• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Aanbiedingen: 3 x snellere productie

DeletedUser

Guest
Capture.JPG

Beetje vreemd dat bij het icoontje van deze actie zowel een goederen als voorraad (hamers) icon zichtbaar is maar we alleen van de goederen meer krijgen. :eek:
 

DeletedUser

Guest
correctie. je moet je productie aanzetten in de browser of je krijgt de bonus niet :(
je kan wel innen op de app en dan krijg je de bonus, tenminste als je die dus aangezet hebt in de browser
Wat een rotzooitje weer. :( Hadden ze toch echt beter op Beta moeten testen door dit gewoon aan iedereen daar te geven, dan kunnen de echte tester/bugzoekers er tenminste mee aan de slag. :cool:
 
5000 bij hover over, 2800 (normale productie) in naar boven zwevend kadertje als altijd, en dan 5000 bijgeschreven in balk bovenaan...
Beetje verwarrend maar je krijgt de extra blijkbaar effectief.
 

DeletedUser1691

Guest
Ik kom er dus net achter dat de 3x snellere goederenproductieboost willekeurig wordt uitgedeeld aan spelers.
Hoe kan je nou zo'n willekeurige actie aan zetten tijdens een event als broederschapsavontuur?!
De kans op een eerlijke ranking kan je als bs wel vergeten zo als het merendeel de actie niet krijgt....
 

DeletedUser2600

Guest
er zijn geen goederen dan je moet maken voor de bsa,dus x3 ,boost heeft nikst met de bsa te maken
 

DeletedUser1691

Guest
Natuurlijk wel, alle t1 missies toch zoals bv luxe flacons, diamanttkettingen, standbeelden etc.
Je maakt een luxe flacon zo binnen 1 uur ipv 3. 24 uurs draai je binnen een nachtje en met de standbeelden aan tegen t eind van de boost heb je helemaal dikke winst.
 

DeletedUser2665

Guest
Het heeft er natuurlijk wel mee te maken, want je kunt de lange producties sneller maken. Ik begrijp alleen de ophef niet zo. Ten eerste: het is een spelletje. Ten tweede: het is niet waarschijnlijk dat een of enkele BS een buitensporig groot aantal leden met de boost hebben dat het een substantieel verschil gaat maken. Ten derde: de boost is maar voor 24 uur. Ten vierde: buit je voordeel uit van degene die de boost wél hebben. Ten vijde: het is nog steeds een spelletje.
 

DeletedUser1427

Guest
Ik kom er dus net achter dat de 3x snellere goederenproductieboost willekeurig wordt uitgedeeld aan spelers.
Hoe kan je nou zo'n willekeurige actie aan zetten tijdens een event als broederschapsavontuur?!
De kans op een eerlijke ranking kan je als bs wel vergeten zo als het merendeel de actie niet krijgt....

Jouw aangemaakte topic is samengevoegd met een al bestaande discussie topic.
 

DeletedUser1691

Guest
Okido Lionell, zag jhet zelf te laat :)

@Sannyvh:
Neem 2 bs-en van ieder 20 spelers, bs 1 heeft 10 spelers met boost, bs 2 heeft er 5. Dan gaat het toch scheef? Ze weten zelf niet eens wie er de buff krijgt dus hoe kan je dan stellen dat het wel gelijkmatig verdeeld zal zijn?
Tuurlijk, het is een spelletje, maar als je dingen kan winnen moet je wel de kansen voor iedereen gelijk houden en dat gebeurd nu niet. Nee, daar ga ik verder niet wakker van liggen. Ja, ik meld het wel, want vind het krom.

Ok je heb gelijk als je stelt dat er ook nog niet heel veel aan de pushaccounts wordt gedaan die eea hierop ook beïnvloeden, maar dat is weer een andere discussie voor me.
 

DeletedUser2665

Guest
Okido Lionell, zag jhet zelf te laat :)

@Sannyvh:
Neem 2 bs-en van ieder 20 spelers, bs 1 heeft 10 spelers met boost, bs 2 heeft er 5. Dan gaat het toch scheef? Ze weten zelf niet eens wie er de buff krijgt dus hoe kan je dan stellen dat het wel gelijkmatig verdeeld zal zijn?
Tuurlijk, het is een spelletje, maar als je dingen kan winnen moet je wel de kansen voor iedereen gelijk houden en dat gebeurd nu niet. Nee, daar ga ik verder niet wakker van liggen. Ja, ik meld het wel, want vind het krom.

Ok je heb gelijk als je stelt dat er ook nog niet heel veel aan de pushaccounts wordt gedaan die eea hierop ook beïnvloeden, maar dat is weer een andere discussie voor me.

Ik heb dan ook niets gezegd over pushaccounts.
 

DeletedUser2114

Guest
Is er iets van een garantie dat iedereen ooit zo'n boost krijgt? Ik heb hem namelijk alweer niet en ook nog niet gehad en zou hem heel graag ook een keertje hebben :p
 
Is er iets van een garantie dat iedereen ooit zo'n boost krijgt? Ik heb hem namelijk alweer niet en ook nog niet gehad en zou hem heel graag ook een keertje hebben :p
misschien zit jij in de testgroep: hoeveel keer kunnen we iemand overslaan voor hij stopt met spelen ;)

Ik snap echt de bedoeling van deze aanbieding niet, zeker niet als hij voor concurrentievervalsing zorgt door hem aan sommige wel en sommige niet te geven tijdens een BSA :)
 

DeletedUser

Guest
goederen.jpg



Waarom kunnen de goederen alleen nog op 1 of 3 uur en niet op langere tijden gezet worden zoals tot voor kort???
Deze goederen gaan al niet hart maar zo is het amper meer bij te houden.
 
hmmm de klok zei nog 20 minuten voor het afgelopen zou zijn maar het was toch al afgelopen (zei uit te komen op 13:20 (rare tijd) maar eindigde op 1300) (en natuurlijk was ik er door een vertraging om 13:03 om dingen weer aan te zetten))

m.a.w. er zat een bug in de tijd die de klok aangaf
 
Bovenaan