederen erbij!
 

DeletedUser2349

Guest
Kan nog twee keer innen en dan heb ik lekker veel goederen erbij!
Deze dubbele productie telt vanaf de start v/d productie, niet op het moment van innen. Dus als je vanavond een "nacht-productie" start kan je morgen nog 1x dubbel innen.
 
ik heb de vorige boost niet gehad en nu deze wel. Ik ben er blij mee. Wel jammer dat het niet werkt in de app nu moet ik steeds achter de pc. Kan nog twee keer innen en dan heb ik lekker veel goederen erbij!

Deze aanbeiding lijkt helemaal serverside te werken, dus ze werkt wel op de app. Bij innen zie je het normale aantal, maar er wordt dubbel zo veel bijgeschreven
 
Bovenaan