• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Aanbiedingen: 3 x snellere productie

hmmm de klok zei nog 20 minuten voor het afgelopen zou zijn maar het was toch al afgelopen (zei uit te komen op 13:20 (rare tijd) maar eindigde op 1300) (en natuurlijk was ik er door een vertraging om 13:03 om dingen weer aan te zetten))

m.a.w. er zat een bug in de tijd die de klok aangaf

op beta was een bug gemeld over algemene klok van aanbiedingen. Als je naar de wereldmap gaat, dan telt de tijd die je daar spendeerd niet, als je dus 20 min op de wereldmap bezig was, en je keert terug naar je stad, dan toont de timer nog dezelfde tijd als voor je naar de wereldmap ging.
Eens je refresht is timer terug in orde.
Is dat mogelijks wat jij gedaan hebt? bv 20 min op wereldmap om toernooi te doen?
 
op beta was een bug gemeld over algemene klok van aanbiedingen. Als je naar de wereldmap gaat, dan telt de tijd die je daar spendeerd niet, als je dus 20 min op de wereldmap bezig was, en je keert terug naar je stad, dan toont de timer nog dezelfde tijd als voor je naar de wereldmap ging.
Eens je refresht is timer terug in orde.
Is dat mogelijks wat jij gedaan hebt? bv 20 min op wereldmap om toernooi te doen?

Stond nog aan toen ik werd afgeleid. maar hij telde al eerder af richting 13:20
 

DeletedUser1294

Guest
Lang geleden dat de productieversneller voorbij is gekomen.
Kunnen we dit in de toekomst nog eens verwachten?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom wordt die snellere productie pas tegen de avond geactiveerd? Dat heeft dan toch ook amper nut.. Ik ga echt niet even een nachtje doorhalen om volop te profiteren van 9 uur snellere productie. Beetje jammer weer.
 

DeletedUser

Guest
Waarom heb ik die snellere productie "aanbieding" op al mijn accounts maar doet die het slechts bij 1 account goed !?!?!? :eek:
 

DeletedUser3722

Guest
Wel de timer van de productieversneller, maar geen productieversneller in de wp.
 
Ik heb vandaag meerdere keren op mijn 3 accounts ingelogd en zie net pas dat er een versnelling plaatsvindt. Resterende tijd bij alle 3 nog 1u25, heel apart. Bovendien is bij mij ook dat hij maar op 1 account werkt. Bij de andere 2 wel het zandlopertje, maar geen snellere productie. Daar gaat iets niet goed.
 

DeletedUser3873

Guest
De Community Manager (DonFrank) is op dit moment het probleem aan het onderzoeken. Hierbij zal contact worden opgenomen met het hoofdkantoor van InnoGames in Duitsland. Ik wacht de uitslag hiervan af en hoop het jullie dan te kunnen mededelen.

Helaas heb ik op dit moment ook niet meer informatie over de voortgang en hoop ik dit zo snel mogelijk in te winnen!
 

DeletedUser234

Guest
Toch bedankt voor de mededeling, erg prettig die snelle communicatie! Duimpje op :)
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Het klopt inderdaad dat er een fout zat in de snellere productie. Voor sommige spelers werd deze wel weergegeven rechtsboven in het scherm, terwijl deze het niet deed.

Het ontwikkelteam is druk bezig om dit op te lossen voor de toekomst, zodat dit niet meer voorkomt. Helaas kunnen we niks aan de huidige situatie veranderen, omdat we niet weten wie er wel en wie er geen snellere productie heeft gekregen.

In ieder geval onze oprechte excuses hiervoor, het had niet mogen gebeuren en zou in de toekomst ook niet mogen gebeuren.
 
Bovenaan