• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

×broederschapsavonturen

Nee is steeds de zelfde versie die we laatste tijd hebben:cool:
Dat zeg ik.

Kijk naar events. Elke keer dezelfde reeks opdrachten.

Elke keer dezlefde soort dagprijzen. Grote bulk is pop/cult, wat troepen instants, 2 kleine cultuur gebouwen, 10 kp instant. Allemaal gemiddeld, elke keer hetzelfde.

Geen enkele variatie whatsoever.
 
Willen alle Nederlanders die niets te klagen hebben hun hand op stekel?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ik zie geen hand omhoog gaan dus dat is geen verandering.
Een Nederlander moet iets te klagen hebben anders is hij/zij te ziek om te klagen of is overleden.
o_O:eek::p
 
1630138365926.png
 
BSA afgelopen, nieuw avontuur, nieuw BSA, BSA afgelopen, nieuw avontuur, nieuw BSA, ..... en Bor de Wolf leest ons voor uit de fabeltjeskrant in het Enge Bos, Whoooo.
:cool:
kan geen genoeg krijgen van dit soort onderwerpen op het Forum. :p wat zijn we toch een zeur land geworden, zou bijna willen verhuizen naar België, maar twijfel toch nog > want dat taaltje is zo zacht. o_O
 

DeletedUser3399

Guest
BSA is onwijs boring geworden met die nieuwe versie.
Laat me aan t zeuren zijn (kan ik vrede mee hebben -lol-) maar een beetje afwisseling zou wel cool zijn immers eten we toch ook niet iedere dag hetzelfde?
Dit onderdeel was "echt" iets waar ik plezier aan beleefde maar deze versie met minder korte producties hebben me de lol echt flink ontnomen...
 
Bovenaan